Στα «σκαριά» εννέα νέοι σταθμοί του Μετρό

Στα «σκαριά» εννέα νέοι σταθμοί του Μετρό Facebook Twitter
46

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων εξετάζει τη χρηματοδότηση της Γραμμής 4 του Μετρό, η οποία θα συνδέει τον Ευαγγελισμό με το Άλσος Βεΐκου. Στη διαδρομή αυτή προβλέπεται η κατασκευή εννέα σταθμών σε Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι.  

Η ανάγκη να αρχίσει το έργο εντός του 2014 συζητήθηκε στη συνάντηση που είχε χθες ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης με τον πρόεδρός ΕΤΕ Βέρνερ Χόγιερ.

Σύμφωνα με την «Ημερησία» οριστικές αποφάσεις για το έργο κόστους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ αναμένονται στις αρχές του 2014.

ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ

Στα «σκαριά» εννέα νέοι σταθμοί του Μετρό Facebook Twitter
Ελλάδα
46

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

16 σχόλια
Διάβασα προσεκτικά μπορώ να πω όλα τα σχόλια και ένα έχω να πω. όλοι θέλουν στη γειτονιά τους κι από μια στάση μετρό. Βρε παιδιά ηρεμήστε. Στην Αθήνα μένετε όχι στο Λονδίνο...
Κι έτσι τα κόμματα συνέχιζαν τους διορισμούς μέχρι το 2025! Μετά, ο κακός λύκος έκανε ένα μεγάλο φφφφουυυ! και γκρεμίστηκε το σπιτάκι που είχαν φτιάξει τα τρία γουρουνάκια! Η έυρωπαϊκη τράπεζα επενδύσεων έδωσε κι άλλα λεφτά στους εργολάβους, τους σκαφτιάδες και τους χτίστες για να κάνουν τρύπες στη γη ώστε οι εργατές να πηγαίνουν κάτω από αυτή και να μην φαίνονται στους άλλους που δεν έχουν δουλειά. Τους απαγόρευσε να βλέπουν τον ήλιο και να αναπνέουν απ' έξω για να μην πάρουν τα μυαλά τους αέρα. Όλοι χάρηκαν με την είδηση και πιο πολύ η εταιρεία που θα αναλάμβανε το έργο. Με συνωμοτικά βλέμματα δε, οι αρμόδιοι έσκισαν κάτω από το τραπέζι τα σχέδια για ποδηλατοδρόμους που είχε φτιάξει ο Ολανδός πολεοδόμος και επικοινώνησαν αμέσως με τις βιομηχανίες αυτοκινήτων να τους ζητήσουν να βγάλουν νέα μοντέλα με ηλεκτρονικό σύστημα πάρκινγκ που θα ταιριάζει στις νέες θέσεις στάθμευσης του μετρό.
το πιό ωραίο μετρό όμως είναι αυτό της Θεσσαλονίκης. απλά δεν υπάρχει(κάποιος να φωνάξει τον αστείατρο, έχουμε έναν αστειάτορα, αλλά δε γίνεται, πρέπει να λέγεται τουλάχιστον μια φορά σε οποιοδήποτε άρθρο έχει το keyword 'μετρό')
Χωρίς παρεξήγηση, αλλα αυτό το σχόλιο έχει γραφτεί με τον αυτόματο πιλότο της νεοελληνικής γκρίνιας. Οι συγκοινωνίες στην αθηνα είναι αριστες -δεδομένου, ιδιως, του γενικα χαμηλού επιπεδου δημοσίων υπηρεσιών στην ελλαδα. Ειδικα τα λεωφορεία αθήνα, με τις καλοσχεδιασμένες διαδρομές κ τα πυκνα δρομολογια, βαζουν κατω αυτα πόλεων κ της αγγλιας κ της γαλλίας. Είναι κρίμα να μην τα λέμε τα λίγα καλα που υπαρχουν
Χαχαχαχα johnny τι λες; Ειδικά τα λεωφορεία; Καλοσχεδιασμένες διαδρομές;; Πυκνά δρομολόγια;;;Που για να κάνω μια απόσταση 15' (με αυτοκίνητο) καθημερινά αλλάζω 2 λεωφορεία που περνάνε όποτε θέλουν, ενίοτε 2-2 μαζί και το επόμενο μετά από κανα μισάωρο; Που καταργήθηκαν γραμμές σωρηδόν και στριμωχνόμαστε σαν τις σαρδέλες; Που ποτέ δεν ξέρεις αν και πότε θα περάσει; Η κατάσταση έχει χειροτερέψει πολύ τα τελευταία χρόνια.
Δηλαδή αντί να επεκταθεί μια γραμμή στα πιο μακρινά προάστια που δεν έχουν καν συνδεση, θα κάνουμε στάση π.χ εξάρχεια, γιατί μας κόβεται ο κ**ος να περπατήσουμε μέχρι πανεπιστήμιο ή ομόνοια.ωραία.
μιας και ανέφερες τα πιο μακρινά προάστια:προσφατα διάβασα ενα ενδιαφέρον βιβλιο που ανέφερε τα εξής: για να κάνουν κάποιοι στα σπάτα και στα μεσόγεια περίουσίες με χωράφια που γίναν οικοπεδα, αποθήκες και εταιρίες, επωμιστήκαμε ΟΛΟΙ μαζι το κόστος να τους φτιάξουμε αποχεύτεσεις, ηλεκτρικά δίκτυα, δρο΄μους, αττικές οδούς, σιδηρόδρουμους για αττικές οδους καθώς και κόστοι για αποκατάσταση του κέντρου, το οποίο το άφησαν. Δηλαδή κάθε "ανάπτυξη' έχει ένα δημόσιο κόστος, το οποίο συνήθως το πληρώνουμε όλοι, ενώ τα κέρδη είναι για ορισμένους. Αυτά περί μεσογείων.
Οι επόμενοι δήμοι που θα αποκτήσουν πρόσβαση στο Μετρό είναι Χαϊδάρι, Αγια Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς.Και έχουν αρχίσει τα αρχικά έργα για την επέκταση απο την Ανθούπολη προς Ιλιον με 3 σταθμούς.
Εκτός του Χαϊδαρίου, οι άλλοι δήμοι είναι Πειραιάς και ευτυχώς που υπάρχει ο Πειραιάς, αλλιώς δε θα έβλεπαν μετρό στον αιώνα τον άπαντα. Και τα αρχικά έργα που έχουν αρχίσει, πού ακριβώς έχουν αρχίσει ;
Κάνουν γεωτρήσεις.Ποιον δήμο ακριβώς εχεις υπόψιν σου.Να δούμε πως μπορεί να σταματήσει όλη η υπόλοιπη Αθήνα οτι κάνει και να σου φέρει το Μετρό στην πόρτα σου?Να βάλουμε μετά κάτω και ποιοι άλλοι δήμοι μεγαλύτεροι και με περισσότερα προβλήματα είναι χωρίς Μετρό....
Να δούμε πότε θα σταματήσεις να βγάζεις ανόητα συμπεράσματα... ( Παρεμπιπτόντως το μετρό είναι ήδη στην πόρτα μου. Δε με νοιάζει όμως μόνο ο εαυτούλης μου ). Αλήθεια, ποια είναι τα προάστια που έχουν περισσότερα προβλήματα και μεγαλύτερο πληθυσμό από τα δυτικά ; Τέλος πάντων. Αυτό που πιστεύω είναι πως επιτέλους οι γραμμές πρέπει να αποκτήσουν διακλαδώσεις και, ει δυνατόν, να δημιουργηθούν κι άλλες ( όταν αυτό θα είναι οικονομικά εφικτό ). Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται τουλάχιστον από τώρα ένας σχεδιασμός για πλήρη κάλυψη της Αθήνας, έστω και αν σχεδιαστούν έργα που θα ξεκινήσουν σε καμιά τριακονταετία. Επίσης μπορείς να μου πεις πού είναι αυτές γεωτρήσεις ή οποιοδήποτε άλλο αρχικό έργο ; Δε σε αμφισβητώ, να πάω να τις δω θέλω ...
Αν πραγματοποιηθεί θα εξυπηρετίσει κάποιες από τις πιο πακετομένες περιοχές (συγκοινωνιακά) όπως: παγκράτι, βύρωνας, εξάρχεια, κυψέλη, γαλάτσι, καισαριανή, ζωγράφου, καθώς και αρκετά σημεία στην κηφισίας, που είναι απαράδεκτο να είναι προσβάσημα μόνο με λεωφορία και τρόλει.Το θέμα τώρα είναι τι νταραβέρια θα κάνουν πάλι και ποιός θα βγάλει τη διαφορά της υπερτιμολόγισης του έργου που θα πληρώσουμε εμείς οι ***άκες.
Πριν 2-3 χρόνια είχα διαβάσει ότι η γραμμή 4 θα είχε σταθμό και Καισαριανη. Μακάρι γιατί τρώμε πραγματικά πολύ μεγάλο πακέτο με ένα μόνο λεωφορείο -της κακιάς ώρας- να μας εξυπηρετεί
Απο τα Β.Π στα οποία ζεί το μόλις 20% του πληθυσμού της Αθήνας έχει ανά 250 μέτρα σταθμό Μετρό ή προαστιακού ή ηλεκτρικού και σε άλλες περιοχές της Αθήνας και του Πειραιά όπου ζεί περισσότερος κόσμος...Δεν έχει κάν Μετρο...
Κακώς δεν έχει μετρό στον Πειραιά, αλλά μη δημιουργείς ψευδείς εντυπώσεις. Μένω στα Β.Π. (Μαρούσι) και θέλω 50' με τα πόδια για να φτάσω στον ηλεκτρικό/μετρό.Βάσει ΕΛΣΤΑΤ, στα Β.Π. μένει το 23% του πληθυσμού της Αθήνας ενώ υπάρχουν 13 στάσεις σε σύνολο 64 στάσεων δηλαδή το 20%.
Το Γαλάτσι και η Κυψέλη δεν έχουν αρκετούς κατοίκους;Η επέκταση αυτή είναι υπό εξέταση, υπάρχει ήδη σε πιο προχωρημένο στάδιο γραμμή που ενώνει Χαιδάρι με Νίκαια, Κορυδαλλό, Πειραιά.
αν λες για τη λούτσα ευτηχώς που δεν θα το κάνουν. θα ήταν τεράστια σπατάλη και θα ξέφευγε από την λογική "μετρό". προαστιακό θα μπορούσα να έχει μέχρι ραφήνα που είναι και μεγάλο λιμάνι.
επισης να πω,πως η Λουτσα και η Ραφηνα ειναι διπλα,και θα επρεπε στην Ραφηνα που ειναι λιμανι να υπαρχει καποιο αλλο μεσο μαζικης μεταφορας,εκτος απο το Κτελ.
Κατι Μαρούσια, Ν.Ηρακλειο, ακομη κ Γλυφαδα που μένω τα έχω για πιο καγκουροπεριοχές από τα Μεσόγεια -κ τα παραλια τους, Ραφτη, Λουτσα, Λαυριο... Στα Μεσόγεια πιο sui generis και ατομαρες οι κατοικοι
Βασικά όχι, ο σταθμός Ανθούπολη δεν εξυπηρετεί ιδιαίτερα την Πετρούπολη γιατί δεν υπάρχει λεωφορειακή γραμμή. Ο Αγ. Αντώνης βολεύει πολύ καλύτερα.