Νέα πρόστιμα-φωτιά για τη λαθρεπιβίβαση στα ΜΜΜ

Νέα πρόστιμα-φωτιά για τη λαθρεπιβίβαση στα ΜΜΜ Facebook Twitter
10

Νέα τσουχτερά πρόστιμα αυξημένα έως και 500% θα περιμένουν όποιον πιαστεί χωρίς εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Σύμφωνα με «Το Βήμα της Κυριακής», αν τα πρόστιμα για τη λαθρεπιβίβαση δεν πληρωθούν μέσα σε 60 ημέρες, μεταβιβάζονται στη ΔΟΥ του εκάστοτε συγκοινωνιακού φορέα και καταλογίζονται σε βάρος του παραβάτη στο πενταπλάσιο της αξίας τους.

Πρακτικά και με δεδομένο ότι το πρόστιμο είναι 60πλασιο του εισιτηρίου, όποιος επιβιβαστεί χωρίς αυτό θα πρέπει να πληρώσει 72 ευρώ. Αν δεν το καταβάλει μέσα σε δύο μήνες και μεταβιβαστεί στη ΔΟΥ, τότε θα εκτιναχθεί στα360 ευρώ.

Το αντίστοιχο ισχύει για τα μειωμένα εισιτήρια (πρόστιμο 36 ευρώ, με την προσαύξηση 180), ενώ ιδιαίτερα τσουχτερό μπορεί να γίνει το πρόστιμο στις γραμμές του αεροδρομίου, καθώς με την προσαύξηση αυτό φτάνει τα 2.400 ευρώ. Στα υπεραστικά ΚΤΕΛ το πρόστιμο θα είναι ίσο με το διπλάσιο της τιμής του εισιτηρίου αφετηρίας - τέρματος του δρομολογίου. Στα τρένα, το πρόστιμο θα είναι το διπλάσιο του τιμήματος της διαδρομής που πραγματοποίησε το τρένο από την αφετηρία του έως και τον πρώτο σταθμό στον οποίο διαπιστώνεται η παράβαση.

Ελλάδα
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Ελλάδα / Αμαλιάδα: Αποστάσεις από την Ειρήνη Μουρτζούκου κρατά η δικηγόρος της- Σκέφτεται να παραιτηθεί

Η ποινικολόγος δεν δίστασε να χαρακτηρίσει την Ειρήνη Μουρτζούκου ως «προβληματική προσωπικότητα», σημειώνοντας ότι αυτό ισχύει και για ορισμένα άτομα που έχουν μιλήσει δημόσια για την υπόθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Να υξηθουν τα προστιμα και οι ελεγχοι στα ΜΜΜ.Βεβαιως.Ομως εκεινα τα ρημαδια τα "τουρνικε" στους σταθμους του ΜΕΤΡΟ, τα οποια υπαρχουν σχεδον παντου στο εξωτερικο,η εγκατασταση τους κοστιζει ελαχιστα, και αποδεδειγμενα περιοριζουν δραστικοτατα την "λαθρεπιβιβαση",γιατι δεν τα εχουν εγκαταστησει εδω και τοσα χρονια ;
@smaug Στο Λονδίνο μπορεί να παίρνει ο άλλος 2000 λίρες μισθό και να πληρώνει 120 λίρες τον μήνα για τα ΜΜΜ αλλά στην Ελλάδα ο άλλος παίρνει "μισθό" 300 ευρώ και πρέπει να δίνει τα 30 για τα ΜΜΜ συν αυτοί που δεν μπορούν να βρούν δουλειά με 2 και 3 πτυχία με τόση ανεργία που έχει η χώρα. Μερικές φορές απορώ με την λογική σας. Αν είσαι τόσο μάγκας και λεφτάς πλήρωσε εσύ τα εισιτήρια αυτών που δεν έχουν. Επίσης συγκρίνεις την Ελλάδα-Ουγκάντα με το Λονδίνο. Έλεος. Όταν γίνουμε κράτος και όχι οίκος ανοχής να πληρώσουμε τα 30 ευρώ αλλά σε ενα κράτος γεμάτο κλέφτες που έχουν φέρει την χώρα σε εξαθλιωτική κατάσταση δεν δέχομαι να πληρώσω ούτε 1 ευρω.Υ.Γ Που είναι η αύξηση των προστίμων; 72 ευρώ δεν ήταν και πριν;
Δίαβαζα τα σχόλια στο ποστ στο facebook και όλοι ειναι βρισίες και κατάρες. Δηλαδή ρε παιδία είναι δύσκολο να πάρεις αυτη την κάρτα και να κάνεις την δουλεία σου σαν άνθρωπος; Κάποιοι λένε πως είναι άνεργοι και δεν έχουν 1 ευρώ την ημέρα να διαθέσουν στα ΜΜΜ άλλα κόβω τον λαιμό μου πως και το καφεδάκι τους πίνουν και την βολτούλα τους πάνε. "Να είναι τζάμπα τα ΜΜΜ για τους άνεργους". Τι λές ρε φίλε, και ποιος θα συντηρεί ΟΑΣΑ; Πάλι αυτοί που δουλεύουν; Ας συνέλθουμε κάποτε σε αυτή την χώρα.
Κάποιοι λένε πως είναι άνεργοι και δεν έχουν 1 ευρώ την ημέρα να διαθέσουν στα ΜΜΜ άλλα κόβω τον λαιμό μου πως και το καφεδάκι τους πίνουν και την βολτούλα τους πάνε. (...) Ας συνέλθουμε κάποτε σε αυτή την χώρα. Πηγή: www.lifo.grΚαλό είναι να μην ρισκάρεις τον λαιμό σου υποστηρίζοντας στερεότυπα.Μακάρι να μην έρθεις στο σημείο να υποφέρεις αυτά που αντιμετωπίζουν κάποιοι από αυτούς που ¨δεν έχουν συνέλθει¨ σε αυτήν την χώρα...
Ωραία, να δεχτώ πως υπάρχει κόσμος που δεν έχει 1 ευρώ να διαθέσει την ημέρα για να πάρει εισητήριο, τι πρέπει να γίνει; Να τα δίνουν τζάμπα; Και ποίος μπορεί να κρίνει ποιος πραγματίκα έχει να τα δώσει και ποίος δεν έχει; Παιδία μην τρελαθούμε κίολας. 1 ευρώ την ημέρα είναι τίποτα συγκριτίκα με αυτά που δίνουν στην υπόλοιπη ευρώπη. Ο Λονδρέζος δηλαδή που έχει μηναία έξοδα 2000+ το μήνα και πρέπει να δίνει 120 λίρες για την μηνίαια κάρτα τι πρέπει να κάνει; Να αυτοκτόνήσει; Ή να μπαίνει στην λούφα στα ΜΜΜ. Και μην μου πείτε πως εκεί οι μισθοί είναι μεγάλοι γιατί ο μέσος Λονδρέζος τα βγάζει πέρα με πολλές θυσίες (να συγκατοικεί με άλλα 3-4 ατόμα, να δουλεύει 12ωρα για πλάκα κ.α).Απλά νομίζω πως το έχουμε βρεί τώρα και χρησιμοποιούμε την κρίση σαν δικαιολογία για όλα...
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Smaug! Ανεργία ναι υπάρχει, αλλά όχι και τόσο τραγική! Επίσης, πάντα υπάρχουν λύσεις στα προβλήματα, αλλά όχι, "σιγά μην συγκατοικήσω ρε", "σιγά μην γίνω σερβιτόρος", "πας καλά που θα δουλεύω για 400E?!"... Λες και είναι όλοι οι καλύτεροι στο είδος τους και θα έπρεπε να έχουν πάρει αυτούς την επομένη της ορκομωσίας τους!
Είναι τουλάχιστον ανεπίτρεπτο μια βδομάδα μετά τη φαινομενική μείωση του εισιτηρίου στο 1,20(που δεν είναι καν μείωση αφού μειώθηκε και η διάρκεια ισχύος του εισιτηρίου) να ανακοινώνονται τέτοια πρόστιμα. Θεωρείς τιμή για κάποιον να δέχεται να δουλέψει για 400 ευρώ το μήνα? Ο λόγος που εσύ παίρνεις 586 το μήνα είναι επειδή υπάρχει κάποιος που δέχεται να κάνει την ίδια δουλειά με λιγότερα.Δεν είναι όλοι "τεμπέληδες",ξυπνήστε...Αν θέλανε να πατάξουν τη λαθρεπίβαση δια παντός θα έβαζαν μπάρες στους σταθμούς, θα περιόριζαν τα σημεία εισόδου στα λεωφορεία και τα τραμ κ θα υποχρέωναν τον οδηγό να κόβει εισιτήρια...Αλλά τότε δεν θα διόριζαν ελεγκτές που θα δούλευαν 10 μέρες το μήνα κ με ποσοστά επί των προστίμων. Όσο για τον φίλο londoner απλά να υπενθυμίσω ότι ένα λίτρο γάλα στο Λονδίνο κάνει ακόμα 90 λεπτά κι όχι 2 ευρώ.
Ο ΟΑΣΑ χρηματοδοτειται απο την Ε.Ε. Που σημαίνει οτι τα λεφτά απο εισιτήρια,κάρτες και πρόστιμα πηγαίνουν στις τσέπες μεγαλοκαρχαριών.Εσύ χτυπήσεις δεν χτυπήσεις το εισιτήριο σου όλοι οι υπάλληλοι του ΟΑΣΑ θα έχουν το μισθούλη τους κανονικότατα.Και να μην ξεχνάμε οτι πριν μπουν στο ενιαίο μισθολόγιο οι οδηγοί έπαιρναν γύρω στα 4.500 ευρώ το μήνα,βισματίες απόφοιτοι γυμνασίου,οι περισσότεροι.Για να μη μιλήσω για τους ελεγκτές που κάνουν μια βολτούλα με τα λεωφορεία 2-3 ωρίτσες τη βδομάδα ο καθένας και βάζουν στις τσέπες τους το 50% των προστίμων(!)Και σε τραμπουκίζουν κιόλας λες και είναι τσιφλίκι τους.Αλλά έτσι είναι εκπαιδευμένοι βλέπεις δεν μπορεί να γίνει ο οποιοσδήποτε ελεγκτής,πρέπει να είσαι και λίγο γορίλας.Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά,παρόλο που ο πληθυσμός της Αθήνας έχει φτάσει τα 5 εκατομμύρια κατοίκους,οι λεωφορειακές γραμμές και τα λεωφορεία έμειναν ως έχουν απο τη δεκαετία του '90.Βρώμικα,έτοιμα να διαλυθούν και να σκορπίσουν στο δρόμο αν και όποτε περάσουν με μηδενικές μεταμεσονύκτιες διαδρομές.Λυπάμαι αλλά εγώ δεν θα δώσω ούτε αυτό το 1 ευρώ την ημέρα για αυτό το χάλι και για να το γλεντάνε αυτοί στις πλάτες μου.Τουλάχιστον ας ήταν τα λεφτά των εισιτηρίων να πηγαίναν στη συντήρηση και την καθαριότητα των λεωφορείων/τρόλεϊ/τραμ και στη δημιουργία νέων λεωφορειακών γραμμών.Δεν είναι θέμα ανεργίας ή τσιγκουνιάς είναι θέμα πολιτικής.
Play with me! Τα δέχομαι όλα αυτά που λές και έχεις πολύ δίκιο. Δεν είναι εκεί το θέμα μου. Το θέμα μου είναι πως ο κάθε πονήρος/εξυπνάκιας νεοέλληνας έχει βρει σαν δικαιολογία την κρίση και απαιτεί να μην πληρώνει τίποτα! Ναι, ρε φίλε στην φάση που είμαστε θα δουλέψω και για 400 ευρώ. Νομίζεις περίσσότερα παίρνω τον μήνα; 480 ευρώ παίρνω αλλά δεν κλαίγομαι όλη μέρα. Στην ανάγκη όλα θα τα κάνεις και για 300 ευρώ θα δουλέψεις. Τα 30 ευρώ τον μήνα ή 1,20 την ημέρα δεν είναι αρκέτα λεφτά που να δικαιολογούν μια τέτοια αντίδραση.
συγγνώμη αλλά για κάποιον ο οποίος έχει να συντηρήσει ένα σπίτι,να ταΐσει/σπουδάσει τα παιδιά του,να πληρώσει λογαριασμούς,χαράτσια,φόρους και όλα αυτά ακόμη και με 600 ευρώ σου λέω εγώ τα 30 ευρώ το μήνα(πόσο μάλλον για κάποιον που χρησιμοποιεί αποκλειστικά λεωφορεία) είναι παραπάνω από πολλά.Εσύ όπως λες παίρνεις 480 ευρώ αλλά από αυτά που λες υποθέτω πως δεν έχεις οικογένεια οπότε πριν αναπτύξουμε την οποιαδήποτε θεωρία περί τζαμπατζήδων καλύτερα να μπούμε πρώτα στη θέση τους και όχι να μιλάμε εκ του ασφαλούς.Το αντίτιμο των διαδρομών του ΟΑΣΑ έχει ξεκάθαρα εισπρακτικό χαρακτήρα από τη στιγμή που είναι δημόσιο αγαθό και φορολογούμαστε γι' αυτό όπως για την παιδεία, την υγεία κλπ