«Πού πάμε μετά την καραντίνα;»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano για δωρεάν πακέτα ομιλίας

«Πού πάμε μετά την καραντίνα;»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano για δωρεάν πακέτα ομιλίας Facebook Twitter
0

Ο νέος διαγωνισμός στη σελίδα της l'artigiano στο Instagram, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη Wind, καλεί το κοινό να απαντήσει «Που πάμε μετά την καραντίνα;» κερδίζοντας μοναδικά δώρα για τους ίδιους και την παρέα τους.


Οι λάτρεις της πίτσας, αλλά και όσοι δεν σταματούν να μιλούν στο κινητό τους έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα από τα 14 πακέτα χρόνου ομιλίας καρτοκινητής Wind F2G για έναν ολόκληρο χρόνο όπως και λαχταριστές, αφράτες πίτσες της επιλογής τους με την υπογραφή της l'artigiano.

«Πού πάμε μετά την καραντίνα;»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano για δωρεάν πακέτα ομιλίας Facebook Twitter


Η l'artigiano βρίσκεται πάντα στο πλευρό του κοινού ανακαλύπτοντας νέους τρόπους να προσφέρει μοναδικές στιγμές απόλαυσης και ξεχωριστά δώρα. Ο διαγωνισμός λήγει στις 12 Ιουνίου.


Στο πλαίσιο των μέτρων πρόληψης που ακολουθεί η εταιρεία, έχει εφαρμόσει τη νέα υπηρεσία «Παράδοση Χωρίς Επαφή» για τις online παραγγελίες με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία κατά την οποία δεν υπάρχει καμία επαφή ανάμεσα στον διανομέα και στον πελάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το ανανεωμένο site της l'artigiano.

«Πού πάμε μετά την καραντίνα;»: Ο διαγωνισμός της l’artigiano για δωρεάν πακέτα ομιλίας Facebook Twitter
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM