Μια γιαπωνέζικη σιδηροδρομική εταιρεία εισήγαγε ένα οργουελικό (για το Δυτικό κόσμο) σύστημα που ελέγχει το μέγεθος και την καμπύλη του χαμόγελου του προσωπικού της προκειμένου να διασφαλίσει πλατιά χαμόγελα προς τους πελάτες της. Έστω και με το στανιό.
Ειδικά scanners αναγνώρισης προσώπου έχουν ήδη εγκατασταθεί σε 15 σιδηροδρομικούς σταθμούς του Τόκιο, προκειμένου να ελέγχουν τις εκφράσεις στο πρόσωπο των υπαλλήλων.
Όσοι από αυτούς συλλαμβάνονται να μη χαμογελούν αρκετά, λαμβάνουν μια ευγενική σύσταση που τους συμβουλεύει να δείχνουν λιγότερο συνοφρυωμένοι.
Το σύστημα θα χρησιμοποιηθεί επίσης σε ένα νοσοκομείο της Οζάκα, για να ελέγχεται ο βαθμός φιλικότητας του προσωπικού, καθώς και σε ένα σταθμό ανεφοδιασμού καυσίμων όπου θα τσεκάρει τα πρόσωπα των οδηγών λεωφορείων για σημάδια κούρασης.
Να σημειωθεί πως στην Ιαπωνία το χαμόγελο είναι ο νούμερο ένα παράγοντας ενός πετυχημένου customer service.
ΣVJ
σχόλια