Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου

Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
50

 

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Η Απελευθέρωση του Παρισιού (επίσης γνωστή και ως η Μάχη για το Παρίσι) ήταν η στιγμή που ολόκληρο το γαλλικό έθνος  γιόρτασε, επιτέλους, ανακουφισμένο την παράδοση των γερμανικών στρατιωτικών κατοχικών δυνάμεων (1944).

Οι γάλλοι βγήκαν στους δρόμους γιορτάζοντας την απελευθέρωση τους, και την λήξη ουσιαστικά του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

Ωστόσο, την ίδια στιγμή με την έναρξη των πανηγυρισμών επικράτησε κι ένα καθόλου ψύχραιμο κλίμα διώξεων, από μια μερίδα του λαού:

Εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες νέες γυναίκες κατηγορήθηκαν ότι είχαν συνάψει σχέσεις, ή είχαν έστω συνευρεθεί σεξουαλικά, με γερμανούς στρατιώτες κατά την περίοδο της κατοχής, και έπρεπε τώρα να τιμωρηθούν.

Οι γυναίκες αυτές πλήρωσαν το γεγονός ότι κοιμόντουσαν με τον εχθρό με δημόσιους ξυλοδαρμούς και κούρεμα με την ψιλή, ενώ επιπλέον τις μπογιάτιζαν στο πρόσωπο, και γενικά υπέστησαν δημόσια διαπόμπευση και εξευτελισμό.

Πολλοί ισχυρίζονται ότι μαζί με τις  γυναίκες που όντως σχετίζονταν με γερμανούς αξιωματούχους κατά τα χρόνια της κατοχής, κατηγορήθηκαν και πλήθος άλλων γυναικών με μοναδικό αποδεικτικό στοιχείο κακόβουλα κουτσομπολιά και φήμες, που επισκίασαν τις ελάχιστες φωνές λογικής, ή ακόμα και συμπόνιας..

Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter
Η τιμωρία των γυναικών που «κοιμόντουσαν με τον εχθρό», μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου Facebook Twitter

[ via ]

50

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

6 σχόλια
Είναι πολύ άσχημες εικόνες, ειδικά επειδή ξέρεις ότι μερικές την πάτησαν εξαιτίας κουτσομπολιών και ψεμμάτων (αν και ακόμα και στις αληθινές περιπτώσεις σχέσεων με τον εχθρό τα πράγματα είναι σχετικά για το αν φταίει μια γυναίκα, ειδικά εκείνη την εποχή). Πάντως θα φχαριστιόμουνα αυτό να γινόταν στους μαυραγορίτες μας (αντί οι απόγονοί τους να γ@μ@ν και να δέρνουν σήμερα).
Μα τι λες τώρα, εμείς πήραμε τους απογόνους των μαυραγοριτών και των ταγματασφαλιτών και τους δώσαμε τις καλύτερες θέσεις, τους βάλαμε στην αστυνομία, στον στρατό, στην βουλή,να μην μας πουν και απολίτιστους....
"Εξίσου μάταιο είναι και να πιστέψουμε ότι μπορούμε να απαγορεύσουμε την ανθρώπινη κακότητα. Και μόνο την ιστορία του 20ου αιώνα να κοιτάξουμε, βλέπουμε αμέσως τη ματαιότητα του εγχειρήματος. Από την άλλη πλευρά, με τον τρόπο του και ο Χριστιανισμός (μια και η ομιλία του πρωθυπουργού έγινε μέσα σε εκκλησία...) αναγνωρίζει ότι η κακότητα είναι εγγενής στην ανθρώπινη φύση: το δόγμα του προπατορικού αμαρτήματος, εντέλει, δεν είναι παρά μια αλληγορία για την έκφραση αυτής της διαπίστωσης."Στέφανος Κασιμάτης(Φαληρεύς)- Το αναφαίρετο δικαίωμα στη βλακεία-Η Καθημερινή Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013