Η σημερινή είναι μέρα ανακοινώσεων για το κοινωνικό δίκτυο που φιλοξενεί το 1/4 του πλανήτη, αφού πριν λίγο δημοσίευσε τα σχέδιά του να ξεκινήσει να εκμεταλλεύεται τα στοιχεία που συγκεντρώνει από τις διαδικτυακές συνήθειες των χρηστών του, παραδίδοντάς τα στους διαφημιστές για ακόμα πιο στοχευμένες διαφημίσεις.
Όπως αναφέρουν οι New York Times, μέχρι τώρα το Facebook, μοιραζόταν με τους διαφημιστές μόνο τα στοιχεία που συγκέντρωνε από τη δραστηριότητα των χρηστών του εντός της πλατφόρμας. Όμως, στις ερχόμενες εβδομάδες η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης θα αρχίσει να παραδίδει στους διαφημιστές τα στοιχεία που συγκεντρώνει από τη δραστηριότητα των χρηστών εκτός Facebook. Δηλαδή από τα apps που χρησιμοποιούμε και τα site που επισκεπτόμαστε.
Αυτή η αλλαγή, που προς το παρόν θα επηρεάσει μόνο τους αμερικανούς χρήστες, θα επιτρέψει στους διαφημιστές να συλλέξουν περισσότερες πληροφορίες για τις online συνήθειες των χρηστών του Facebook, στο βαθμό όπου μια περιήγηση σε ιστοσελίδες για μια συσκευή τηλεόρασης, μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση διαφημίσεων με προσφορές για τηλεοράσεις, στο εσωτερικό του Facebook.
Πάντως, όσο ανησυχητικό κι αν ακούγεται αυτό, το Facebook θα δίνει την ευκαιρία σε όλους να απεγγραφούν από τη συγκεκριμένη υπηρεσία, μέσω ενός εξωτερικού site, ενώ παράλληλα οι χρήστες θα μπορούν να σιγήσουν τις διαφημίσεις που δεν τους αφορούν μέσω ειδικών μενού αλλά και να αλλάξουν τις ρυθμίσεις ιδιωτικότητας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του κοινωνικού δικτύου, η συγκεκριμένη αλλαγή θα γίνει ορατή στο διεθνές κοινό του, μέσα στους επόμενους μήνες.
Δείτε πως θα λειτουργεί το σύστημα στοχευμένης διαφήμισης του Facebook στο παρακάτω βίντεο:
[via]
σχόλια