Απίστευτα ρεαλιστική προσομοίωση νερού

Απίστευτα ρεαλιστική προσομοίωση νερού Facebook Twitter
10

Κι όμως έχει φτιαχτεί στο κομπιούτερ!

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM
Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε πέντε παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» - «Χρειάζομαι ένα μοναστήρι»

It's Viral / Ο 64χρονος Χιου Γκραντ λέει ότι έκανε 5 παιδιά «υπερβολικά μεγάλος» και όταν κάνουν θόρυβο κρύβεται στην τουαλέτα

Ο 64χρονος ηθοποιός μίλησε για τα πέντε ανήλικα παιδιά του και πώς άλλαξε παρ' ότι ένιωθε ξοφλημένος - Γιατί λέει ότι χρειάζεται να μπει σε ψυχιατρείο ή μοναστήρι
THE LIFO TEAM
Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός ούτε έχω κάποιο σύστημα, εγώ αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ να το αντέξω

It's Viral / Μαρίνα Σάττι για το χασμουρητό στην Eurovision: Δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω κάποιο σύστημα, αυτό το παιχνίδι δεν το αντέχω

«Λυπάμαι επειδή δεν ήμουν μόνη μου, είχα συνεργάτες δίπλα μου» συνέχισε για τις όσα ακολούθησαν του χασμουρητού της, που θεωρήθηκε αντίδραση απέναντι στην ισραηλινή συμμετοχή
THE LIFO TEAM

σχόλια

6 σχόλια
Render Time... 220+ hours!Για να καταλάβετε για το "αγγούρι" του θέματος, αυτό το 220 στο τέλος, σημαίνει ότι εφόσον έγινε ο σχεδιασμός, η προετοιμασία, η εξομοίωση μέσω υπολογιστή των physics στην κίνηση του νερού, υπολογισμός της διάθλασης του φωτός και (φαντάζομαι) άπειρα δοκιμαστικά, ο υπολογιστής δούλευε 220 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΟΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΖΑ ΤΟΥ "ΝΕΡΟΥ" ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ 46 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ!220 ώρες=46 δευτερόλεπτα για μια απλή (από πλευράς πολυπλοκότητας αντικειμένων και κίνησης) σκηνή. Δηλαδή δεν είχε τις απίστευτες εναλλαγές, ή τα πολύπλοκα αντικείμενα με τις χιλιάδες λεπτομέρειες ή τα άπειρα φώτα με τις πολλές σκιές, στοιχεία που επιβαρύνουν το rendering.Φανταστείτε τί χρειάζεται για ταινίες full στα 3D εφε και με 4Κ ανάλυση (δηλαδή κατάλληλο να παιχτεί σε κινηματογραφικές διαστάσεις και να μην δείχνει πιξελιασμένο)!!
Πάντα θα υπάρχει ένας σχολιαστής που θα γκρινιάξει για μια ασήμαντη λεπτομέρεια (Sombre). Και πάντα θα υπάρχει ένας σχολιαστής που θα γκρινιάξει για αυτόν που γκρίνιαξε για την ασήμαντη λεπτομέρεια (εγώ).
Αστικέ Μύθε, μ'αρέσει όπως το έθεσες, αλλά δεν είχα σκοπό να γκρινιάξω.. Ο λόγος που το είπα είναι γιατί φαίνεται ακόμα πιο υπερβολικό αν σκεφτείς οτί είναι 25 και όχι 46.
Η προσομοίωση ρευστών σε 3d προγράμματα έχει ξεφύγει γενικώς την τελευταία 5ετία ειδικά, οπότε το σχετικό software είναι προσβάσιμο στον καθένα (και όχι μόνο στα μεγάλα στούντιο) σε λογική τιμή. Πχ αν youtubeάρει κανείς "phoenix fd" θα δει εντυπωσιακές προσομοιώσεις που μπορούν να γίνουν σε έναν οικιακό quad core σε λίγες ώρες.
Τώρα ανακαλύψατε τα fluid dynamics? Είναι τεχνολογία τουλάχιστον δεκαετίας! Η προσομοίωση υπάρχει χρόνια, το rendering είναι αυτό που εξελίσσεται κυρίως...