Το μετρό θα αργήσει να πιάσει Πειραιά

Το μετρό θα αργήσει να πιάσει Πειραιά Facebook Twitter
4

Καθυστερήσεις σημειώνονται στα έργα επέκτασης του μετρό προς Πειραιά, λόγω απαλλοτριώσεων και αρχαιολογικών ευρημάτων. Την επιβράδυνση των εργασιών προκαλεί όμως, σύμφωνα με την Καθημερινή, και η ανακατανομή της χρηματοδότησης μεταξύ ΕΣΠΑ και ΣΕΣ, λόγω δραστικής περικοπής του ΠΕΠ Αττικής.

Η σύμβαση για την κατασκευή της επέκτασης του μετρό από την Αγία Μαρίνα προς τον Πειραιά υπεγράφη την 1η Μαρτίου 2012 και το έργο έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2017.

Όπως όμως εξηγεί στην εφημερίδα ο διευθυντής του έργου, εκ μέρους της κατασκευαστικής κοινοπραξίας, Νίκος Ρηγόπουλος, «σίγουρα οι καθυστερήσεις θα έχουν επίπτωση στο χρονοδιάγραμμα του έργου, θα γίνουν όμως διορθωτικές ενέργειες ώστε να μην είναι σημαντικές», εξηγεί ο κ. Ρηγόπουλος.

«Στον σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου η ολοκλήρωση των ανασκαφών καθυστέρησε λόγω των ευρημάτων. Στα Μανιάτικα είχαν απαλλοτριωθεί κάποιες κατοικίες, ωστόσο θέλαμε η αποχώρηση των κατοίκων τους να γίνει χωρίς πίεση, για λόγους που φαντάζεστε», εξηγεί ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Χρήστος Τσίτουρας. «Κάποιες καθυστερήσεις μετρούμε και σε άλλα σημεία, λ.χ. στον σταθμό του Πειραιά οι ΗΣΑΠ ζήτησαν την αποκατάσταση κάποιων κτισμάτων που καθαιρέθηκαν. Πάντως είμαστε ικανοποιημένοι από την πορεία του έργου. Εξάλλου ο ανάδοχος δεν έχει ζητήσει ακόμα παράταση».

Ακόμα μία αιτία καθυστέρησης είναι η αναδιανομή κονδυλίων ανάμεσα στο ΕΣΠΑ και στο ΣΕΣ 2014-2020. «Το υπουργείο Ανάπτυξης, επειδή χρειαζόταν τους πόρους για την επανεκκίνηση των αυτοκινητόδρομων, αναδιένειμε το ΕΣΠΑ. Η χρηματοδότηση του έργου, όμως, δεν κινδυνεύει, απλώς άλλαξε η κατανομή ανάμεσα στα δύο προγράμματα. Κάτι ανάλογο έγινε αυτές τις ημέρες και για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά», λέει ο κ. Τσίτουρας.

Ελλάδα
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλάδες: Το πολεοδομικό για εκτός σχεδίου δόμηση που δίχασε Μύκονο και Σαντορίνη

Ελλάδα / Ακίνητα εκτός σχεδίου: Ο γγ Χωροταξίας εξηγεί αν η δόμηση σε οικόπεδα 8 στρεμμάτων επεκτείνεται και αλλού μετά τη Μύκονο και Σαντορίνη

Στους δύο δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς των Κυκλάδων η δόμηση δεν επιτρέπεται, εκτός κι αν πρόκειται για εκτός σχεδίου οικόπεδα με εμβαδόν τουλάχιστον 8 στρέμματα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
ποσο μεγαλυτερη ανάγκη ειναι ενα μετρο στον πειραια (λόγο του ηλεκτρικου εννοω )και δεν ειναι αναγκη νυκτερινες γραμμες λεωφορειου η επεκταση του ωραριου του μετρο ? ...η ας πουμε ενα μετρο ψηλα στου ζωγραφου , που δεν εξυπηρετουνται απο πουθενα , η πισω στο περιστερι (χρυσουπολη ανθουπολη ) και πετρουπολη ιλιον ...