ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
99 Cent II, Diptychon, Andreas Gursky (2001). Πουλήθηκε 3,3 εκ δολάρια
11

[Λ.Φ.]

1.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
Billy the Kid, άγνωστος φωτογράφος (1880). Πουλήθηκε 2,3 εκ δολάρια


2.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
Άτιτλο #153, Cindy Sherman (1985). Πουλήθηκε 2,7 εκ δολάρια


3.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
The Pond/Moonlight, Edward Steichen (1904). Πουλήθηκε 2,9 εκ δολάρια


4.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
Los Angeles, Andreas Gursky (1998) . Πουλήθηκε 2,9 εκ δολάρια


5.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
Untitled (Cowboy), Richard Prince (2001-02). Πουλήθηκε 3,4 εκ δολάρια


6.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
Dead Troops Talk, Jeff Wall (1992). Πουλήθηκε 3,7 εκ δολάρια


7.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
Untitled #96, Cindy Sherman (1981). Πουλήθηκε 3,9 εκ δολάρια


8.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
Rhein II, Andreas Gursky (1999). Πουλήθηκε 4,3 εκ δολάρια


9.

Οι δέκα ακριβότερες φωτογραφίες του κόσμου Facebook Twitter
For Her Majesty, Gilbert & George (1973). Πουλήθηκε 3,7 εκ δολάρια


10.

(Η λίστα εμφανίζεται σε πολλά σάιτ με μικρές παραλλαγές)

Αρχείο
11

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

8 σχόλια
η αμήχανη στιγμή να βλέπεις με ένα κλικ κάποιοι να γινονται πλουσιοι! αμα βγαζουμε φωτογραφιες ολη μερα ομως τι πιθανοτητες εχουμε να πουλησουμε και μεις τοσο ακριβα? ξεπλυθειτε σε μενα ειμαι εδω για σας!
Εσείς που κράζετε,ποιά είναι η ενασχόληση σας με τη φωτογραφία;;;Ποιός είναι ο αγαπημένος σας φωτογράφος;και γιατί; Ααα επίσης,η χρήση του Photoshop είναι απαραίτητη στη φωτογραφία,δεν αποτελεί κλεψιά
Θα ήταν ωραίο, όντως, ένα παρόμοιο άρθρο έχοντας όμως και την ιστορία της κάθε φωτογραφίας, λίγα λόγια, ένα είδος εξήγησης των τιμών τους.
Ομολογουμένως Λουδοβίκε, η λίστα από μόνη της δε λέει πολλά και προκαλεί να την απορρίψεις συλλήβδην. Το ίδιο έκανα και με το χθεσινό σχόλιό μου δηλαδή, τώρα που το ξαναδιαβάζω.Περισσότερο ήθελα να σχολιάσω ότι οι φωτογραφίες που πουλάνε σήμερα έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά και πως αγνοείται εντελώς ένα μεγάλο κομμάτι της τέχνης της φωτογραφίας, παρά την αξία των συγκεκριμένων επιλογών.
Ο Gursky χρησιμοποιεί Photoshop, η Sherman απλά φωτογραφίζει τον εαυτό της, οι νεκροί στρατιώτες είναι ηθοποιοί.Η αριστουργηματική φωτογραφία του Steichen είναι ασπρόμαυρη. Έδωσε την αίσθηση του χρώματος μέσω κάποιας τεχνικής στην εκτύπωση.Εν ολίγοις, όλες οι φωτογραφίες της λίστας είναι στημένες ή σκηνοθετημένες με κάποιο τρόπο.Η φωτογραφία είναι και αυτό, αλλά δεν είναι μόνο αυτό.
Καλά με την φωτογραφία μην την ψάχνετε, υπάρχει περίπτωση που φωτογραφίες διάσημων φωτογραφιών, πωλούνται περισσότερο από τις original που απεικονίζουν. Τι να λέμε τώρα;... Παραλογισμός.
Οκ, ο Gursky είναι ένα από τους αγαπημένους μου φωτογράφους, αλλά σε καμία περίπτωση μια φωτογραφία δεν θα έπρεπε να αξίζει τόσα πολλά χρήματα και μάλιστα περισσότερα από ένα πίνακα ζωγραφικής όπου ο καλλιτέχνης-ζωγράφος αναμφισβήτητα έχει αφιερώσει περισσότερες ώρες, μέρες εβδομάδες, μήνες, κοπιαστικής εργασίας ανάμεσα σε σχέδια και παλέτες για να έχει ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα σε αντίθεση με ένα στιγμιαίο «κλικ» της φωτογραφικής μηχανής.Απλά για να μην τρελαινόμαστε με αυτά τα παράλογα ποσά, να αναφέρω ότι ο χώρος της τέχνης είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος τομέας ( μετά τα sports ) στον οποίο συναντάμε περιπτώσεις ξεπλύματος μαύρου χρήματος και αυτό είναι κοινό μυστικό και πολύ βολικό, αφού ένα έργο τέχνης μπορεί να κάνει όσα λεφτά θέλεις, αν έχεις τις κατάλληλες διασυνδέσεις. Οπότε, μην ρίχνουμε το φταίξιμο στο ότι κάναμε κοπάνα την ώρα των καλλιτεχνικών στο σχολείο και δεν μπορουμε να εκτιμήσουμε ένα έργο τέχνης, απλά για να πιάσει τέτοια εξωφρενικά ποσά μια φωτογραφία πρέπει να ξέρουμε και τι παίζει από πίσω.Χαρακτηριστικά να πούμε πάντως ότι με 4.3 εκατομμύρια δολάρια της φωτογραφίας Rhein II, μπορείς να αγοράσεις (μεταξύ πληθώρας άλλων προϊόντων, νησιών, συνειδήσεων ) 955 επαγγελματικές φωτογραφικές μηχανές, όμοιες με την μηχανή που τράβηξε την φωτογραφία. Κάτι που σε κάνει να σκεφτείς εάν πρέπει να συνεχίζεις να ασχολείσαι με το instagram πιο σοβαρά... :-)
@Ένσταση: Συμφωνώ με το ξέπλυμα χρήματος αλλα στο ότι η φωτογραφία είναι απλά ένα click κάνεις λάθος. Δεν σχολιάζω απαραίτητα τις συγκεκριμένες, αλλά δεν μπορείς να ξέρεις τι προσπάθειες και τι κόπο έχει κάνει ο κάθε φωτογράφος για να πετύχει ένα συγκεκριμένο αισθητικό αποτέλεσμα ούτε και το concept που έχει στο μυαλό του για κάτι φαινομενικά απλό. Επίσης όσον αφορά τη ζωγραφική υπάρχουν πίνακες που μπορεί να φαίνονται πολύ απλοί στην εκτέλεση και να είναι πολύ "δυνατοί" στο τελικό αποτέλεσμα. Εσύ μάλλον έχεις στο μυαλό σου τον ρεαλισμό στη ζωγραφική.Μερικές φορές απλά έργα τέχνης είναι απείρως πιο δυνατά από άλλα που χάνονται στην πολυπλοκότητά τους.
εχεις δικιο σε αρκετα, απλα να αναφέρουμε ομως οτι το Rhein πχ εχει ενα τυπωμα σε τεραστιες διαστάσεις και με ειδικη τεχνικη - υποθέτω ειναι μη αναπαραξιμο και η μισή "τεχνη" ειναι στο τύπωμα. Με βάση αυτο αν και μου φαινεται εξαιρετικα βαρετο εκ πρωτης πιθανώς η τεραστια του διασταση το "ζωντανεύει"παντως ειναι ενα χρηματηστηριο και αυτο οπως λες!