Έπεσε στη θάλασσα ενώ τσεκάριζε το facebook

Έπεσε στη θάλασσα ενώ τσεκάριζε το facebook Facebook Twitter
4

Συνέβη στην Αυστραλία και αποδεικνύει ότι η σχέση μας με τις mobile συσκευές πρόσβασης στο δίκτυο, αλλά και με το ίδιο το Facebook μπορεί να αποβεί... επικίνδυνη.

Όπως μας ενημερώνει το BBC, μια τουρίστρια από την Ταϊβάν, παραπάτησε κι έπεσε στη θάλασσα από προβλήτα στο λιμάνι της Μελβούρνης, αφού, τσεκάροντας τη σελίδα της στο Facebook, δεν  πρόσεξε ότι είχε φτάσει ένα βήμα πριν τη βουτιά.

Ένας αυτόπτης μάρτυρας ειδοποίησε άμεσα την αστυνομία και σε 20 λεπτά σωστικά συνεργεία με λέμβους την είχαν ήδη βγάλει από το νερό. Μετά την μεταφορά της σε κοντινό νοσοκομείο όπου διαπιστώθηκε ότι δεν είχε πάθει το παραμικρό, παρόλο που η τουρίστρια δεν γνώριζε κολύμπι, οι διασώστες δήλωσαν ότι η γυναίκα κατά τη διάρκεια της επιχείρησης διάσωσής της, δεν άφησε το κινητό από το χέρι ούτε μια στιγμή.

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Τech & Science / Θα μπορούσε αυτή η δομή σε σχήμα αυγού να είναι το μελλοντικό μας σπίτι στο Διάστημα;

Η Ινδία ετοιμάζεται να στείλει τους πρώτους της αστροναύτες στο διάστημα μέσω της αποστολής Gaganyaan, η οποία θα τοποθετήσει τρεις αστροναύτες σε χαμηλή γήινη τροχιά για τρεις ημέρες
LIFO NEWSROOM
Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Δημοσιογράφος αναγνωρίζει πρόσωπα στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Το μέλλον είναι εδώ: Δημοσιογράφος ταυτοποιεί αγνώστους στον δρόμο με γυαλιά τεχνητής νοημοσύνης

Είμαστε έτοιμοι για αυτό; Σκανάρει πρόσωπα αγνώστων και τους αναγνωρίζει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα - Το βίντεο πυροδοτεί συζητήσεις για την προστασία της ιδιωτικότητας που σχετίζονται με τις τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου
LIFO NEWSROOM
Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Τech & Science / Επτά επιστημονικές συμβουλές για την ψυχική και γνωστική μας υγεία

Από το JOMO, τον σωστό ύπνο έως τον συνεπή εμβολιασμό και από την κηπουρική ως την αλληλεγγύη και τον αλτρουισμό, υπάρχουν επτά απλοί τρόποι για να ενισχύσουμε την υγεία του εγκεφάλου μας και τη συναισθηματική μας ανθεκτικότητα
LIFO NEWSROOM
Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Tech & Science / Τα UFO δεν εμφανίζονται ένα τυχαίο βράδυ Τρίτης την ώρα που βγάζουμε τα σκουπίδια

Πανικό έχουν προκαλέσει στις ΗΠΑ τα μυστηριώδη drones πάνω από τον ουρανό του Νιου Τζέρσεϊ, αλλά στο αιώνιο κυνήγι για τον εντοπισμό αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, η ανθρώπινη μαρτυρία είναι συνήθως ο πιο αδύναμος κρίκος.
THE LIFO TEAM
Πέγκυ Αντωνάκου: Στην Google θα ξεκλειδώσουμε ερωτήσεις και αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε

Good Business Directory Vol.5 / «Στην Google θα ξεκλειδώσουμε αναζητήσεις που δεν ξέραμε καν ότι μπορούσαμε να απαντήσουμε»

Η γενική διευθύντρια της Google για τη ΝΑ Ευρώπη, Πέγκυ Αντωνάκου, περιγράφει πώς η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν τη ζωή μας τα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
Με συγχωρείς,αλλά θα μπορούσες να μου πεις γιατί ήσουν σίγουρος γι'αυτό; Με επιχειρήματα αν γίνεται. Πραγματικά έχω την περιέργεια να μάθω. :)
Σύμφωνα με το infographic που δημοσιοποίησε η DigitalFlashNYC, οι γυναίκες είναι οι κυρίαρχοι χρήστες των social media. Συγκεκριμένα, αντιπροσωπεύουν το 56% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.Το Pinterest είναι κατ’ εξοχήν γυναικοκρατούμενο, καθώς πολλά lifestyle περιοδικά και ιστοσελίδες το χρησιμοποιούν για να προσελκύσουν κοινό. Ωστόσο, ακόμα και στα «ουδέτερα» social media, όπως είναι το Facebook και το Twitter, βλέπουμε ότι οι γυναίκες χρήστες υπερτερούν έναντι των ανδρών. Οι άνδρες φαίνεται να προτιμούν το Google+ και το LinkedIn. Ποια μπορεί να είναι τα χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που τα κάνουν περισσότερο ελκυστικά στο καθένα από τα δύο φύλα;Επειδή τα κοινωνικά στερεότυπα παραμένουν σταθερά ανεξαρτήτως του πλαισίου μέσα στο οποίο εκδηλώνονται, ό,τι ισχύει στην πραγματική ζωή συνήθως ισχύει και και στον κόσμο των social media. Θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε ότι οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να εμπλέκονται σε μεγάλες συζητήσεις, σε αντίθεση με τους άνδρες, οι οποίοι περιορίζονται στην ανταλλαγή πληροφοριών. Κατά συνέπεια, είναι λογικό οι γυναίκες να προτιμούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έχουν έντονο το στοιχείο της αλληλεπίδρασης, ενώ οι άνδρες να προτιμούν τα forum ανταλλαγής πληροφοριών και επαγγελματικής δικτύωσης.Οι γυναίκες βλέπουν τα social media σαν έναν τρόπο να συνδεθούν, να επικοινωνήσουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, γεγονός που εξηγεί την κυριαρχία τους στο Facebook (58%) και στο Twitter (64%). Αυτά τα δύο μέσα βασίζονται κυρίως στην επικοινωνία με φίλους, που αντανακλά τον τρόπο συνομιλίας στο πλαίσιο του Internet. Συνεπώς, είναι αναμενόμενο οι γυναίκες να χρησιμοποιούν περισσότερο αυτές τις πλατφόρμες που τους επιτρέπουν να έχουν συνεχή και άμεση επικοινωνία με άλλους χρήστες.Σε γενικές γραμμές, οι άνδρες βλέπουν τα social media σαν ένα εργαλείο που τους διευκολύνει στην επίλυση προβλημάτων και στην ανταλλαγή πληροφοριών, παρά σαν έναν τρόπο να επικοινωνούν με τους άλλους. Με αυτόν τον τρόπο αντιμετωπίζουν και τη διαπροσωπική επικοινωνία στην πραγματική ζωή. Έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι προτιμούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που προωθούν την επαγγελματική ανέλιξη, όπως είναι το Linkedin (63%). Οι άνδρες λοιπόν βλέπουν τα social media σαν ένα χώρο όπου μπορούν να πραγματοποιήσουν επαγγελματικές επαφές που θα δώσουν ώθηση στην καριέρα τους, παρά σαν ένα τρόπο να είναι σε επαφή με τους φίλους τους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιούν την υπηρεσία Google Hangouts του Google+ για να πραγματοποιήσουν επαγγελματικά meetings. Τα κοινωνικά δίκτυα που προτιμούν οι άνδρες ανταποκρίνονται στον τρόπο με τον οποίο τα αντιμετωπίζουν και επιθυμούν να τα αξιοποιήσουν.