Ένα μικρό «θαύμα»: Οι συγκοινωνίες επέστρεψαν στο κράτος 18 εκ. ευρώ

Ένα μικρό «θαύμα»: Οι συγκοινωνίες επέστρεψαν στο κράτος 18 εκ. ευρώ Facebook Twitter
30

Κερδοφόρο ήταν το 2013 για την εταιρία Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ (ΣΤΑΣΥ), δηλαδή το Μετρό, το Τραμ και ο πρώην ΗΣΑΠ, που εμφάνισε πλεόνασμα 4 εκατομμυρίων ευρώ.

Σύμφωνα με το ΒΗΜΑ, μετά από αυτό το επιτυχημένο αποτέλεσμα, η εταιρεία δεν θα χρειαστεί την κρατική επιχορήγηση, επιστρέφοντας στο κράτος 18 εκατομμύρια ευρώ.

Η εταιρεία είχε σύνολο εσόδων από υπηρεσίες (εισιτήρια, κάρτες) και λοιπά έσοδα (διαφήμιση, ιδιοπαραγωγή κτλ) ύψους 131,3 εκατ. ευρώ - ελαφρώς υψηλότερα από όσα προϋπολόγιζε στην αρχή του έτους και περίπου όσα είχε το 2012.

Παράλληλα, κατέγραψε έξοδα ύψους 127,2 εκατ. ευρώ (προϋπολόγιζε 148 εκατ. ευρώ) αντί 172 εκατ. ευρώ το 2012. 

30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Οικονομία / Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει η εφαρμογή - Το νέο Ε1 και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Το ανανεωμένο έντυπο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές, νέους κωδικούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες που στοχεύουν στη διευκόλυνση των φορολογουμένων
LIFO NEWSROOM
Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Οικονομία / Στη διοίκηση επιχειρήσεων, μια μητέρα διδάσκει περισσότερα από ένα πτυχίο, λέει δισεκατομμυριούχος

Είναι υποχρεωμένη να διοικεί απείθαρχους υφιστάμενους, κάθε ώρα της ημέρας, επί επτά ημέρες της εβδομάδας κι αυτό μπορεί να μας διδάξει πολλά, δηλώνει ο Manoj Bhargava, ιδρυτής της 5-hour Energy
LIFO NEWSROOM
Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οικονομία / Έκτη μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ - Αναδιαμορφώνεται η δημοσιονομική εικόνα της Ευρώπης

Οι υποσχέσεις των Ευρωπαίων ηγετών για αύξηση του δανεισμού προκειμένου να αυξηθούν οι στρατιωτικές δαπάνες έχουν αναδιαμορφώσει τη δημοσιονομική εικόνα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ΕΚΤ
LIFO NEWSROOM
Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Οικονομία / Σούπερ μάρκετ: Πώς ο καταναλωτής θα μπορεί να συγκρίνει τιμές σε προσφορές και εκπτώσεις

Από τις αρχές Μαρτίου ξεκινά η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, με στόχο να εξαλειφθούν οριστικά οι παραπλανητικές πρακτικές
LIFO NEWSROOM