Η Microsoft έβγαλε σειρά προϊόντων αντί-Google

Η Microsoft έβγαλε σειρά προϊόντων αντί-Google Facebook Twitter
7

Στο νέο επεισόδιο της κόντρας μεταξύ των δύο τεχνολογικών κολοσσών, η Microsoft δημιούργησε τη σειρά "Scroogled" με μπλουζάκια, καπέλα, κούπες κ.ά. που σατιρίζουν την Google. Στο επίκεντρο της κριτικής είναι η χρησιμοποίηση, από τη μεριά της Google, των email των χρηστών της για εξειδικευμένες διαφημιστές καμπάνιες για το κάθε άτομο ξεχωριστά καθώς και η τοποθέτηση πληρωμένων καταχωρήσεων στα αποτέλεσμα της έρευνας στο Google Shopping.

Τα μπλουζάκια στοιχίζουν 11,99 δολ. και οι κούπες 7,99 δολ. και ως "μοντέλα" της νέας σειράς έχουν χρησιμοποιηθεί άτομα από την ομάδα Δημοσίων Σχέσεων της Microsoft.

Τech & Science
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Τech & Science / Αυξήθηκαν οι πιθανότητες ο αστεροειδής 2024 YR4 να χτυπήσει τη Γη και είναι «μεγαλύτερες από ποτέ»

Η NASA δημοσίευσε νέα δεδομένα που υποδηλώνουν ότι ο αστεροειδής 2024 YR4 μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο για μερικές από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές στον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Μελέτη: Τα επίπεδα χλωρίωσης του νερού στην ΕΕ ενδέχεται να αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Τech & Science / Μελέτη: Η χλωρίωση του νερού στην ΕΕ πιθανώς αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου

Η χλωρίωση του νερού αύξησε δραματικά το προσδόκιμο ζωής στις αρχές του 20ού αιώνα, αλλά οι επιστήμονες ανακάλυψαν τις αρνητικές συνέπειες της διαδικασίας δεκαετίες αργότερα
LIFO NEWSROOM
Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
και καλά η Microsoft δεν κάνει αυτά που κάνει η Google!εδώ γέλασαν τα τσιμέντα...πάρτε το χαμπάρι - αφού διαβάσατε αυτό που γράφω - κάποιος τρίτος το διαβάζει και τα κρατάει κιόλας ( υπάρχουν σχετικές νομοθεσίες για τις εταιρίες ISP και άλλα όμοια ... )
Η αρνητική διαφήμιση επιτρέπεται μόνο στην πολιτική και στα κόμματα στην Ελλάδα από νόμο. πχ η Fiat δεν μπορεί να βγάλει διαφήμιση με αρνητικό περιεχόμενο για την Toyota ή κάποιο άλλο ανταγωνιστή της αλλά η ΝΔ μπορεί για τον Σύριζα.