Ο τελικός του UEFA Champions League πάει Μύκονο

Ο τελικός του UEFA Champions League πάει Μύκονο Facebook Twitter
0

Άλλος για Μύκονοοο; Ούτε ένας, ούτε δύο αλλά 500 τυχεροί από όλο τον κόσμο θα βρεθούν (βρεθούμε) στο νησί των ανέμων. Ήδη κατέβασα τα καλοκαιρινά μου, φωτογραφικές μηχανές, ξεσκόνισα τα ιταλικά και τα ισπανικά μου και με διάθεση στο κόκκινο ετοιμάζομαι για το Σάββατο.

Η Heineken® και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πήραν τα ηνία από την Ίμπιζα και για τρία χρόνια στρέφουν τους προβολείς στην Ελλάδα με αφορμή τον τελικό του UEFA Champions League. Γιατί καλή η Ίμπιζα αλλά και η δική μας party land Μύκονος δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, απεναντίας.  Με πρωτοβουλία του Heineken Champions Voyage, μιας μεγάλης παγκόσμιας διοργάνωσης, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα φιλοξενεί εν πλω εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο, για να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό.

Δεν χρειάζεται να σημειώσουμε το πόσο σημαντικό είναι αυτό το event για την προβολή της χώρας μας, και ειδικότερα για τον ελληνικό τουρισμό, στο εξωτερικό. Να σας πω μόνο ότι οι διοργανωτές υπολογίζουν ότι οι παρευρισκόμενοι (δημοσιογράφοι, καταναλωτές και λοιποί), θα δημιουργήσουν φωτογραφικό υλικό στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια αναφορές (impressions)!

Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, όλοι εμείς θα ζήσουμε μοναδικές στιγμές τόσο εντός όσο και εκτός. Το Σάββατο, θα κάνουμε τις συστάσεις, θα χαρούμε μπίρα και εδέσματα και ασφαλώς θα μαζευτούμε για να δούμε τον τελικό. Η Βέκια Σινιόρα εναντίων της Βασίλισσας και τα στοιχήματα έχουν πάρει φωτιά.

 Με ένα πάρτι πριν και με ένα μετά, ασχέτως αποτελέσματος, θα γεμίσουμε μπαταρίες και θα κάνουμε ζέσταμα για την Κυριακή στο πανέμορφο κυκλαδίτικο νησί. Εκεί θα πάμε μια μεσημεριανή βόλτα από το Paradise beach Club αλλά και μία βραδινή από το Cavo Paradiso, με παρτάκια και πάνω στο κρουαζιερόπλοιο. Αυτό σημαίνει λίγος ύπνος, πολλή διασκέδαση, αμέτρητες αναμνήσεις και stay tuned για φωτογραφικό υλικό.

Επίσης, είναι καλό να πάρετε μια γεύση και να διεκδικήσετε και εσείς μια θέση για του χρόνου!

Check: #HeinekenGr, #ChampionsVoyage &  #ChampionTheMatch

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM