Η λονδρέζικη εταιρεία Mind Candy λάνσαρε μόλις το PopJam, ένα κοινωνικό δίκτυο που έχει ήδη χαρακτηριστεί από αρκετά μέσα ώς το 'παιδικό Instagram'.
H εταιρεία περιγράφει το application PopJam ως μια "δημιουργική κοινότητα για παιδιά" και περιμένει από τους μικρούς χρήστες να ποστάρουν τις ζωγραφιές τους και κάθε άλλη καλλιτεχνική τους έκφραση, διανθισμένη με ψηφιακά αυτοκόλλητα και φωτογραφίες.
Λειτουργώντας όπως το Instagram, στη νέα social εφαρμογή Pop Jam, οι πιτσιρικάδες μπορούν να δημιουργήσουν τη δική τους κοινότητα φίλων, να κάνουν like στις δημιουργίες άλλων παιδιών, να ποστάρουν τα σχόλιά τους και να συμμετέχουν σε εκαπιδευτικά παιχνίδια.
O δημιουργός του Popjam Michael Acton-Smith, που βρίσκεται πίσω από το γνωστό site και franchise παιχνιδιών, Moshi Monsters, υποστηρίζει ότι το νεο κοινωνικό δίκτυο, είναι "μια περιφραγμένη, ασφαλής αυλή όπου τα παιδιά μπορούν είναι παιδιά, μακριά από τους συνήθεις κινδύνους που κρύβει η χρήση άλλων κοινωνικών δικτύων όπως το Tumblr και το Instagram, που προορίζονται για ένα ωριμότερο κοινό".
Το έγκυρο σάιτ, Cnet, κατόπιν συνομιλίας με υπευθύνους για θέματα αφαλούς πρόσβασης ανηλίκων στο διαδίκτυο, μεταφέρει την άποψή τους ότι η εταιρεία Mind Candy "διακρίνεται από απόλυτη υπευθυνότητα".
[via]
σχόλια