ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Με ποινές απειλούνται οι υπάλληλοι του ΙΚΑ που δεν σηκώνουν τηλέφωνα

Με ποινές απειλούνται οι υπάλληλοι του ΙΚΑ που δεν σηκώνουν τηλέφωνα Facebook Twitter
5

Με ποινές και πρόστιμα απειλεί το ΙΚΑ τους υπαλλήλους του Ιδρύματος που αμελούν να σηκώσουν το τηλέφωνο για να εξυπηρετήσουν τους πολίτες. Για το θέμα εκδόθηκε σχετική εγκύκλιος, μετά από διαμαρτυρίες πολιτών.

Η εγκύκλιος έχει ως εξής:

"Με αφορμή τις συνεχιζόμενες καταγγελίες πολιτών στη Διοίκηση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, αναφορικά με τη μη ανταπόκριση των υπαλλήλων των υπηρεσιών μας στις τηλεφωνικές κλήσεις, παρά τις οδηγίες που έχουν δοθεί, επαναλαμβάνουμε τα ακόλουθα:

Η ποιότητα των υπηρεσιών του ΙΚΑ – ΕΤΑΜ, συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη στάση και συμπεριφορά των υπαλλήλων απέναντι στους συναλλασσόμενους, το επίπεδο της οποίας καθορίζει αντίστοιχα και τη στάση και συμπεριφορά των πολιτών απέναντί τους. Καθένας από εμάς με τη συμπεριφορά του είναι υπεύθυνος για τον τρόπο με τον οποίο οι συναλλασσόμενοι αντιλαμβάνονται το επίπεδο υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Η τηλεφωνική πληροφόρηση των πολιτών κρίνεται σήμερα ιδιαιτέρως επιβεβλημένη, λόγω των σημαντικών αλλαγών που έχουν επέλθει στο ασφαλιστικό σύστημα τα τελευταία χρόνια. Για το λόγο αυτό, εφιστούμε την προσοχή όλων των υπαλλήλων να απαντούν στις τηλεφωνικές κλήσεις, επειδή είναι ένας ταχύς τρόπος εξυπηρέτησης, χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία των πολιτών στις Υπηρεσίες μας (Σχετ. τα ανωτέρω έγγραφα της Διεύθυνσής μας).

Επειδή η άρνηση παροχής πληροφόρησης συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα (άρθρο 107 παρ. 1 περ. ιβ ́ του Ν.3528/2007 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 2 του Ν.4057/2012), σας γνωρίζουμε ότι εφεξής θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες.

Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων καθίστανται υπεύθυνοι για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο της αδυναμίας τηλεφωνικής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες μας».

5

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καταγγελίες πολιτών για την Υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Ελλάδα / Καταγγελίες πολιτών για την υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Τα προβλήματα που αναδεικνύουν οι κάτοικοι περιλαμβάνουν τη λανθασμένη διαχείριση του νερού, ανορθόδοξες τεχνικές κλαδέματος και άλλες πρακτικές που πλήττουν το ήδη ευάλωτο οικοσύστημα
LIFO NEWSROOM
Κλέων Γρηγοριάδης κατά Ζωής Κωνσταντοπούλου: Τα κανάλια την παίζουν όλη μέρα ως «φασαριόζα και τσαμπουκαλού»

Ελλάδα / Κλέων Γρηγοριάδης κατά Ζωής Κωνσταντοπούλου: Τα κανάλια την παίζουν όλη μέρα ως «φασαριόζα και τσαμπουκαλού»

Επίθεση εναντίον της προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωής Κωνσταντοπούλου, εξαπολύει μέσω του Χ, ο πρώην βουλευτής του ΜεΡΑ25, Κλέων Γρηγοριάδης
LIFO NEWSROOM
Νέα Ιωνία: ΕΔΕ μετά το περιστατικό bullying κατά 12χρονου - Τον έκλεισαν σε φρεάτιο

Ελλάδα / Νέα Ιωνία: Πέταξαν 5ευρω για να μπει ο 12χρονος στο φρεάτιο και τον έκλεισαν μέσα

ΕΔΕ μετά το περιστατικό bullying - Υπάρχει η δυνατότητα οι εν λόγω μαθητές να μετακινηθούν ξεχωριστά σε σχολεία, εκτός του δήμου στον οποίο φοιτούσαν, υπενθυμίζει το υπουργείου Παιδείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
@atmanΝαι... γιατί το να κάνεις ένα call center, σημαίνει ότι έχεις κάνει αρχικά ένα σύστημα μηχανογράφησης. Το οποίο -με την υπάρχουσα κυβερνιτική λογική- δεν θα γίνει ποτέ.Αν γινόταν... πολλά από όσα "συμβαίνουν" στο δημόσιο θα ήταν γυμνά από κάλυψη.. μιας και στο "εξελιγμένο σύστημα", ότι ψάχνεις μπορείς να το βρεις... και αν δεν το βρεις κάτι παίζει.Η γραφειοκρατία βολεύει... και όσο υπάρχει θα βγαίνουν τέτοιες εγκύκλιοι για να λύνουμε το θέμα του φαίνεσθαι τουλάχιστον.
Δηλαδή πρέπει να εκδοθούν εγκύκλιοι από το υπουργείο και να τους απειλήσουν για να κάνουν οι υπάλληλοι το αυτονόητο, δηλαδή τη δουλειά τους? Αν είναι δυνατόν βρε παιδιά...που ζούμε???
Ναι.. Φαντάσου για ένα δευτερόλεπτο κάτι άλλο.Είσαι εκείνος ο ένας υπάλληλος που δουλεύει αντί να ξύνεται και έχεις μια ουρά μέχρι το πεζοδρόμιο από τύπους που είναι ορκισμένοι μόλις έρθει η ώρα τους να κανιβαλίσουν τον χρόνο του επόμενου βρίζοντας για την κατάσταση την οποία αν ανέλυαν, στον τόσο χρόνο που είχαν στην ουρά θα έβλεπαν εύκολα ότι ο μόνος που μάλλον δεν φταίει είναι εκείνος ο ένας που τα ακούει. Και δεν προλαβαίνεις να τους ηρεμήσεις, πόσο μάλλον να τους εξυπηρετήσεις. Και επειδή είσαι εκείνος ο ενας, είσαι ήδη αρκετά μαλάκας για να νιώθεις και τύψεις.Μόλις στην είπανε και πρέπει να σηκώνεις και τα τηλέφωνα.Με λίγα λόγια. Χωρίς να κατακρίνω την εγκύκλιο, λέω πως δεν είναι τόσο απλό όσο το "πρέπει να εκδοθούν εγκύκλιοι από το υπουργείο και να τους απειλήσουν για να κάνουν το αυτονόητο", γιατί όσες και να βγάλεις, δεν θα ξεχωρίσεις ποιος δουλεύει (και άρα ποιον επιβαρύνεις με κάθε τέτοια ενέργεια)και ποιος ξύνεται από δίπλα.Πρέπει επιτέλους να κάνεις μια σοβαρή αξιολόγηση και μετά να δώσεις γραμμές του πως θα γίνει η δουλειά. Πόσο μάλλον ενώ είσαι έτοιμος για απολύσεις.
το δυσκολο θα ηταν να οργανωσουν ενα call center με μια σταση για ολες τις υπηρεσίες του ΙΚΑ. το ευκολο ειναι να βγαλουν μια "εγκυκλιο". κανει και καλη δημοσιοτητα με ελαχιστη δουλεια.