En Büyük Yumruk.

Facebook Twitter
0

Η σκηνή που ακολουθεί είναι από την ταινία En Büyük Yumruk, τουρκικής παραγωγής 1983, τρελή τρασιά στη γείτονο χώρα, περιπέτεια από αυτές που αντιγράφουν σκηνές από καρατερίστικα, Bond, πορνό και γενικά ό,τι του έρθει. Για να μην κράζουμε μόνο τα δικά μας.

 

Βρισκόμαστε στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου. Στο κρεβάτι ένα ζευγάρι έχει πιάσει το χαμούρεμα όταν ξαφνικά μπουκάρει μέσα η Τέτα Ντούζου με την κορδέλα στο μέτωπο [μόλις θα γύρισε από το αερόμπικ], ένα απλό στράπλες φόρεμα, νοσοκομειακό καλσόν και κάτι άσχετα μποτίνια σαν τη ΣέιλορΜουν με το φωτόσπαθο [τα οποία στη συνέχεια θα δείτε ότι έχουν λόγο ύπαρξης], πλησιάζει το χαμουρευόμενο ζεύγος και έτσι μας δίνεται η ευκαιρία να το θαυμάσουμε σε όλο του μεγαλείο:

Ο Σεβντιλίκ είναι ένας καλοστεκούμενος κύριος με ζιβάγκο, εφοπλιστής [έχει τιγκάρει τη Μαύρη θάλασσα στο υπερωκεάνειο-πετρέλαιο να δουν τα μάτια σου] φέρνει και στον αδερφό του Γιάγκου Δράκου, το Σέβο [τον αντιπρόεδρο της Κυβερνήσεως] αλλά κάπως το μαλλάκι δεν του πέτυχε στο χρωμοσαμπουάν και αντί για γκρι-ανθρακί-μαύρο του βγήκε το ωραιότατο μωβάκι της φανατικής θαυμάστριας της Ντενίση της λαϊκής απογευματινής [αυτές που μετά πάνε στο Gastone και τρώνε κεκ]. Ωστόσο είναι βαρύς και ασήκωτος [σαν τον Άγγελο Αντωνόπουλο παιδιά, σε επίπεδα ασηκωμάρας και βαρύτητας βλέμματος].

Η γκόμενα ονομάζεται Τατιάνα Νταβρατίλοβα, ουκρανικής καταγωγής αρσιβαρίστα από τα υψίπεδα του Καυκάσου, ολόιδια η Ρίτα Σακελλαρίου η οποία στην ταινία υποδύεται την chubby προ-Χena action heroine γι' αυτό και κυκλοφορεί με ένα μπικινάκι φούξια χωρίς ίχνος στήριξης [το βυζί ξεχύνεται ελεύθερο] έχει πλακωθεί στις πούδρες και το μακιγιάζ για να αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά να μοιάζει πιο πολύ με την Άντζελα Δημητρίου στο "Εξαιρούνται" αλλά το πιο Ποτέμκιν.

- Ώστε με βρήκες τελικά. Λύσσακσες.
- Ναι είδες; Δεν ήταν και τόσο δύσκολο.
- Ε καλά, χέστηκα κιόλας. Αφού χεσμένη σε έχω γιαβρί μου.

- Πες μου μόνο, γιατί με παράτησες;;
- [δείχνει τη φάλαινα που έχει πάρει πόζα στο κρεβάτι έτοιμη για ηλιοθεραπεία τάχα μου τώρα τι να μας κλάσεις μωρή κι εσύ και λέει με νόημα] Αυτή εδώ φταίει. Δεν φαντάζεσαι τι κόλπα ξέρει αυτή στο κρεβάτι, εεεεεμ εγώ στα' λεγα, θα με χάσεις, δεν μάκουγες.

Πλησιάζει τη χοντρή που είναι ατάραχη σε βαθμό αναισθησίας [μία πόζα τόση ώρα, δεν έχει ξεκουνήσει καθόλου]:
- Εσύ μαρή δεν ντρέπεσαι; Ξετσίπωτη;
- Τσκ.

Απευθύνεται στον γκόμενο και του λέει κάτι του στυλ "Δεν ξέρεις πόσο σκύλα μπορώ να γίνω για σένα, είμαι και ζεστή από το αερόμπικ", αυτός της απαντάει καγχάζοντας "Χα-χα-χα-χα-χα-χα..Σιγά τώρα τρομάξαμε μωρή ηλίθια, άντε κάνε μια αποτρίχωση, η Τατιάνα σε έχει από τα αποδυτήρια", εε τα παίρνει η άλλη θιγμένη, βγάζει μια κραυγή και κάνει τη βουτιά στο κρεβάτι και αρπάζει την Τατιάνα από τα μαλλιά, ακούγεται από πίσω η "Ισπανική αποχώρηση", ξεκινάνε τα μπουνίδια και οι κλοτσιές και οι εντυπωσιακές πτώσεις στο κρεβάτι που χάρη στις καλές του σούστες αμέσως επαναφέρει την ηρωίδα σε θέση μάχης. Βέβαια η μάχη είναι αμφίρροπος διότι ναι μεν η μία φοράει το μποτίνι και η άλλη κλοτσάει ξυπόλυτη αλλά είναι και η μυική διαφορά που τις φέρνει στα ίσα [εγώ είμαι με την Ουκρανέζα πάντως].

Ενώ μέσα στο δωμάτιο γίνεται της πουτάνας και οι γκόμενες κοπανιούνται σαν τα χταπόδια, ο Σεβντιλίκ αποφασίζει να βάλει ένα ουίσκι και να διαβάσει μια εφημερίδα μπας και αγοράσει κανένα υπερωκεάνειο, ενώ ταυτόχρονα κάνει το σπικάζ της σκηνής [αλλά άμα δεν ξέρεις και το στόρι μπορεί να νομίσεις ότι διαφημίζει το ουίσκι] του τύπου ακούγονται οι σκέψεις μου για την έκβαση της μάχης αλλά και σταρχίδια μου κιόλας.

Ανάβει και ένα τσιγάρο και δεν κοιτάει λίγο που η Τέτα έχει βάλει κάτω την άλλη και της πιάνει το βυζί και η άλλη κοπανιέται να ξεφύγει και τινάζεται με ευλυγησία. Δεν καταφέρνει να ξεφύγει γιατί η άλλη μετά την πιάνει στο απανωτό κλοτσίδι και πέφτει 4 συνεχόμενες φορές στο κρεβάτι ανάσκελα μέχρι να το εξουθενώσει η άλλη η ΣέιλορΜουν το κορίτσι.

Μετά το τέλος της μάχης, [κέρδισε η Τέτα Ντούζου τελικά γιατί η άλλη είναι πληθωρικιά και χέστηκε κιόλας για την πλάκα της πάλευε να ξεμουδιάσει] πλησιάζει το αντικείμενο του πόθου λένε κάτι ρομαντικά του τύπου "Με παραδέχεσαι που έβαλα κάτω και βουβάλι για σένα, είδες τι μπορώ να κάνω, έλα στην αγκαλιά μου", ο άλλος κάτι της λέει και τη τσαντίζει την κοπέλα, ενώ στην αρχή το πήγαινε καλά και περίμενα να πέσει αγκαλίτσα, ρίχνει αυτή ένα μπουνίδι και τρυπάει τον τοίχο.
Τα δικά μας έχουν πιο πολύ υπόθεση.

Αρχείο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ