Στα Lidl παίρνουν το φρέσκο κρέας και ψάρι στα σοβαρά

Στα Lidl παίρνουμε το φρέσκο κρέας και ψάρι στα σοβαρά Facebook Twitter
0

Με βασικό όχημα μια σειρά ταινιών και πρωταγωνιστές το ψάρι και το κρέας, η Lidl Ελλάς τεκμηριώνει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των συσκευασμένων νωπών κρεάτων και ψαρικών που διαθέτει στα καταστήματά της, αναφερόμενη στις έννοιες της ποιότητας, της φρεσκάδας, της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, καθώς και των συστηματικών και αυστηρών ελέγχων.

Από την επιλογή των παραγωγών έως και τη στιγμή που ο καταναλωτής επιλέγει το προϊόν, κάθε κομμάτι κρέατος και κάθε φρέσκο ψάρι από τα Lidl έχει ποιότητα που αξίζει.

Η αφήγηση της κεντρικής ιδέας εστιάζει στο φαγητό αναλύοντας το ταξίδι που κάνει κάθε κομμάτι κρέας και κάθε φρέσκο ψάρι πριν φτάσει στο τραπέζι μας. Όλη αυτή η αφήγηση γίνεται με έναν ατμοσφαιρικό τρόπο, ο οποίος παρουσιάζει το φαγητό με μια καλλιτεχνική απόδοση ώστε να στηρίξει απόλυτα το βασικό μήνυμα «παίρνουμε το φρέσκο κρέας και το φρέσκο ψάρι στα σοβαρά».

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα, με στόχο να μεταφέρει περαιτέρω τεκμηριωμένη γνώση και να απαντήσει σε απορίες του καταναλωτικού κοινού για την πρώτη ύλη του κρέατος και ψαριού σε όλα τα στάδια, από την αγορά ως το τελικό πιάτο. 

Την καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Cream, ενώ την παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών υλοποίησε η Picky Productions σε σκηνοθεσία Danny & Loco και την παραγωγή του still content έχει επιμεληθεί ο φωτογράφος Παντελής Ζερβός.

Απολαύστε την ταινία για το κρέας εδώ και την ταινία για το ψάρι εδώ.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Aνακοίνωσε πρωτόκολλο συνεργασίας με το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Market news / Dialectica: Aνακοίνωσε πρωτόκολλο συνεργασίας με το Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Μια στρατηγική συνεργασία για την καινοτομία, τη διοργάνωση εκπαιδευτικών δράσεων και τη διασύνδεση των φοιτητών με την αγορά εργασίας.
THE LIFO TEAM