H Google καταργεί τα υπογραμμισμένα links

H Google καταργεί τα υπογραμμισμένα links Facebook Twitter
4

Εάν παρατηρήσατε αλλαγές στον τρόπο που η Google παρουσιάζει τα αποτελέσματα της αναζήτησης από εχθές, τότε θα είδατε ότι απουσιάζει απ' όλα η χαρακτηριστική υπογράμμιση λέξεων η φράσεων, που υποδήλωνε παραδοσιακά, την ύπαρξη (hyper)link.

Tο The Verge, μας πληροφορεί ότι αυτό ήταν και το τελευταίο σχεδιαστικό στοιχείο που συνέδεε εμφανισιακά, το παρόν της εταιρείας - κολοσσού, με την πρωτόλεια μορφή της, όταν εμφανίστηκε, το 1996.

Η κατάργηση των υπογραμμισμένων hyperlinks, είναι η πιο εμφανής σχεδιαστική αλλαγή που εεφάρμοσε στη σελίδα των αποτελεσμάτων της η Google, αρχής γενομένης από εχθές 12/3, ημέρα γενεθλίων του Παγκόσμιου Ιστού, αλλά παράλληλα, αύξησε και το μέγεθος κάθε αποτελέσματος, ώστε να είναι πιο ευανάγνωστο.

Σύμφωνα με τους σχεδιαστές της εταιρείας, αυτή είναι μια κίνηση που κάνει το interface της να φαίνεται πιο ξεκάθαρο, ιδίως για όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της μέσω tablets και smartphones.

ΠΡΙΝ

 

ΜΕΤΑ

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Ομάδα φοιτητών εκτόξευσε «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Τech & Science / Φοιτητές Ελληνοαμερικανού κοσμήτορα μηχανικής εκτόξευσαν «ερασιτεχνικό» πύραυλο πιο ψηλά από ποτέ

Η επιτυχία έχει και ελληνικό χρώμα, καθώς ο διακεκριμένος Ελληνοαμερικανός επιστήμονας, Γιάννης Γιόρτσος είναι Κοσμήτορας της σχολής μηχανικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, στην οποία σπουδάζουν οι φοιτητές που έσπασαν το ρεκόρ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Σχεδιαστικές φαφαριές, αναφορές στο παρελθόν και φούστες μπλέ... Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η άυξηση των clicks στις 3 πρώτες διαφημίσεις. Αν και έχει απομείνει ένα μικρό κίτρινο σηματάκι μπροστά από τις διαφημίσεις, έγιναν πιο αόρατες από ποτέ. Δικαίωμά τους βέβαια και πολύ καλά κάνουν.