To Rexona παρουσιάζει τους Καθημερινούς Αθλητές.

To Rexona παρουσιάζει τους Καθημερινούς Αθλητές. Facebook Twitter
0

Το Rexona επιστρέφει με μια νέα καμπάνια αφιερωμένη σε όσους κινούνται καθημερινά.


Με κεντρικό μήνυμα το «όσο περισσότερο κινείσαι, τόσο περισσότερο σε προστατεύει», στην καμπάνια των Καθημερινών Αθλητών, πήραν μέρος διάσημοι πρωταγωνιστές που παρότι έχουν διαφορετική καθημερινότητα ο καθένας ξεχωριστά, όλοι μαζί έχουν ένα κοινό: είναι σε κίνηση κάθε μέρα.

 

Οι ηθοποιοί Πάνος Βλάχος, Ευγενία Σαμαρά και Αντιγόνη Ψυχράμη, η Ολυμπιονίκης Άννα Κορακάκη, ο πρωταθλητής parkour Δημήτρης Κυρσανίδης, ο stand-up comedian Διονύσης Ατζαράκης και ένας παλιός γνώριμος του Rexona, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής Νίκος Αναστόπουλος συνθέτουν την ομάδα των Καθημερινών Αθλητών και καλωσορίζουν με το δικό τους τρόπο όλους αυτούς που καθημερινά κινούνται.

Η καμπάνια είναι στον αέρα σε Facebook, Youtube και Instagram, με ένα main video και επιμέρους versions, optimized για κάθε μέσο ξεχωριστά. Την καμπάνια σχεδίασε και υλοποίησε η isobar Greece, ενώ την παραγωγή των video ανέλαβε η TopCut Modiano με σκηνοθέτη τον Στάθη Μουρδουκούτα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM