Σε ένα άρθρο-απολογισμό για το 2013 και πρόβλεψη για το 2014 του Todd Wasserman, το έγκυρο site τεχνολογίας Mashable αποπειράται να δώσει την δική του πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική για το μέλλον της πάλαι ποτέ ισχυρότερης εταιρείας λογισμικού στον κόσμο.
Τα κυριότερα σημεία του άρθρου, καταδεικνύουν μια Microsoft που:
- αντιμετώπισε μια δύσκολη χρονιά σε πωλήσεις κυρίως ως προς το καταναλωτικό κοινό, αλλά είδε τη μετοχή της να ανεβαίνει - κάτι που δείχνει ένα χάσμα μεταξύ της πραγματικότητας και της αντίληψης που έχει η αγορά για την εταιρεία,
- προέβη στην εξαγορά της Nokia ως την ιδανική mobile πλατφόρμα για το λειτουργικό της Windows 8.1,
- κυκλοφόρησε και αναβάθμισε τα Windows 8 για υπολογιστές χωρίς όμως την αναμενόμενη ανταπόκριση από τους καταναλωτές, κατέχοντας όμως τη μερίδα του λέοντος (90%) των εγκατεστημένων λειτουργικών σε desktop υπολογιστές.
- κυκλοφόρησε τη σειρά 'Surface 2' tablet προσπαθώντας να μπει φιλόδοξα στην συγκεκριμένη 'αρένα' συσκευών μαζί με εδραιωμένου παίκτες όπως η Apple και η Samsung. Οι πωλήσεις τους σύμφωνα με τα στοιχεία δείχνουν ενθαρρυντικές, αφού σε αρκετά σημεία πώλησης ήταν 'sold out'
- αναδιοργανώνει την διοικητική της δομή και ιεραρχία έχοντας να αντιμετωπίσει τη συνταξιοδότηση του 'πολύ' Steve Balmer,
- έχει να αντικρούσει την κατακραυγή των χρηστών για αλλαγές στο λειτουργικό της που έκαναν πιο δύσκολη τη χρήση τους.
Η κατάληξη είναι ότι η Microsoft, την συγκεκριμένη χρονική στιγμή βρίσκεται σε μια καίρια φάση συγκέντρωσης δυνάμεων και αναδιοργάνωσης.
Αυτή την στιγμή, η εταιρεία πρέπει να εκμεταλλευτεί την πρόσκαιρη εσωστρέφια της Apple η οποία προσπαθεί να εδραιώσει τα υπάρχοντα προϊόντα της, αλλά και να βρει έναν ισχυρό ηγέτη μετά την συνταξιοδότηση του Balmer στις αρχές του 2014, που θα την οδηγήσει με τολμηρά βήματα ισχυροποιημένη στις ραγδαίες εξελίξεις που αυτή τη στιγμή οδηγούνται από την Google, την Apple και τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Το 2014, σύμφωνα με το Mashable, η Microsoft θα πρέπει να εκμεταλλευτεί την εισροή ρευστού από τα εδραιωμένα προϊόντα της προκειμένου να δώσει έμφαση στα mobile προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και να αναδομηθεί, επωφελούμενη από τις συνθήκες της αγοράς, ώστε να εξασφαλίσει ένα δυναμικό come-back αντάξιο του ονόματός της.
σχόλια