...και το Όσκαρ πάει στη Samsung

...και το Όσκαρ πάει στη Samsung Facebook Twitter
Το selfie που "τερμάτισε" το κοντέρ
8

Μπορεί να μην κέρδισαν το χρυσό αγαλματάκι όλοι οι συμμετέχοντες στο περιβόητο selfie, που έφτασε τα 3,1 εκατομμύρια retweets (τα περισσότερα που έχει λάβει φωτογραφία στο Twitter), αλλά η εταιρεία της οποίας το λογότυπο ήταν επάνω στη συσκευή που τράβηξε τη φωτογραφία, σάρωσε τις εντυπώσεις.

Τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα στοιχεία που έφερε στη δημοσιότητα το TechCrunch, σύμφωνα με τα οποία, ο Νοτιοκορεατικός γίγαντας αναφέρθηκε πάνω από 5.000 φορές κατά τη διάρκεια του show, ενώ το εν λόγω selfie της Helen DeGeneres, πυροδότησε 30.000 συζητήσεις. Παράλληλα, οι Top-10 συζητήσεις για τους διαφημιζόμενους των Oscar ανέφεραν την συσκευή που τράβηξε το... ιστορικό selfie, ένα Galaxy Note, καθώς και το the Galaxy s5.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της τελετής, όλα τα celebrities κρατούσαν στα χέρια τους και αποτύπωναν στιγμές της, με προϊόντα Samsung, και "όλως τυχαίως", η Samsung διάλεξε τα Όσκαρ για την πρεμιέρα της νέας της διαφήμισης για το ολοκαίνουριο Galaxy s5.

Το γεγονός, όμως, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, το οποίο αποκάλυψε το site Cult of Mac, ήταν ότι όση ώρα η DeGeneres βρισκόταν στα παρακήνια, άφηνε από τα χέρια της το Galaxy Note που της είχε παραχωρήσει με το αζημίωτο η Samsung, και ποστάριζε φωτογραφίες από το iPhone 5S της. Κάτι που αποδεικνύει ότι η Samsung -αν και κατάφερε να μετατρέψει την τελετή των Oscar σε infomercial- απέτυχε να μπει εθελοντικά στις παλάμες των celebrities.

+ BONUS:

Βάλτε και το δικό σας πρόσωπο στο διασημότερο selfie όλων των εποχών, με ένα κλικ εδώ

[via + via + via]

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι άνδρες ίσως είναι πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες, σύμφωνα με έρευνες

Τech & Science / Είναι οι άνδρες πιο ρομαντικοί από τις γυναίκες; Τι λέει η επιστήμη

Αν και οι αντιλήψεις έχουν εξελιχθεί προς μια πιο ισότιμη προσέγγιση στις σχέσεις, παραμένουν έντονα τα στερεότυπα που παρουσιάζουν τους άνδρες ως πιο ρομαντικούς, επειδή αυτό αναμένεται από αυτούς
LIFO NEWSROOM
ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Τech & Science / ΠΟΥ: Έκκληση για προειδοποιητικές ετικέτες για τον καρκίνο και στα αλκοολούχα ποτά

Το αλκοόλ προκαλεί 800.000 θανάτους ετησίως στην Ευρώπη αλλά μόνο ένα μικρό τμήμα του πληθυσμού γνωρίζει τους κινδύνους, αναφέρει σε ανακοίνωσή του o Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια