Έκπληκτος ο αναγνώστης όταν τελειώνει το Never Enough του δημοσιογράφου jeff Apter συνειδητοποιεί ότι διάβασε μια βιογραφία 400 σελίδων χωρίς σεξ. Και έμεινε καθηλωμένος .
Από το επηρεασμένο από τον Ξένο του Καμυ πρώτο single , Killing an Arab μέχρι τους δαίμονες του Pornography(«θέλαμε να κάνουμε το απόλυτο άλμπουμ .Δεν ξέραμε πως αλλά θέλαμε να το κάνουμε») και από το Disintegration μέχρι σήμερα ο Robert Smith, ουσιαστικά οι ίδιοι οι Cure, συνεχίζει απτόητος να δημιουργεί μουσική. Λεπτομέρειες από τις κραιπάλες κατά την διάρκεια των ηχογραφήσεων («Στο disintegration θέλαμε να δώσουμε αυτή ακριβώς αυτή την εικόνα. Της πλήρης αποσύνθεσης .Γι αυτό απομονωθήκαμε από όλους»), πάλη με τους προσωπικούς δαίμονες («Δεν είχα την δύναμη να κάνω αυτό που έκανε ο Ian Curtis») , ειλικρινής απαντήσεις στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων (σ.σ Όταν ρωτήθηκε από πού άντλησε τις εικόνες για κάποιο από τα κομμάτια απάντησε :Απλά ναρκωτικά) και φυσικά ο έρωτας για μια και μοναδική γυναίκα την Mary Poole την πηγή έμπνευση του Lovesong («Παντρευτήκαμε για να περάσουμε απλά μια ωραία μέρα»).
Όλα αυτά όμως είναι το περιτύλιγμα .Αυτό που ουσιαστικά μένει μετά την ανάγνωση του βιβλίου είναι το πόσο σοβαρός μουσικός και σωστός επαγγελματίας υπήρξε ο Smith.Κάτι που δεν είναι εμφανές με την πρώτη ματιά αν μείνεις μόνο στην αλά Ψαλιδοχέρη εικόνα του και δεν έχεις ακούσει το έργο του
Στα συν του βιβλίου το φωτογραφικό υλικό .Ασπρόμαυρο όπως και τα κομμάτια των Cure
(Η ιστορία των Cure,Jeff Apter ,εκδόσεις Sonik)
Υ.Γ
Η ομάδα του www.avopolis.gr και του περιοδικού Sonik έχει εκδόσει στα ελληνικά και το «Κάτω από την Γέφυρα» του Anthony Kiedis τραγουδιστή των Red Hot Chili Peppers.
σχόλια