Ήρθε η ώρα να ξυριστείς!

Ήρθε η ώρα να ξυριστείς! Facebook Twitter
4

Η δημιουργική ομάδα Y&R New από την Νέα Ζηλανδία έπρεπε να βρει ένα ευφάνταστο τρόπο να πουλήσει τα νέα ξυραφάκια της εταιρίας Schick NZ.

Εχθρός της αποστολής της, η μόδα.

Μεγάλος σύμμαχος, οι καλοκαιρινές θερμοκρασίες.

Οι φωτογράφοι Troy Goodall και Stephen Stewart, τρία μαλλιαρά ζωάκια και το πολύ καλό φώτοσοπ των Electric Art δημιούργησαν την καμπάνια "Free Your Skin" που σίγουρα θα φέρει φαγούρα σε όσους ακόμη μακραίνουν το μούσι τους.

Ήρθε η ώρα να ξυριστείς! Facebook Twitter
Ήρθε η ώρα να ξυριστείς! Facebook Twitter
Ήρθε η ώρα να ξυριστείς! Facebook Twitter
Ήρθε η ώρα να ξυριστείς! Facebook Twitter
Ήρθε η ώρα να ξυριστείς! Facebook Twitter
Ήρθε η ώρα να ξυριστείς! Facebook Twitter
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γούπι Γκόλντμπεργκ: Κατηγορείται ότι είπε ψέματα για το ζαχαροπλαστείο που δεν την εξυπηρέτησε για «πολιτικούς λόγους»

It's Viral / Γούπι Γκόλντμπεργκ: Κατηγορείται ότι είπε ψέματα για το ζαχαροπλαστείο που δεν την εξυπηρέτησε για «πολιτικούς λόγους»

Η ηθοποιός είχε εικάσει στον «αέρα» ότι ένα ζαχαροπλαστείο δεν την εξυπηρέτησε λόγων των πολιτικών θέσεων της, όμως τώρα η ιδιοκτήτρια του κατηγορεί την Γκόλντμπεργκ για δυσφήμιση
LIFO NEWSROOM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ τραγούδησε τον απόλυτο ύμνο των club για την επέτειο γνωριμίας με τη γυναίκα του

It's Viral / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ τραγούδησε τον απόλυτο ύμνο των club για την επέτειο γνωριμίας με τη γυναίκα του

Ο ισχυρός άνδρας της Meta ηχογράφησε τη δική του εκδοχή ενός δημοφιλούς ραπ τραγουδιού, που ακουγόταν στο παρασκήνιο όταν γνώρισε τη σύζυγό του, σε άλλη μία ιδιόμορφη επίδειξη αγάπης προς αυτή
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Έχει πλάκα η καμπάνια αλλά μακριά από τα πλαστικά παιχνιδάκια μίας χρήσης και τους αφρούς που'ναι γεμάτη χημικά επιβλαβή τόσο για το περιβάλλον όσο και για το δέρμα.Πάρτε ένα καλό ξυράφι ασφαλείας (σαν αυτό του πατέρα/παππού σας,λεπίδες από διάφορες μάρκες για να δείτε ποια έχει καλύτερο αποτέλεσμα στο δικό σας πρόσωπο,ένα καλό σαπούνι ή και κρέμα,ένα πινέλο απ'το σούπερ μάρκετ κι ας μην είναι κι απ'τα καλά κι είστε κομπλέ.Ξυρίζομαι από 14 ετών αλλά μόνο τους τελευταίους 3 μήνες που χρησιμοποιώ ξυράφι ασφαλείας και σαπούνι καταλαβαίνω ποιο είναι το πραγματικό ξύρισμα.Κι αν τα βάλετε κάτω σε σύγκριση με αφρούς και ξυραφάκια μίας χρήσης,σας βγαίνουν και πιο οικονομικά!
Αν ξέρεις να ξυρίζεσαι κι όχι απλά να πηγαίνεις το ξυράφι πάνω-κάτω στο πρόσωπό σου,φτιάξεις μία καλή σαπουνάδα και δεν χρησιμοποιήσεις ξυραφάκια Feather(με διαφορά τα πιο κοφτερά παγκοσμίως) δε θα έχεις το παραμικρό πρόβλημα.Κάνεις ένα βαθύ ξύρισμα που δεν μπορεί ούτε κατά διάνοια να σου προσφέρει το νέο,ανανεωμένο,ακόμα καλύτερο τάδε ξυραφάκι με 3,4,5,δεν ξέρω κι εγώ πόσες λεπίδες.Και το καλύτερο;Μ'ένα στοιχειωδώς καλό χέρι ούτε κόψιμο ούτε ερεθισμός,ούτε γι'αστείο.Α,ακόμα κι αν ξυρίζεσαι με ταχύτητα σαλιγκαριού (όπως έκανα εγώ στην αρχή) είναι αδύνατο να μην έχεις τελειώσει το ξύρισμα σε 1 ώρα,συμπεριλαμβανομένου κι ενός 10λεπτου μπάνιου πριν.Το ξύρισμα,στην πραγματικότητα,δεν έχει προχωρήσει καθόλου από την εποχή του παππού σας.Αυτήν την εντύπωση θέλουν να σας δίνουν οι διαφημίσεις των εταιρειών όπως η gillette (πολύ κρίμα,αυτή είχε εφεύρει το ξυράφι ασφαλείας και καλοσυντηρημένα μοντέλα της από δεκαετίες '50 κι '60,πριν σταματήσει να τα παράγει προς όφελος των πλαστικών παιχνιδιών μίας χρήσης,είναι η κορυφή ακόμα και σήμερα) κι,η αναφερόμενη στο άρθρο,Schick (η θυγατρική της wilkinson στις ΗΠΑ,αν δεν κάνω λάθος)Μάλλον για γαμπρός θα'μαι έτοιμος μετά από ένα μισάωρο ταξίδι πίσω στο χρόνο (μπάνιο 10 λεπτών,2 περάσματα με το ξυραφάκι ασφαλείας μου,το πρώτο με τη φορά των γενιών και το δεύτερο με κόντρα κι εννοείται after shave στο τέλος).