ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

To απαγορευμένο τρέιλερ του «Wetlands»

To απαγορευμένο τρέιλερ του «Wetlands» Facebook Twitter
10


Βασισμένο στο πολυσυζητημένο μυθιστόρημα της Γερμανίδας Σαρλότ Ρος, το «Wetlands» του Ντείβιντ Βνεντ διαγωνίζεται για τη Χρυσή Λεοπάρδαλη στο Διεθνές Φεστιβάλ του Λοκάρνο, προκαλώντας αντιδράσεις για τις τολμηρές σκηνές του και «λογοκρισία» από τα social media για το προκλητικό του τρέιλερ.


To απαγορευμένο τρέιλερ του «Wetlands» Facebook Twitter


Το βιβλίο της Σαρλότ Ρος «Feuchtgebiete» κυκλοφόρησε το 2008 και πούλησε περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, ενώ έχει χαρακτηριστεί από τον τύπο και τους κριτικούς ως πορνογράφημα, αφού αφηγείται τις σεξουαλικές φαντασιώσεις μιας κοπέλας που προσπαθεί να επιμηκύνει τη διαμονή της στην πρωκτολογική πτέρυγα μιας κλινικής προκειμένου να αναγκάσει τους χωρισμένους γονείς της να συγκινηθούν και να συμφιλιωθούν.

To απαγορευμένο τρέιλερ του «Wetlands» Facebook Twitter


Η ταινία διαγωνίζεται για τη Χρυσή Λεοπάρδαλη στο 66o Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο που διεξάγεται από τις 7 έως τις 17 Αυγούστου. Στις γερμανικές αίθουσες θα προβληθεί στις 22 Αυγούστου.



Το τρέιλερ της ταινίας αν και είναι εγκεκριμένο; για ανηλίκους άνω των 12 ετών – κατέβηκε λίγο μετά που κυκλοφόρησε από το Facebook, το YouTube και το Google ενώ κατέβηκε αμέσως μετά την εμφάνισή του στο επίσημο site του Λοκάρνο. Στη θέση του κυκλοφόρησε μια «κατάλληλη» εκδοχή με αστεράκια να καλύπτουν τα επίμαχα σημεία, προκαλώντας ακόμα εντονότερες συζητήσεις.

Δείτε παρακάτω το αυθεντικό «απαγορευμένο» τρέιλερ και αμέσως μετά την 100% λογοκριμένη εκδοχή του:

 


  

[via]

10

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Κατι δεν πιανω, δεν γινεται.Αιωρειται ενα μεγαλο ερωτηματικο πανω απ το κεφαλι μου! Κλικαρα να δω μια φρικιαστικη εξτριμ ταινια και ειδα μια αισθηματικη κομεντι..Ουτε και στους διαλογους λεει κατι το σοκαριστικο. Στον επιλογο λεει οτι οποιος βρισκει τα σωματικα υγρα αηδιαστικα,ας το αφησει καλυτερα το σεξ. (ε
Άμα ξέρει κάποιος γερμανικά ας μας πει τι λένε. Γιατί δεν κατάλαβα γιατί είναι απαγορευμένο μια βδομάδα πριν που το είδα.Επίσης τι έκανε; Πήγε να ξυρίσει τον κώλο της και τον έκανε καλοκαιρινό; Κωλοκαιρινό;