Επέστρεψε η νηπιαγωγός στο σχολείο της στο Νυδρί

Επέστρεψε η νηπιαγωγός στο σχολείο της στο Νυδρί Facebook Twitter
10

Επέστρεψε τελικά στη θέση της, μετά την ολοκλήρωση της ΕΔΕ,  η νηπιαγωγός που κρέμασε στην αίθουσα ζωγραφιές των παιδιών με ελληνικές και αλβανικές σημαίες.

Σύμφωνα με την Καθημερινή η νηπιαγωγός-που είχε μετακινηθεί προσωρινά από το σχολείο της στο Νυδρί Λευκάδας μέχρι να ολοκληρωθεί η ΕΔΕ- έδωσε πρώτα εξηγήσεις στον διευθυντή Α' Βάθμιας εκπαίδευσης.  

Σύμφωνα με δηλώσεις του υφ. Παιδείας κ. Παπαθεοδώρου "δεν διαπιστώθηκε κανένα πρόβλημα και κανένα λάθος της εκπαιδευτικού".  

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο των εορτασμών για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η εκπαιδευτικός είχε ζητήσει από τα παιδάκια να ζωγραφίσουν τη σημαία και όσα από αυτά ήταν αλβανικής καταγωγής ζωγράφισαν και τη σημαία της Αλβανίας. Κάποιοι γονείς όταν είδαν τις σημαίες καρφιτσωμένες, θεώρησαν πρέπον να διαμαρτυρηθούν όχι μόνο στην Διεύθυνση αλλά και στη Χ.Α. με επιστολή τους.  

10

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Ελλάδα / Πάνω από το 60% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν εξειδικευμένες ψηφιακές δεξιότητες ως το 2030

Αλλάζουν τα δεδομένα της επαγγελματικής κατάρτισης και προώθησης στην απασχόληση - Τα στοιχεία του Ελληνικού Συνδέσμου Εταιρειών Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης
LIFO NEWSROOM
Καταγγελίες πολιτών για την Υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Ελλάδα / Καταγγελίες πολιτών για την υποβάθμιση του Λόφου Φιλοπάππου από τον δήμο Αθηναίων

Τα προβλήματα που αναδεικνύουν οι κάτοικοι περιλαμβάνουν τη λανθασμένη διαχείριση του νερού, ανορθόδοξες τεχνικές κλαδέματος και άλλες πρακτικές που πλήττουν το ήδη ευάλωτο οικοσύστημα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Η συγκεκριμένη φωτογραφία- που εστάλη από τον ανώνυμο "καταγγέλοντα" της εκπαιδευτικού μαζί με την επιστολή- είναι ψεύτικη, προϊόν μοντάζ. Δεν είχαν αναρτηθεί έτσι οι σημαίες, οι οποίες ζωγραφίστηκαν από τα νήπια στα πλαίσια άσκησης διαπολιτισμικότητας με αφορμή τη γιορτή της σημαίας. Αλλά τέτοιες "λεπτομέρειες" δεν αφορούν ούτε και ενδιαφέρουν τους σύγχρονους κυνηγούς μαγισσών...
Εγώ λέω να ζητήσουμε από το Υπουργείο Παιδείας κλπ, να βάλει ουεμπ καμερες σε όλες τις ταξεις ώστε να μπορούμε να παρακολουθούμε ονλαϊν, ποιες σημαίες αναρτούνται και ποιες όχι και να μπορούμε να δρούμε άμεσα σαν ενδιαφερόμενοι πολίτες. Και την λίστα με τα παιδάκια που δεν είναι από 2 έλληνες γονείς. Και να εγκρίνουμε τα βιβλία της γραμματικής, πριν διανεμηθούν. Και να ψηφίζουν οι μαθητικές παρατάξεις για διευθυντή σχολείου. Και να αναρτήσουμε λίστα στην αρχή της χρονιάς με παιδιά κατάλληλα για σημαιοφόρους, διαλεγμένα κατάλληλα με την αρωγή της τοπικής οργανωσης εθνικιστών. Και κάποτε να δούμε αυτα τα μάθήματα Φυσικής και Βιολογίας, που έρχονται σε αντίθεση με το μάθημα των Θρησκευτικών και μπερδεύουν τα παιδιά.Και τέλος πάντων τι κακό είχαν οι ποδιές?ΝΑ ψηφίσουμε...
Εγώ λέω να μη ζήσουμε μέσα στο φόβο, δεν αξίζει. Αν μου επιτρέπετε, παραθέτω απόσπασμα από τον "Σπιούνο", του Μπέρτολντ Μπρεχτ (1938), γιατί νομίζω πως είναι δυσάρεστα ταιριαστό:Η ΓΥΝΑΙΚΑ: Πάντως στο σχολείο δεν υπάρχει τίποτα εναντίον σου;Ο ΑΝΤΡΑΣ: Και πού θες να ξέρω; Είμαι πρόθυμος να διδάξω ό,τι θέλουν, αλλά τι θέλουν να διδάξω; Μακάρι να 'ξερα! Πού να ξέρω πώς θέλουν να ήταν ο Μπίσμαρκ; Αφού αργούν τόσο να βγάλουν τα σχολικά βιβλία! Δεν μπορείς να κάνεις αύξηση άλλα δέκα μάρκα στην υπηρέτρια; Κι αυτή κρυφακούει συνέχεια.Η ΓΥΝΑΙΚΑ, γνέφει καταφατικά: Και τη φωτογραφία του Χίτλερ, να την κρεμάσουμε πάνω απ' το γραφείο σου; Φαίνεται καλύτερα.Ο ΑΝΤΡΑΣ: Ναι, να το κάνεις αυτό.Η γυναίκα πάει να της αλλάξει θέση.Ο ΑΝΤΡΑΣ: Όμως, αν το παιδί τους πει ότι της αλλάξαμε θέση επίτηδες, θα συμπεράνουν ένοχη συνείδηση.Η γυναίκα ξανακρεμάει τη φωτογραφία στην παλιά της θέση.Ο ΑΝΤΡΑΣ: Η πόρτα δεν ήταν αυτή;Η ΓΥΝΑΙΚΑ: Δεν άκουσα τίποτα.Ο ΑΝΤΡΑΣ: Κι όμως!Η ΓΥΝΑΙΚΑ: Καρλ!Τον αγκαλιάζει. Ο ΑΝΤΡΑΣ: Μη χάνεις την ψυχραιμία σου. Ετοίμασέ μου μερικά εσώρουχα. Άλλη πόρτα ακούγεται. Ο άντρας κι η γυναίκα στέκουν ο ένας δίπλα στον άλλο, κοκαλωμένοι, στη γωνιά του δωματίου. Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει το αγόρι με μια χαρτοσακούλα στο χέρι. Παύση.ΤΟ ΑΓΟΡΙ: Μα τι έχετε;Η ΓΥΝΑΙΚΑ: Πού ήσουνα;Το αγόρι δείχνει τη σακούλα με τις σοκολάτες.Η ΓΥΝΑΙΚΑ: Μόνο σοκολάτες αγόρασες;ΤΟ ΑΓΟΡΙ: Τι άλλο; Φυσικά.Διασχίζει το δωμάτιο μασουλώντας. Οι γονείς του τον κοιτάζουν ερευνητικά.Ο ΑΝΤΡΑΣ: Νομίζεις πως λέει αλήθεια;Η γυναίκα σηκώνει τους ώμους.http://www.scribd.com/doc/41876763/Brecht-Bertolt-%CE%A3%CF%80%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CF%82[Σημειώνω πως το απόσπασμα αυτό το πρωτοδιάβασα στο σχολικό βιβλίο κειμένων λογοτεχνίας, πιθανότατα του Λυκείου, κάτι που με κάνει να πιστεύω πως δεν είναι όλα άσχημα με την παιδεία της Χώρας.]
Εκτός από τις ελληνικές σημαίες (μεγάλη και μικρή) βλέπω επίσης 2 χριστιανικά εικονίσματα, 2 κολάζ-ζωγραφιές χριστιανών Αγίων, μια ανδρική φιγούρα με παραδοσιακή ελληνική φορεσιά-τσαρούχι/φουστανέλα κ.λπ. και τέλος ένα ... ελληνικότατο σταμνί.Τώρα για το σπιτάκι, δεν μπορώ να καταλήξω...χμμμΈχει καμία κάποια ιδέα; Μου θυμίζει, ίσως λίγο, ρώσικο cottage house.
Η πλάκα είναι ότι δεν διαμαρτυρήθηκαν για την ιταλική σημαία, κι ας ήταν στη τελική οι ιταλοί που επιτέθηκαν κι όχι οι αλβανοί. Αλλά με τους ιταλούς ήμαστε "ούνα φάτσα ούνα ράτσα" κι άλλωστε αυτοί έχουν Γιουβέντους, Μίλαν, Ιντερ κλπ για να μη μιλήσουμε για τις Φεράρι. Οπότε ο ελληνάρας που θα βγάλει τα κόμπλεξ του? Σωστά μαντέψατε...