«The Secret Garden»: Η 10η επετειακή διοργάνωση του NGFL

«The Secret Garden»: Facebook Twitter
0

Σε έναν κατάφυτο κήπο στο Ζάππειο Μέγαρο, κρυμμένο από τα μάτια των πολλών και προγραμματισμένο μόνο για ειδικές εκδηλώσεις, 1650 επιλεγμένοι προσκαλεσμένοι, απήλαυσαν τα fashion shows των σχεδιαστών που συμμετείχαν στο 2nd Graduate Fashion και στα Run Way Catwalks της επετειακής διοργάνωσης του NGFL, που βρισκόταν στη 10η έκδοσή του.

«The Secret Garden»: Facebook Twitter

Η έκπληξη ήταν έντονη στα μάτια όλων, και η ικανοποίηση διάχυτη από το ανοιξιάτικο γαλήνιο θέαμα που απήλαυσαν με τις δημιουργίες των νέων σχεδιαστικών ταλέντων, σε ένα πέτρινο καλντερίμι ανάμεσα σε φοίνικες και γκαζόν.

Για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα συγκεντρώθηκαν σχεδόν όλες οι δημόσιες σχολές μαζί με ιδιωτικές και έδωσαν πραγματικά ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα στο 2ο Graduate Fashion την πρώτη ημέρα του event. Σε αυτό το εξαιρετικό σκηνικό του μυστικού κήπου όπως τον “βάφτισαν” φίλοι και δημοσιογράφοι που βρέθηκαν εκεί, δημιουργίες τελειόφοιτων και απόφοιτων σπουδαστών, έδωσαν μία φρέσκια άποψη για τη μόδα της επόμενης σεζόν.

«The Secret Garden»: Facebook Twitter

Συμμετείχαν οι σχολές: AVIOTI FASHION ED, ΔΙΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΔΙΕΚ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ, ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΔΙΕΚ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ-ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΙΕΚ ΑΚΜΗ, ΙΕΚ ΑΚΤΟ.

Μαζί τους για δεύτερη χρονιά η ACCADEMIA DELLA MODA από το Μιλάνο, με δύο απόφοιτες που “έπαιξαν” στο μαύρο και άσπρο με φαντασία. Η παρουσίαση τους στην Ελλάδα στηρίχθηκε από το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο.

Η Ευρωπαική Πίστη πάντα αρωγός και χορηγός των Δημόσιων Ελληνικών σχολών.

Τη Κυριακή, η γκάμα των εμφανίσεων περιελάμβανε μαγιό, street fashion, cocktail dresses, γυαλιά ηλίου, τσάντες και βραδινά σύνολα, έτσι ώστε να έχουμε εικόνα της μόδας από τα μάτια των νέων για όλες τις ώρες.

«The Secret Garden»: Facebook Twitter

Συμμετείχαν οι σχεδιαστές: YVONNI NTOSTA, ELO CLOTHING, PAVONE ROSSA, DANCEVACCUM, THEOU TAILOR MADE, NNARI, MYSTIS, A.KJAERBEDE.

Make up sponsor η σχολή Freddy Make Up Stage

Make up products by PHYSICIANS FORMULA

Hairstyling products by KYANA

Υποστήριξαν τα fashion shows οι: MIGATO, TSAKIRIS MALLAS, ENVIE, NAIL ACCADEMY BY ΝΥΧΙ ΝΥΧΙ, STARBUCKS, XK RENTAL, ΠΗΓΕΣ ΚΩΣΤΗΛΑΤΑΣ, ΙΕΚ ΑΚΜΗ, KOTSONAS SHOES.

NGFL x ANDYDOTE

Συνολικά περισσότεροι από 2000 επισκέπτες πέρασαν, αγόρασαν, σχολίασαν και έδωσαν συγχαρητήρια στους σχεδιαστές που συμμετείχαν με installation στο Summer Designers’ Pop Up Store που συνυπήρχε στο Ζάππειο μέσα στο πλαίσιο της συνεργασίας του NGFL με την ANDYDOTE.

«The Secret Garden»: Facebook Twitter

Ρούχα, κοσμήματα, και αξεσουάρ αγοράστηκαν από Έλληνες και πολλούς ξένους επισκέπτες που ήρθαν στο Ζάππειο την Κυριακή και τα βρήκαν ιδαίτερα όμορφα και σε καλές τιμές. Το επίπεδο των σχεδιαστών που συμμετείχαν ήταν πολύ ανώτερο από το παρελθόν, κάτι που συζητήθηκε έντονα από τους επισκέπτες.

Οι επισκέπτες απήλαυσαν με τον ερχομό τους Prosecco από την VINTAGE VANS και σπιτική λεμονάδα Giagiamas προσφορά της BARISTAPRO.

Τέλος οι 60 καλλιτέχνες που συμμετείχαν στην έκθεση “Love the Strays” την οποία επιμελήθηκε όπως πάντα η Dream Team και την επισκέφτηκαν πάρα πολλοί επώνυμοι καλλιτέχνες, ηθοποιοί και φιλότεχνοι, διάνθισαν τη διοργάνωση με το  “κάτι διαφορετικό”.

«The Secret Garden»: Facebook Twitter

Επόμενο ραντεβού την Άνοιξη του 2024!

Website: ngfl.gr |Facebook: ngfl.gr | Instagram: ngfl.gr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM