Ένα τρίλεπτο βιντεοκλίπ του Δανέζικου Οργανισμού Τουρισμού στο οποίο μια γυναίκα εμφανιζόταν να ψάχνει τον πατέρα του παιδιού της μέσω youtube αποσύρθηκε μετά από μόλις μια εβδομάδα χάρις στις διαμαρτυρίες των Δανών πολιτών που υποστήριζαν ότι η διαφήμιση ενθαρρύνει την ακολασία.
Στη διαφήμιση μια ξανθιά νέα γυναίκα λέει «Κάνω αυτό το βίντεο γιατί προσπαθώ να βρω τον πατέρα του Αύγουστου. Γνωριστήκαμε ένα βράδυ πριν από ένα χρόνο(...)Γύριζα σπίτι και νομίζω πως είχες χάσει τους φίλους σου κι αποφασίσαμε να πάμε στην ακρογιαλιά για ένα ποτό και ναι είναι κάπως ντροπιαστικό αλλά μόνο αυτό θυμάμαι».
Η διευθύντρια το Δανέζικου Οργανισμού Τουρισμού δήλωσε ότι η διαφήμιση -που έγινε σε συνεργασία με το διεθνές διαφημιστικό δίκτυο Grey WorldWide- προσπαθεί να πει «μια γλυκιά και καλή ιστορία για μια ενήλικη γυναίκα που ζει σε μια ελεύθερη κοινωνία και δέχεται τις συνέπειες των πράξεων της». Μέσα σε μια βδομάδα το βίντεο συγκέντρωσε 800.000 χιτς αλλά παρ' όλα αυτά η δισφήμιση ξένισε πολύ κόσμο που διαμαρτυρήθηκε ότι προωθεί μια εικόνα ελευθεριότητας και σεξουαλικής ευκολίας για τους Δανούς πολίτες.
Η Δανέζικη εφημερίδα Ekstra Bladet αποκάλεσε τη διαφήμιση «σπατάλη των χρημάτων των φορολογούμενων».
ΔΤ
σχόλια