Ο Ηλίας Γκότσης είναι το νέο training πρόσωπο της PUMA

Ο Ηλίας Γκότσης είναι το νέο training πρόσωπο της PUMA Facebook Twitter
0

O Ηλίας Γκότσης, η «ήρεμη δύναμη» του Survivor 2018 που ανέτρεψε τα προγνωστικά με τις αγωνιστικές του ικανότητες και με την ταπεινότητα του, κατάφερε να κατακτήσει το έπαθλο, τις καρδιές των Ελλήνων αλλά και την κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών PUMA, η οποία είδε στο πρόσωπο του τον εκπρόσωπο της νέας training καμπάνιας ‘’24/7’’. Η φιλοσοφία του brand ταυτίζεται με τις αξίες του Ηλία, ενώ η επιμονή για την κατάκτηση του στόχου και το ευ αγωνίζεσθαι αποτέλεσαν βασικούς λόγους που οδήγησαν στην έναρξη της πιο δυνατής φετινής συνεργασίας.

Η έμφυτη αγάπη του Ηλία για τη γυμναστική και το απαιτητικό καθημερινό χρονοδιάγραμμά του καθιστούν απαραίτητη την ανάγκη για υποστήριξη και υποβοήθηση από κορυφαίες τεχνολογίες και καινοτόμα προϊόντα, κατάλληλα σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας, από το γυμναστήριο έως το δρόμο! Η PUMA, αναγνωρίζοντας την ανάγκη αυτή καθώς και την ιδιαιτερότητα του σύγχρονου άνδρα να προσαρμόζεται σε κάθε απαιτητική στιγμή της ημέρας, εξελίσσει διαρκώς τα προϊόντα της, συνδυάζοντας τις σύγχρονες training τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων με τις τάσεις του αύριο και δημιουργεί συλλογές για αυτούς που επιθυμούν να σπάσουν τα όρια τους με στυλ!

Ο Ηλίας Γκότσης είναι το νέο training πρόσωπο της PUMA Facebook Twitter
Ο κος Ηλίας Γκότσης με τον Sports Marketing Manager του Ομίλου Φάις, κο Γιώργο Καβακάκη

Ως η πιο πρόσφατη προσθήκη στην οικογένεια της PUMA, ο Ηλίας Γκότσης θα πρωτοστατήσει στην εξάπλωση της φιλοσοφίας ‘’24/7’’, επαναπροσδιορίζοντας τη σχέση του training με τους ρυθμούς της καθημερινότητας, σε μια εποχή όπου οι προπονήσεις δεν είναι πλέον περιορισμένες στο γυμναστήριο, αλλά και έξω από αυτό.

«Στόχος είναι να ανακαλύπτω τα όρια μου, να δω μέχρι που μπορώ να φτάσω και να τα ξεπερνάω για να πάω όσο πιο μακριά μπορώ», αναφέρει ο φετινός νικητής του παιχνιδιού επιβίωσης, ταυτισμένος απόλυτα με την ‘’24/7’’ PUMA οπτική.

 

Be a winner! Train faster with PUMA!

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM