Render Time... 220+ hours!Για να καταλάβετε για το "αγγούρι" του θέματος, αυτό το 220 στο τέλος, σημαίνει ότι εφόσον έγινε ο σχεδιασμός, η προετοιμασία, η εξομοίωση μέσω υπολογιστή των physics στην κίνηση του νερού, υπολογισμός της διάθλασης του φωτός και (φαντάζομαι) άπειρα δοκιμαστικά, ο υπολογιστής δούλευε 220 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΟΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΖΑ ΤΟΥ "ΝΕΡΟΥ" ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΩΝ 46 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ!220 ώρες=46 δευτερόλεπτα για μια απλή (από πλευράς πολυπλοκότητας αντικειμένων και κίνησης) σκηνή. Δηλαδή δεν είχε τις απίστευτες εναλλαγές, ή τα πολύπλοκα αντικείμενα με τις χιλιάδες λεπτομέρειες ή τα άπειρα φώτα με τις πολλές σκιές, στοιχεία που επιβαρύνουν το rendering.Φανταστείτε τί χρειάζεται για ταινίες full στα 3D εφε και με 4Κ ανάλυση (δηλαδή κατάλληλο να παιχτεί σε κινηματογραφικές διαστάσεις και να μην δείχνει πιξελιασμένο)!!
Πάντα θα υπάρχει ένας σχολιαστής που θα γκρινιάξει για μια ασήμαντη λεπτομέρεια (Sombre). Και πάντα θα υπάρχει ένας σχολιαστής που θα γκρινιάξει για αυτόν που γκρίνιαξε για την ασήμαντη λεπτομέρεια (εγώ).
Αστικέ Μύθε, μ'αρέσει όπως το έθεσες, αλλά δεν είχα σκοπό να γκρινιάξω.. Ο λόγος που το είπα είναι γιατί φαίνεται ακόμα πιο υπερβολικό αν σκεφτείς οτί είναι 25 και όχι 46.
Η προσομοίωση ρευστών σε 3d προγράμματα έχει ξεφύγει γενικώς την τελευταία 5ετία ειδικά, οπότε το σχετικό software είναι προσβάσιμο στον καθένα (και όχι μόνο στα μεγάλα στούντιο) σε λογική τιμή. Πχ αν youtubeάρει κανείς "phoenix fd" θα δει εντυπωσιακές προσομοιώσεις που μπορούν να γίνουν σε έναν οικιακό quad core σε λίγες ώρες.
Τώρα ανακαλύψατε τα fluid dynamics? Είναι τεχνολογία τουλάχιστον δεκαετίας! Η προσομοίωση υπάρχει χρόνια, το rendering είναι αυτό που εξελίσσεται κυρίως...
σχόλια