Συνεχίζονται οι «μερίδες αγάπης» του Βιτάμ

Συνεχίζονται οι «μερίδες αγάπης» του Βιτάμ Facebook Twitter
0

Η εκστρατεία αγάπης του ΒΙΤΑΜ, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «ΜΠΟΡΟΥΜΕ» και με 12 Δήμους στην Ελλάδα, μπαίνει στη δεύτερη φάση της, με νέα διανομή προϊόντων. Στόχος της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας που έχει τίτλο «Κανένα παιδί χωρίς πρωινό» είναι, μέχρι τον Ιούνιο, να έχουν προσφερθεί συνολικά 1.000.000 «μερίδες» θρεπτικής φροντίδας σε παιδιά τουλάχιστον 2.000 άπορων οικογενειών. Τα αποτελέσματα από την πρώτη φάση αυτής της νέας προσφοράς αγάπης από το ΒΙΤΑΜ είναι συγκινητικά.

«Η ενέργεια αυτή στοχεύει στην βελτίωση της διατροφής των παιδιών και εντάσσεται στο Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία», δήλωσε η Μίνα Βαλαβάνη, Διευθύντρια Aειφόρων Πρακτικών και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΕΛΑΪΣ-UNILEVERHELLAS. «Η Αειφόρος Ανάπτυξη αποτελεί όραμα και δέσμευση  για όλους εμάς στην Unilever. Την υποστηρίζουμε με μεγάλο ενθουσιασμό, καθώς μας δείχνει το δρόμο για το πώς η επιχειρηματικότητα πρέπει και μπορεί να συνδυάζεται με τη φροντίδα για την κοινωνία και το περιβάλλον».

Για περισσότερες πληροφορίες για τη δράση επισκεφτείτε το site www.vitam.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM