Η απάντηση του Αντώνη Ρέμου για την προκλητική εμφάνισή του

Η απάντηση του Αντώνη Ρέμου για την προκλητική εμφάνισή του Facebook Twitter
51

"Εγώ τραγουδάω, διασκεδάζω τον κόσμο, δεν ανοίγω σαμπάνιες κλπ, είμαι ο μέσος Έλληνας" λέει μέσες άκρες στην απάντησή του ο Ρέμος σε όσα γράφτηκαν γι' αυτόν και για όσα είπε μπροστά στους εκατομμυριούχους της Μυκόνου. 

«Δεν πίνω σαμπάνιες, δεν ανοίγω σαμπάνιες, δεν χύνω σαμπάνιες και δεν πληρώνω σαμπάνιες. Αυτό το κάνουν άλλοι. Εγώ το μόνο που κάνω είναι να τραγουδώ και να προσπαθώ να διασκεδάζω τον κόσμο. Και προσπαθώ να το κάνω καλά. Γι' αυτό και μόνο μπορώ να απολογηθώ. Γι΄όλα τα άλλα, το κάνουν οι άλλοι. Ούτε θέλω, ούτε πρέπει, ούτε είναι οι δουλειά μου να απολογηθώ.

Όσον αφορά στο χιούμορ με τον υπουργό οικονομικών της Γερμανίας, είναι χιούμορ. Χιούμορ που εκφράζεται πολλές φορές στην υπερβολή, αλλά χιούμορ. Το χιούμορ του μέσου Έλληνα! Σε αυτούς ανήκω και εγώ και με αυτόν τον τρόπο αντιδράμε στη σκληρή, σημερινή πραγματικότητα στην οποία μας έχουν επιβάλει να ζούμε».

πηγή: tvkosmos.gr/www.epikaira.gr

Και στο τουίτερ του:

Δεν νομίζω ότι τον κατηγόρησε κανείς ότι εμφανίστηκε στη σκηνή και άνοιγε σαμπάνιες.

Τονίσαμε τη γελοιότητα του ότι έβρισε και κορόιδεψε ένα άτομο με ειδικές ανάγκες "επειδή μας παίρνει τα λεφτά μαζί με την Μέρκελ", όχι μπροστά σε ένα κοινό αδικημένων, αλλά σ' ένα κοινό που όσα λεφτά κι αν του πήρε η Μέρκελ (και καλά του έκανε) είχε ακόμα περίσσεια χρημάτων και μπορούσε να ανοίγει σαμπάνιες των 25.000 ευρώ για να ακούσει τον Ρέμο να τραγουδά.  

Αν τους είχε βρίσει στη Δραπετσώνα, σε μια δωρεάν λαϊκή συναυλία, μπροστά σε κοινό που νιώθει ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥ τη σκληρή λιτότητα και τα οικονομικά προβλήματα, μπορεί απλώς να τον έλεγαν κάποιοι λαϊκιστή, ή υποκριτή, επειδή δεν έχει τα ίδια προβλήματα μ' αυτούς. Όμως το να το κάνει αυτό το "χιούμορ του μέσου Έλληνα", μπροστά στους ζάμπλουτους της Μυκόνου είναι απλά γελοίο. 

Κι όσο για το ότι προσπαθεί να μας χτυπήσει στο εθνικό φιλότιμο (όσοι τον χλεύασαν είναι δωσίλογοι, σαν τον Αρτέμη Μάτσα στην ταινία!) τι να πω; 

[Επίσης: μιλάμε για τον ίδιο Αντώνη Ρέμο που μόλις ένα χρόνο πριν, και ξέροντας ότι ο Σαμαράς ήταν πλέον "μνημονιακός" είχε πάει να τον στηρίξει στην εκδήλωση για τους "Ανθρώπους του Πνεύματος", μαζί με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη και άλλους;]

Λέει ότι ανήκει στον μέσο Έλληνα που οι ξένοι του επέβαλαν να ζει έτσι σήμερα. Όχι ΚΑΙ η νοοτροπία πολλών απ' τους θαμώνες του, όχι οι σπατάλες, οι ρεμούλες, οι απατεωνιές των Ελλήνων πολιτικών και επιχειρηματιών που έσκαγαν την περασμένη δεκαετία δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να τον ακούσουν. Ούτε η νοοτροπία των πανάκριβων μαγαζιών της νύχτας, όπως ένα στο οποίο τραγούδησε προπερσι νομίζω, στη Μύκονο, και το οποίο δεν έκοβε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. 

Το περσινό μυκονιάτικο μενού του Αντώνη Ρέμου...

Μόνο οι ξένοι μας ανάγκασαν να ζούμε τόσο χάλια, αυτοί μας χρεοκόπησαν, αυτοί δανείζονταν με πλαστά στοιχεία και δεν είχαν να ξεπληρώσουν. 

Αλλά τέλος πάντων, ας ξεχάσουμε τους θεατές της μυκονιάτικης εμφάνισης και όλα τα δεινά που τους επέβαλε η Μέρκελ (μπορεί να ήθελαν να ανοίξουν 10 σαμπάνιες των 25χιλ ευρώ και τελικά λόγω της λιτότητας της Γερμανικής Κατοχής να μπόρεσαν χτες να ανοίξουν μόνο δύο!), κι ας μείνουμε στον Ρέμο, που βλέπει τον εαυτό του σαν *μέσο Έλληνα*. 

Εγώ ντρέπομαι να πω ότι ανήκω στο μέσο Έλληνα ή να βάλω και τον εαυτό μου στο "Μας έχουν καταστρέψει" επειδή τυχαίνει αυτή τη στιγμή να έχω δουλειά! Ο Ρέμος δεν ντρέπεται καθόλου:

"Σε αυτούς ανήκω και εγώ και με αυτόν τον τρόπο αντιδράμε στη σκληρή, σημερινή πραγματικότητα στην οποία μας έχουν επιβάλει να ζούμε."

Κύριε Ρέμο, αυτή τη στιγμή ο μέσος Έλληνας είναι άνεργος. Ή αν έχει δουλειά παίρνει ψίχουλα και τα βγάζει πέρα με εξωφρενική δύσκολία. 

Ο μέσος Έλληνας πασχίζει να μην απολυθεί ή πασχίζει να βρει μια δουλειά, έστω και για λίγο. Ο μέσος Έλληνας θέλει να βρει έναν εχθρό και -κατανοητό και σεβαστό- τσατίζεται με τους ξένους, και στην απελπισία του όντως τους καταριέται. 

Εσείς γιατί νομίζετε ότι ανήκετε κι εσείς στον μέσο Έλληνα που του έχουν επιβάλλει να ζει μια σκληρή πραγματικότητα;

Δεν έχετε δουλειά; Δεν έχετε καταθέσεις απ' τα χρυσά σας χρόνια; Δεν σας καλούν, ακόμα και τώρα, στα ακριβότερα μέρη της χώρας για να κάνετε πανάκριβες αρπαχτές; 

Αν νομίζετε ότι και οι υπόλοιποι 'μέσοι Έλληνες' ζουν σαν κι εσάς, απλώς επιβεβαιώνετε αυτά που έγραφα στο προηγούμενο άρθρο μου, "Η χυδαιότητα του Ρέμου και το ξέπλυμα αμαρτιών".

Ίσως τελικά θα πρέπει να σταματήσετε να τραγουδάτε σε πάρτυ με εκατοντάδες ευρώ είσοδο και να κάνετε παρέα με κάποιον αληθινό άνθρωπο.

Θα εκπλαγείτε.

*ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η χυδαιότητα του Ρέμου και το ξέπλυμα ''αμαρτιών''

51

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

14 σχόλια
Προσπαθώ να καταλάβω και δε μπορώ - τι είναι αυτό που ενόχλησε τον δημοσιογράφο;1) Η πάγια ατμόσφαιρα νεοπλουτισμού σε όρια ξιπασμένου της καλοκαιρινής Μυκόνου ή/και της χειμερινής Αράχωβας;2) Το ότι ο διασκεδαστής-αοιδός σχολίασε εις βάρος της "αλάνθαστης και τοκογλύφου " Μέρκελ; (Σε αυτή την περίπτωση αν δεν έκανε το σχόλιο δε θα συζητάγαμε αυτή τη στιγμή ... ή κάνω λάθος;)3) Και τα δύο παραπάνω;Με ενοχλεί αφόρητα το 1. Το 2 μου είναι αδιάφορο ... δεν περιμένω να αποκτήσω γνώμη απο τα λόγια κανενός διασκεδαστή - αοιδού. Έχω ήδη γνώμη και για το πόσο αλάθητη είναι η Μέρκελ και για το πόσο τοκογλύφοι είναι οι δανειστές μας!Το 3 είναι ο λόγος για τον οποίο μπήκαμε στην κρίση και δεν θα βγούμε ποτέ ... Για να χτυπήσουμε το ψεύτικο και το δήθεν διαλέξαμε λάθος δρόμο ... Δηλαδή το δρόμο που δείχνει η Μέρκελ!
Εδώ και καιρό ξέρουμε ότι αυτός είναι. Διασκεδαστής με ταξίμετρο.Εγώ απορώ γιατί ο κόσμος πηγαίνει ακόμα να τον δει. Αν ελλείψει η πελατεία θα ελλείψουν και οι Ρέμοι.
"Γεννήθηκε στο Ντύσελντορφ της Γερμανίας. Έμεινε εκεί μέχρι τα 10 του χρόνια και από το 1980 εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Ελλάδα."Από WikipediaΜπορεί η εμπειρία της οικογένειας του ως οικονομικοί μετανάστες να μην ήταν και η καλύτερη, όμως οφείλει να αναγνωρίσει πως οι γονείς του "επέλεξαν" να μεταναστεύσουν σε αυτήν τη χώρα για να κερδίσουν τα προς το ζην, οπότε μπορούμε να ισχυριστούμε ότι χρωστά κάποια ευγνωμοσύνη σε αυτή τη χώρα που έδωσε την ευκαιρία στην οικογένεια του να κερδίσει τα προς το ζην την στιγμή που η Ελλάδα αδυνατούσε.Με λίγα λόγια έστω κι αν η οικογένεια του και ο ίδιος να μην ένιωθαν φιλόξενοι στη Γερμανία, βιοπορίζονταν εκεί, πόσο πιο υποκριτική λοιπόν η στάση του την στιγμή που η ίδια του η οικογένεια την στιγμή που βίωσε οικονομική αδυναμία στράφηκε στην Γερμανία που τόσο χλευάζει για εύρεση εργασίας; Προσωπικά ο δανεισμός της Ελλάδας και οι οικονομικοί μετανάστες γονείς του που βρίσκουν προσωρινή σωτηρία στη Γερμανία εξισώνονται στο μυαλό μου. Ίσως και να υπερβάλω, πάντως συνειρμικά αυτό μου ήρθε
Καταρχήν ο Ρέμος είναι γελοίος, όπως και οι δηλώσεις του. Το μάρκετινγκ των σκυλάδων με τις δήθεν πολιτικοποιημένες δηλώσεις δίνει και παίρνει.Κατά δεύτερον όμως, επ' ουδενί δεν χρωστάμε ευγνωμοσύνη στη Γερμανία για τους γκασταρμπάιτερ. Αναζητήστε την ιστορία της μετανάστευσης στη Γερμανία. Θα δείτε ότι η εισαγωγή Ελλήνων εργατών υπήρξε το πινάκιο φακής που πήραμε για να παραιτηθούμε από τις πολεμικές αποζημιώσεις, αλλά και μια στρατηγική απόφαση των ΗΠΑ να ισχυροποιηθεί με κάθε τρόπο η Γερμανία, σαν ανάχωμα στους Σοβιετικούς.Οι συνθήκες ζωής των γκασταρμπάιτερ ήταν πολύ κακές, με ελάχιστα δικαιώματα, σε στρατόπεδα εργασίας.Αυτά όλα μόλις 15 χρόνια μετά την Κατοχή που κατέστρεψε την ελληνική οικονομία και προκάλεσε την ίδια την ανάγκη για μετανάστευση.Επομένως ο Ρέμος δεν οφείλει κάτι στη Γερμανία. Εξάλλου υπάρχει πλούτος επιχειρημάτων εναντίον του που βασίζονται στην έλλειψη σοβαρότητας.
Κοίτα αν όπως υπαινίσεσαι τους ξεζούμιζαν τους ανθρώπους οι γερμανοί, ε τότε καμία απολύτως ευγνωμοσύνη δεν χρωστά (στους γερμανούς) ή αν θέλεις μπορεί να τους ευχαριστήσει γιατί του έδειξαν στο πετσί του πόσο εκμεταλευτές είναι!!!!Επίσης να μην ξεχνάμε στην επέτειο του Διστόμου και άλλων 900 περίπου καταστροφών made in germany να στέλνουμε ευχαριστήριο τηλεγράφημα στην γερμανική πρεσβεία
Και όμως, είναι ο μέσος Έλληνας. Αυτός που θα κοροιδέψει τον ανάπηρο, τον γκέι και όποιον θεωρεί κατώτερο του. Αυτός που είναι ο τέλειος και όλοι οι άλλοι είναι οι μαλάκες. Αυτό το φασιστόμουτρο και ρατσιστής, ο μέσος Έλληνας.
Το ρεπερτόριο του συγκεκριμένου αοιδού μου είναι αδιάφορο και δεν θα εκφέρω άποψη για το lifestyle που αντιπροσωπεύει καθώς ο καθείς έχει δικαίωμα να διασκεδάζει όπως επιθυμεί. Ωστόσο, βρίσκω απαράδεκτες τις on-the-pista προσβολές απέναντι σε ένα άτομο με αναπηρία, μόνο και μόνο επειδή είναι πολύ της μοδός να τα ρίχνουμε όλα σε μη δημοφιλή-κατα προτίμηση Γερμανικής καταγωγής-πολιτικά πρόσωπα. Ο εν λόγω αοιδός ας συνεχίσει να κάνει ό,τι κάνει για τον άρτιο τον επιούσιο και ας αφήσει τις λαϊκίστικες χοντράδες για άλλους, επαγγελματίες του είδους.
Έλεος με τους λαϊκισμούς. Από πότε το να έχει ακριβό μενού το μαγαζί που τραγουδάει ένας καλλιτέχνης είναι μεμπτό για τον καλλιτέχνη και από πότε ένας καλλιτέχνης πρέπει να ελέγχει αν ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού κόβει αποδείξεις;Λίγη σοβαρότητα.[ΑΠΑΝΤ. ΑΡΗ: Από ποτέ. Να μην κουνάει το δάχτυλο όμως στους κακούς τους ξένους (που κατά σατανική σύμπτωση δεν είναι πελάτες των μαγαζιών του, και δεν θα δυσαρεστηθούν με τις δηλώσεις τους) και ας μην το παίζει ένα με τον "λαουτζίκο". Λίγη σοβαρότητα περιμένω κι εγώ, απ' αυτόν. ]
Μα γιατί να ελέγξει; Να κάνει τα στραβά μάτια. Όσο περισσότερα κλέψει ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού τόσο μεγαλύτερο θα είναι και το νυχτοκάματο του ιδίου. Να πουλήσει και κανένα λαϊκισμό του αίσχιστου είδους από αυτούς που περνάνε στο κοινό του να το ανεβάσει ακόμα περισσότερο.
Το θεμα δεν ειναι οτι το μενου ειναι ακριβο. Το θεμα ειναι η ακριβη αμοιβη του και αν κατα ποσον δηλωνεται-απ'οσο υποψιαζομαι αυτα πανε χερι-χερι συνηθως. Επισης δεν μπορει να θεωρουνται λαικισμος οι διαμαρτυριες για το υφος του εν λογω "κυριου" και να μη θεωρειται λαικισμος το "πους-της" και το "κουφαλα", ιδιως οταν αυτα τα κοσμητικα ταυτιζονται απο τον αοιδο με το "χιουμορ" μεσο ελληνα!Δυστυχως για τον κυριο αυτο ο μεσος ελληνας, μπορει να βρισκεται σε δυσκολες στιγμες και να δοκιμαζεται σκληρα, αλλα οχι, Δεν ειναι το κοινο του! Το κοινο του ειναι εκεινοι "οι αλλοι", αυτο ειναι και το μονο στο οποιο συμφωνω μαζι του!
Αν μας αφήσει κάτι τελικά αυτή η κρίση είναι ότι έστειλε τους λαϊκούς ήρωες της Ελλάδας του λουλουδοπόλεμου στη Μύκονο να τραγουδούν μόνο για το συνάφι τους...
Δίκιο έχεις αλλα τουλάχιστόν έχει περιοριστεί η βλακώδης αναγωγή τους από Μέσα και φαν σε σταρ. Πήξαμε στους χαζοσουπερσταρ με τα χαζοσουξέ την τελευταία 15ετία
Εμένα η απορία μου είναι ποιός είναι τόσο ηλίθιος σε αυτόν τον κόσμο ώστε να πίνει σαμπάνια των 3 χιλιάδων ευρώ... και αν έχει κόρη σε ηλίκία γάμου!
Συγνώμη, άσχετο με το θέμα αλλά δεν κρατιέμαι να μην ρωτήσω: Ποιά είναι η ηλικία γάμου; Και έχει διαφορά αν είναι η κόρη στην «ηλικία γάμου» από το αν είναι ο γιος;
Στέλλα, χιούμορ έκανα...Η ηλικία γάμου όπως το καταλαβαίνω εγώ είναι άνω των 18, με την έννοια ότι μπορεί πλέον να παντρευτεί αν θέλει χωρίς τη συγκατάθεση των γονιών του. Και η διαφορά που έχει είναι ότι το αστείο πήγαινε στο ότι εγώ είμαι άντρας οπότε αν έχει κόρη θα μπορούσα να την παντρευτώ.Και τώρα που καταστρέψαμε το όποιο χιουμοριστικό στοιχείο της απάντησής μου, ας προχωρήσουμε.