Μείναμε σπίτι και κάναμε πολλές δουλειές - Τα στοιχεία του Douleutaras.gr για την περίοδο της καραντίνας

Μείναμε σπίτι και κάναμε πολλές δουλειές - Τα στοιχεία του Douleutaras.gr για την περίοδο της καραντίνας Facebook Twitter
0

Μετά το "Μένουμε Σπίτι" και τη ραγδαία ψηφιοποίηση υπηρεσιών στη χώρα μας, η διαδικτυακή πλατφόρμα εύρεσης επαγγελματιών για το σπίτι, Douleutaras.gr, παρουσίασε πώς διαμορφώνεται η online ζήτηση για την παραδοσιακή αγορά των επαγγελματιών - τεχνιτών για το σπίτι.

Έχοντας ήδη διαχειριστεί περισσότερα από 600.000 αιτήματα εργασιών (από επισκευές ηλεκτρολογικές/υδραυλικές, διάφορες βελτιωτικές εργασίες για το σπίτι, μετακομίσεις, συντήρηση κλιματισμών, καθαρισμούς κ.α.) από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα και με 400.000 επισκέψεις/μήνα, το Douleutaras.gr εξελίσσεται σε ακόμη πιο δημοφιλή επιλογή.

Ήδη από τις αρχές του έτους, σε έρευνα που είχε πραγματοποιηθεί από την Εταιρεία Ερευνών QED, 3 στους 4 χρήστες απάντησαν ότι θεωρούν αρκετά ή πολύ πιθανό να εμπιστευτούν μία online πλατφόρμα για να βρουν επαγγελματίες - τεχνίτες για το σπίτι τους, με το Douleutaras.gr να καταναδεικνύεται πρώτη επιλογή ανάμεσα στις πλατφόρμες εύρεσης επαγγελματιών. Μετά το "Μένουμε Σπίτι" η τάση ψηφιοποίησης στη συγκεκριμένη αγορά φαίνεται να ισχυροποιείται, καθώς παρατηρείται ραγδαία αύξηση αιτημάτων στην πλατφόρμα, που αγγίζουν διπλάσια νούμερα συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρυσι.

Με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στον τελικό χρήστη, το Douleutaras.gr έχει δημιουργήσει μία ισχυρή κοινότητα επαγγελματιών - τεχνιτών, την οποία εξελίσσει συνεχώς, προσφέροντας καινοτόμες δυνατότητες στον επαγγελματία. Εφαρμόζει ένα δίκαιο μοντέλο συνεργασίας με τους επαγγελματίες, έτσι ώστε τα κόστη τους να είναι ανάλογα των εσόδων που απολαμβάνουν από εργασίες της πλατφόρμας. Ακόμη, βάζει σε προτεραιότητα και προτείνει τους καλύτερους επαγγελματίες δίνοντάς τους τη δυνατότητα να λαμβάνουν ένα σημαντικό όγκο εργασιών με σταθερή ροή. Τέλος, έχει αναπτύξει δωρεάν πρωτοποριακά εργαλεία που επιτρέπουν στους επαγγελματίες να παρακολουθούν την απόδοση και τον τζίρο τους συγκριτικά με άλλους επαγγελματίες και να λαμβάνουν συμβουλές ως προς την εξέλιξη και την καθημερινή οργάνωσή τους.

Στην πλευρά του τελικού χρήστη, το Douleutaras.gr εξελίσσει συνεχώς τα εργαλεία και τις δυνατότητες της πλατφόρμας. Ο χρήστης που επιθυμεί να πραγματοποιήσει μία εργασία για το Σπίτι, συμπληρώνει δωρεάν μία σύντομη φόρμα και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα βλέπει τους καλύτερους επαγγελματίες για αυτή βάσει ποιότητας, απόστασης και αξιολογήσεων. Ο χρήστης μπορεί να συγκρίνει μεταξύ διαφορετικών επαγγελματιών και να επιλέξει εκείνον που θα προχωρήσει. Για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών, η πορεία κάθε εργασίας παρακολουθείται από την αρχή μέχρι το τέλος, ενώ πρόσφατα βγήκε "στον αέρα" και το νέο πρόγραμμα "Εγγύηση Εργασίας Douleutaras", προσφέροντας εγγύηση επιστροφής χρημάτων και καλής εξυπηρέτησης.

Ο CEO και Co-founder του Douleutaras.gr, Ανδρέας Γραμμάτης αναφέρει: "Όραμά μας από την ίδρυση του Douleutaras.gr είναι να βοηθάμε τους ανθρώπους να ομορφαίνουν τα σπίτια τους. Με οδηγό αυτό το όραμα, εξελίσσουμε συνεχώς τις λειτουργίες της πλατφόρμας μας, ώστε να προσφέρουμε μία πρωτοποριακή υπηρεσία που βελτιώνει την καθημερινότητα κάθε νοικοκυριού, ενώ παράλληλα προάγει την ανάπτυξη του επαγγελματία - τεχνίτη στην Ελλάδα. Με τη μετάβαση στην κανονικότητα, παρατηρείται ραγδαία άνοδος των αιτημάτων, κυρίως για βελτιωτικές εργασίες για το σπίτι, γεγονός που μας δείχνει τόσο την ενίσχυση της ψηφιοποίησης του κλάδου όσο και το γεγονός ότι το σπίτι αποκτά ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα στο μυαλό του κόσμου. Μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί αυτή η τάση στο μέλλον."

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM