«Παντού υπάρχει ένα "είμαι δίπλα σου"»: Ο Μythos διευρύνει την καμπάνια υπέρ της συμπερίληψης

Mythos: «Παντού υπάρχει ένα "είμαι δίπλα σου"» για ακόμη μία χρονιά! Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Mythos, σε συνέχεια της περσινής χρονιάς, όπου λάνσαρε την πρώτη πλήρως προσβάσιμη καμπάνια στην κατηγορία της, συνέχισε δυναμικά και φέτος, διευρύνοντας ακόμη περισσότερο το συμπεριληπτικό μήνυμά «Παντού υπάρχει ένα "είμαι δίπλα σου"».

Η καμπάνια αποτέλεσε ένα ακόμη βήμα του brand για την ενίσχυση του μηνύματος υπέρ της συμπερίληψης, εστιάζοντας σε θέματα προσβασιμότητας, και έδωσε φωνή σε ακόμη περισσότερες «είμαι δίπλα σου» ιστορίες. Ιστορίες ανθρώπων, που έχουν καταφέρει μέσα από τη δράση και την προσωπικότητά τους να «σπάσουν» τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν στον κλάδο τους και κυρίως να εμπνεύσουν, γιατί έχουν συνειδητά επιλέξει να δώσουν κάτι από τον εαυτό τους για να είναι δίπλα στους άλλους.

Συγκεκριμένα, στην παρέα των περσινών πρωταγωνιστών, που δεν ήταν άλλοι από τους:

  • Κατερίνα Βρανά, η πρώτη “sitting down” stand-up comedian 
  • Cool Crips, ο Γρηγόρης και ο Σπύρος, που προσεγγίζουν το θέμα της αναπηρίας με έναν fun και αισιόδοξο τρόπο 
  • Electric Mama, η πρώτη Αθηναία που σπάει το αντρικό άβατο του τατουάζ
  • Αλεξία Κούβελα, το μοντέλο που ίδρυσε το πρώτο plus size πρακτορείο μοντέλων 
  • WLG Female Stars, η πρώτη γυναικεία ομάδα gaming 
  • Same84, ο artist που δημιουργεί graffiti που αλλάζουν τον κόσμο 
  • Νεκτάριος Παπαζαχαρίαςο μπαμπάς της τεράστιας οικογένειας του Athens Happy House, όπου φιλοξενούνται ταλαιπωρημένα ζώα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, περιθάλπονται και δίδονται προς υιοθεσία

ήρθαν να προστεθούν οι:

  • Think Pig, οι δύο φίλες πίσω από το επιτυχημένο concept store
  • Κωνσταντίνος Τσιώρης (Dino MFU), ο Έλληνας DJ και παραγωγός που ίδρυσε σχολή DJ για άτομα με νοητική στέρηση, διαταραχές του αυτιστικού φάσματος και σύνδρομο Down
  • Γωγώ Δελογιάννη, η γνωστή σεφ που βρίσκεται σταθερά δίπλα στους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη

Εξίσου σημαντικό να σημειωθεί, είναι, πως και φέτος ο Mythos είχε σταθερά στο πλευρό του ως στρατηγικούς συνεργάτες τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), και την Black Light, ώστε να διασφαλιστεί ο προσβάσιμος χαρακτήρας όλων των δράσεων επικοινωνίας.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι, τη φετινή χρονιά, ο Mythos, πιστός στο όραμά του για διεύρυνση της προσβασιμότητας σε ολοένα και περισσότερους χώρους διασκέδασης, πραγματοποίησε δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια για τους επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Εκεί, οι παραβρισκόμενοι συμμετείχαν σε διαδραστικά βιωματικά δρώμενα, συνομίλησαν με ειδικούς στο κομμάτι της αναπηρίας και ενημερώθηκαν για όλους τους παράγοντες και τις ανάλογες εγκαταστάσεις που απαιτούνται, προκειμένου να θεωρηθεί μία επιχείρηση εστίασης πλήρως προσβάσιμη σε άτομα με αναπηρία, είτε πρόκειται για άτομα με κινητικά προβλήματα είτε με προβλήματα όρασης.

Η «αυλαία» της φετινής καμπάνιας έκλεισε με ένα πάρτι στο Bolivar, τον καλοκαιρινό προορισμό των νοτίων προαστίων. Το πάρτι ήταν ανοιχτό προς όλες και όλους, ενώ οι καλεσμένοι μεταξύ των οποίων ήταν και οι πρωταγωνιστές και συντελεστές της καμπάνιας είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν το μοναδικό DJ set του Κωνσταντίνου Τσιώρη (Dino MFU), ο οποίος ανέβηκε στα decks, προσφέροντας μία αξέχαστη βραδιά γεμάτη ενθουσιασμό, χορό, εκπλήξεις και ενέργεια.

H καμπάνια βρέθηκε και στους τηλεοπτικούς δέκτες, μέσα από την εκπομπή «ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ», του ΑΝΤ1, που ταξίδεψε σε ολόκληρη την Ελλάδα, ανακαλύπτοντας μυθικές ιστορίες ανθρώπων. Από την Αίγινα και το καταφύγιο «Animal Protection» μέχρι την Κίμωλο με το - διάσημο πλέον - «Cine Καλησπερίτης», ο Mythos βρέθηκε εκεί και έδωσε φωνή σε όλους εκείνους, που με τον δικό τους τρόπο λένε πως η χαρά αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον!

Μάλιστα, για όσες και όσους δεν κατάφεραν να βρεθούν στο πάρτι στο Bolivar, μπορούν να δουν όλα όσα έγιναν εκεί, στο τελευταίο επεισόδιο της εκπομπής «ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ» στις 21 Ιουνίου στις 12:00 τα μεσάνυχτα, στον ANT1.

Ο Mythos, καλωσορίζει, λοιπόν, την καλοκαιρινή σεζόν, με αισιοδοξία, θετικότητα και ανεβαστικά vibes, στοχεύοντας να κάνει το «Παντού υπάρχει ένα "είμαι δίπλα σου"», τη νέα πραγματικότητα!

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM