(στις καινούριες )
Κορίτσια γεια !
Φαντάζομαι ότι με γνωρίζετε όλες από τις επιτυχίες που έκανα την δεκαετία του 80 με τον Χρήστο Τρομπόνι. Οι ταινίες «Άπατα» , «Επτά την φορά» , «Η νήσος της ηδονής» και φυσικά το «Αγγούρι απ το Μισούρι» ήταν δικές μου επιτυχίες .Χρόνια δύσκολα κορίτσια ,προβλήματα πολλά .Από που να αρχίσω ;Ας αρχίσω λοιπόν από τα βασικά.
Οι παρτενέρ .Κορίτσια είστε τυχερές .Οι σημερινοί πορνοστάρ και μπάνικοι γκόμενοι είναι, και προσόντα έχουν και επαγγελματίες είναι . Δεν φαντάζεστε τι περνάγαμε τότε .Για παράδειγμα στο «Αγγούρι απ το Μισούρι» που είναι το μόνο που γύρισα χωρίς τον Χρήστο Τρομπόνι (έκανε για δυο μήνες καριέρα στο εξωτερικό με το «Σπασμένο κρεβάτι» 1 και 2.Απίστευτη επιτυχία , όπου το βρείτε , μην το αφήσετε .Δείτε το προσεκτικά ,θα μάθετε πολλά)πέρασα τα πάνδεινα .Μου έφεραν ένα τύπο , ξάδερφο του παραγωγού να παίξει το αγγούρι απ το Μισούρι. Ας μην θίξω το θέμα προσόντα του Ανέστη Μπάμια (καμιά φορά κορίτσια το επώνυμο λέει πολλά για το τι είμαστε. Για να μην σας πω τα λέει όλα) ,είχαμε και πρόβλημα με τις στάσεις .Δεξιά του έλεγες , αριστερά πήγαινε. Είμαι αριστερόχειρας μου έλεγε . Ακούστε δικαιολογία που είχε ,τι σου ζητήσαμε ρε μεγάλε , να γράψεις χειρόγραφο ; Να πας λίγο πιο εκεί , είπαμε .
Μέσα σε όλα , τραύλιζε και από το άγχος , μήπως δεν πει καλά την ατάκα , λες και παίζαμε στο Μπρόντγουει . Δυο ατάκες είχε όλες και όλες , «Άνοιξε την πόρτα μην την σπάσω» και «Κατέβα κάτω από τις σκάλες να σου δείξω».Τίποτα άλλο δεν έλεγε. Τα μπέρδευε ο ηλίθιος. Εγώ που έχω πρόβλημα με την παπαγαλία (στο σχολείο αν δεν καταλάβαινα αυτό που διάβαζα δεν μπορούσα να το μάθω) για την νήσο της ηδονής , δύο παραγράφους τυφλοσούρτη έμαθα.
Εκτός από τους παρτενέρ , μεγάλο πρόβλημα ο φωτισμός κορίτσια. Θα μου πεις σίγα κυρά μου , το Βυσσινόκηπο έπαιζες ;Όχι ,αλλά όταν έπαιξα στον «Κήπο της απόλαυσης και της λήθης»(Η μεγαλύτερη μου αποτυχία αυτό παθαίνεις όταν έχεις σκηνοθέτη γυναίκα .Γυρίζει η άλλη τσόντα και νομίζει ότι κάνει τέχνη , μισό αστεράκι στα πέντε είχαμε πάρει σε κριτική στο περιοδικό Σκάνδαλο. Συγκεκριμένα ο συντάκτης έγραψε «Λήθη; Σιγά μην έχουμε λεξικό μαζί μας για να ζητήσουμε μια τσόντα») ο φωτισμός ήταν τόσο κακός που φαινόμουν δέκα χρόνια μεγαλύτερη.
Τα έλεγα στην σκηνοθέτη , αυτή το βιολί της «Ο κόσμος θα επικεντρωθεί στην ιστορία .Προσπάθησα να βάλω ,εκτός από τις ερωτικές σκηνές και προβληματισμό» έλεγε και εγώ κορίτσι άβγαλτο (που λέει ο λόγος ) την πίστεψα και έφαγα τα μούτρα μου .Μακριά λοιπόν από γυναίκα σκηνοθέτη και από κακό φωτισμό.
Τέλος κορίτσια αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι φυσικά η αμοιβή σας .Ούτε μαύρα , ούτε θα πάρεις τα μισά σήμερα τα άλλα μισά αύριο .Το συμβόλαιο σας, για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο .Να διαβάζετε με προσοχή τα ψιλά γράμματα , γιατί δεν ξέρετε τι κρύβουν .Όταν γύρισα την νήσο της ηδονής , είχε ψιλά γράμματα «Η πρωταγωνίστρια υποχρεούται να κάνει φωτογράφηση σε περιοδικά του ομίλου μας όταν της ζητηθεί».Τι ήθελα να μην τα διαβάσω ; Βρέθηκα με ένα βλάκα φωτογράφο στη Βλυχάδα της Σαντορίνης Δεκέμβρη μήνα , να ανεβαίνω βράχο , να κατεβαίνω βράχο , να κυλιέμαι μες το κρύο γιατί ήθελε να κάνει τέχνη (τι περίμενα ο γκόμενος της άλλης που έκανε τον «Κήπο της απόλαυσης και της λήθης» ήταν .Αν δεν ταιριάζανε δεν θα συμπεθεριάζανε). Από τότε τα ψιλά γράμματα δεν υπήρχε περίπτωση να μην τα διαβάσω
Αυτά κορίτσια .Καλοφάγωτη η σύνταξη μου εύχομαι , καλά να περάσετε στην δουλειά (γιατί κακά τα ψέματα ,όταν αγαπάς αυτό που κάνεις είναι σαν να μην δουλεύεις)και να μας θυμάστε εμάς τις παλιές όταν δίνετε συνέντευξη , δρόμους ανοίξαμε σε χρόνια δύσκολα.
Με εκτίμηση σε όλες σας
Τζέλα F(ναι απ το γνωστό αγγλικό ρήμα)
Υ. Γ
Μην ξεχνάς :Μακριά από γυναίκα σκηνοθέτη .Είναι λίγες αλλά άμα πέσεις πάνω τους , μπορεί να σου τσακίσουν την καριέρα
σχόλια