Mεταθέτουν (πάλι) το φόρο στις τηλεοπτικές διαφημίσεις

Mεταθέτουν (πάλι) το φόρο στις τηλεοπτικές διαφημίσεις Facebook Twitter
11

 

Με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή μέσα στο ν/σ για το φόρο ακινήτων, από τους Στουρνάρα και Σταμάτη, μετατίθεται για το 2015 η επιβολή ειδικού φόρου 20% στις τηλεοπτικές διαφημίσεις που κανονικά θα εφαρμοζόταν από 1.1.2014.


Όπως αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση της υπουργικής τροπολογίας, «η παρούσα δυσμενής οικονομική συγκυρία έχει επιδράσει αρνητικά στην οικονομική κατάσταση όλων των εμπλεκομένων φορέων, και δη των επιχειρήσεων, που εκμεταλλεύονται τηλεοπτικούς σταθμούς, όσο και των διαφημιστών και των διαφημιζομένων».

 

Υπενθυμίζεται ότι ο συγκεκριμένος φόρος θα έπρεπε να εφαρμοστεί από την 1.1.2012 αλλά από τότε μετατίθεται συνεχώς.

Στην εισηγητική έκθεση αναφέρεται επίσης: «Οι λόγοι που επέβαλαν τη μετάθεση της έναρξης ισχύος τής εν λόγω διάταξης μέχρι σήμερα δεν έχουν εκλείψει, αντίθετα επεκτείνονται διαρκώς με αποτέλεσμα τυχόν εφαρμογή της από 1.1.2014 να δύναται να προκαλέσει περαιτέρω προβλήματα στη βιωσιμότητα των τηλεοπτικών σταθμών και των διαφημιστικών εταιρειών, με κίνδυνο σε περίπτωση διακοπής της λειτουργίας τους, να χαθούν εκατοντάδες θέσεις εργασίας, καθώς και σημαντικά έσοδα για το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κοινωνική συνοχή και τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας» αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση και ακόμη ότι «με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, κρίνεται σκόπιμη η εκ νέου μετάθεση της έναρξης ισχύος της διάταξης για έναν επιπλέον χρόνο».

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM