Το media trip του Άρη Δημοκίδη στον εφιαλτικά ανόητο κόσμο των μεσημεριανάδικων

Το media trip του Άρη Δημοκίδη στον εφιαλτικά ανόητο κόσμο των μεσημεριανάδικων Facebook Twitter
44
Το media trip του Άρη Δημοκίδη στον εφιαλτικά ανόητο κόσμο των μεσημεριανάδικων Facebook Twitter
Στους τυφλούς, βασιλεύει ο μονόφθαλμος / Ο Μένιος Φουρθιώτης που παρουσιάζει τα "Αποκαλυπτικά" στο κανάλι Ε (του Σεραφείμ Φυντανίδη!)

Είχα καιρό να κάνω ένα MEDIA TRIP (έτσι λεγόταν η στήλη που είχα στην έντυπη λάιφο όπου διάβαζα εφημερίδες ή έβλεπα εκπομπές χωρίς τη θέλησή μου, απλώς και μόνο για να τα παρουσιάσω). 

Την τελευταία εβδομάδα προσπάθησα να δω μεσημεριανές εκπομπές. Και διαπίστωσα κάτι δυσάρεστο: Οι παλιές κουτσομπολίστικες εκπομπές Τατιάνας και Λαμπίρη από τις αρχές των '00s μοιάζουν με Ντοστογιέφσκι μπροστά στις χαζοχαρούμενες, παρεϊστικες ανοησίες που παίζονται σήμερα.  Ο λόγος; Είχαν θεματολογία. Το πάνελ τσακωνόταν ή συμφωνούσε, μιλούσαν όμως για τα θέματα και τα "ρεπορτάζ" που έπαιζαν.

Ο Φουρθιώτης απευθύνεται στον Μέσο Όρο. Και εκεί που φτάσαμε, κάτι είναι κι αυτό.

 

Η μεσημεριανή τηλεόραση πλέον έχει γίνει (εκτός από trash που πάντα ήταν έτσι κι αλλιώς) μια Απέραντη Παρεούλα με ανθρώπους που είμαι σίγουρος ότι δεν είναι τόσο χαζοί όσο παρουσιάζονται. Κάθε δευτερόλεπτο όμως ένιωθα να χάνω και μία μονάδα απ' το όποιο IQ έχω, καθώς έβλεπα ατέρμονους αυτοσχεδιασμούς απέραντης βλακείας, παρεϊστικες πλάκες, διαλόγους χωρίς νόημα και ουσία. 

Το media trip του Άρη Δημοκίδη στον εφιαλτικά ανόητο κόσμο των μεσημεριανάδικων Facebook Twitter
Πώπω γέλια...!

Από τη μία η εκπομπή ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ στον Άλφα, (με τους Γιώργο Λιανό, Κατερίνα Καινούργιου, Μπέττυ Μαγγίρα και Αλέκα Καμηλά). Άντεξα αρκετή ώρα: τίποτα δε συνέβη όμως. Ήταν οι τέσσερίς τους όρθιοι, και πειράζονταν, έπαιζαν κάποιου είδους παιχνίδι, μετά ξαναπειράζονταν, μετά και καλά ο ένας παρουσίαζε ένα θέμα και οι άλλοι τον πείραζαν, μετά χαχάνιζαν λίγο ακόμα, μετά πήγαιναν για διαφημίσεις. Μπορεί να κάνουν κάποιον τηλεθεατή να νιώθει ότι είναι σα στο σπίτι του, με την παρέα του, αλλά αυτός ο τηλεθεατής δεν ήμουν εγώ. Αν ήθελα τέτοια παρέα έβλεπα και τους πραγματικούς μου φίλους και γελούσα στ' αλήθεια. 


Το χαζοχαρούμενο και το παρεϊστικο

Στο ύφος του Δέστε τους, (του απαίσιου προγράμματος με τον Μουτσινά που παρ' ό,τι τελείωσε, διασπάστηκε και το πνεύμα του κυβερνά την μεσημεριανή και απογευματινή ελληνική τηλεόραση) είναι και η εκπομπή «Αυτά είναι»του ΣΚΑΪ, με την Μαρία Ηλιάκη και τον Μάκη Πουνέντη. 

Το media trip του Άρη Δημοκίδη στον εφιαλτικά ανόητο κόσμο των μεσημεριανάδικων Facebook Twitter
Περνάνε καλά η Μαρία Ηλιάκη και ο Μάκης Πουνέντης στον ΣΚΑΪ και αυτό βγαίνει και προς τα έξω...

Καταρχάς και μόνο ότι ο ΣΚΑΪ, που εκείνη την ώρα είχε ενημερωτική εκπομπή κάποτε, ένιωσε την ανάγκη να βάλει εκπομπή κακέκτυπο με παρεούλα που περιλαμβάνει την απαραίτητη τσαμπουκαλού ξανθιά, τον απαραίτητο εξαντρίκ χίπστερ - όπως παλιά είχαν τον απαραίτητο γκέι, κ.α.- είναι ενδεικτικό της κατάντιας του καναλιού, που τα τελευταία χρόνια προσπάθησε να γίνει παλιό Star των εποχών Λαμπίρη και Μαλέλη, με παταγώδη αποτυχία σε όλους τους τομείς. (Εξαιρώ το καλογυρισμένο JOY που μετακόμισε στο Mega και το JOIN US που παρέμεινε στον ΣΚΑΪ.) 

Χαριεντίζονται, παίζουν, λένε τα νέα τους, πετούν κακιούλες, εκπλήσσονται. Τα γνωστά. Ο τηλεοπτικός χρόνος γι' αυτούς είναι άπλετος: δεν έχουν καμία βιασύνη να δείξουν τα θέματα - αντιθέτως μοιάζουν να μην έχουν πώς να γεμίσουν την ώρα τους και να αυτοσχεδιάζουν σαν παιδάκια δημοτικού για να μας κάνουν να γελάσουμε με το ζόρι. Το ίδιο και στην εκπομπή του Θανάση Πάτρα στο Ε!, που ακόμα κι όταν έχει επιτέλους κάποιο θέμα, ο ανέμπνευστος παρουσιαστής δείχνει μόνιμα πως δεν θέλει να είναι εκεί, πως τάχα είναι υπεράνω απ' τα θέματα με τα οποία ασχολείται η εκπομπή του...

Το media trip του Άρη Δημοκίδη στον εφιαλτικά ανόητο κόσμο των μεσημεριανάδικων Facebook Twitter
Οι -με το ζόρι- μεγάλες παρέες σκοτώνουν τη δημιουργικότητα

Ακόμα και η εκπομπή του Φώτη και της Μαρίας -και μιλάμε για δύο απ' τους εξυπνότερους ανθρώπους της εμπορικής ελληνικής τηλεόρασης- καπελώνεται απ' την επιμονή τους να έχουν πάνελ-παρεούλα (με ανθρώπους που δεν έχουν απαραίτητα κάτι ιδιαίτερο να πουν). Γιατί όλοι πρέπει να είναι αναγκαστικά τόσο χύμα, και να γελάνε τόοοσο πολύ μεταξύ τους και να αυτοσχεδιάζουν μέχρι τελικής πτώσεως με χαζομαρίτσες; ... 

"Μπείτε στο γαμημένο ψητό!"

Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν καθώς έβλεπα όλες αυτές τις εκπομπές, και τελικά καταλάβαινα πως δεν υπήρχε ψητό. Δεν υπήρχε πρόγραμμα, ότι πχ. στις 3 θα δείξουμε αυτό το ρεπορτάζ, στις 3.05 θα πάρουμε την δείνα συνέντευξη, στις 3.12 θα κάνουμε μια ζωντανή σύνδεση. Το μόνο σταθερό πράγμα έμοιαζε να είναι, κάθε λίγο και λιγάκι, το διάλειμμα για διαφημίσεις.   

Σε μια εποχή που όλοι το γυρνούν στο χαζοχαρούμενο και το παρεϊστικο, φτάνουμε στο σημείο να αποτελεί όαση ελαφράς δημοσιογραφίας ο Μένιος Φουρθιώτης, στο κανάλι Ε!

 

Το media trip του Άρη Δημοκίδη στον εφιαλτικά ανόητο κόσμο των μεσημεριανάδικων Facebook Twitter
O παλιός, αλαζόνας Μένιος

 

Δεν περίμενα ότι θα το πω ποτέ, αλλά ο τόσο αντιπαθής κατά καιρούς Φουρθιώτης κάνει κάτι που διαφέρει απ' όλους τους υπόλοιπους: Είναι (ή το παίζει) σοβαρός. Ακόμα και να το παίζει χαμηλών τόνων και να υποκρίνεται, καλά κάνει, σε μια εποχή που όλοι είναι (ή το παίζουν) έξαλλοι. Είναι σεβαστικός στους δημοσιογράφους και τους καλεσμένους, μετρημένος, χαμηλών τόνων και ευγενής, χωρίς να προσπαθεί να εκβιάσει το γέλιο. Δεν θέλει να κάνει ντόρο, και έτσι κάνει και καλώς εννοούμενο ντόρο αλλά και μια εκπομπή πραγματικά πετυχημένη, για το είδος της. 

Η εκπομπή του τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου δεν έχει τρομερές κακίες, ούτε φοβερούς τσακωμούς (όπως θα περίμενε κάποιος απ' τον συγκεκριμένο παρουσιαστή), αλλά ρεπορτάζ και συνεντεύξεις απ' τον χώρο της σόουμπιζ και σύντομες συζητήσεις για τα θέματα -και μόνο για τα θέματα- πριν και μετά. Μια συνέντευξη με μια ηθοποιό που έχασε τον άντρα της, το παράπονο ενός τραγουδιστή στην εκπομπή, μερικές ειδήσεις για την τηλεόραση - χωρίς φωνές, χωρίς χαζοχαρούμενα γελάκια, χωρίς παιχνίδια, χωρίς εξαντλητική διάδραση μεταξύ των πανελιστων. 

 

Το media trip του Άρη Δημοκίδη στον εφιαλτικά ανόητο κόσμο των μεσημεριανάδικων Facebook Twitter

Αν οι υπόλοιπες εκπομπές με την σχεδόν μηδενική θεματολογία τους και την έμφαση στις προσωπικότητες των παρουσιαστών (οι οποίες προσωπικότητες, τουλάχιστον στην τιβί, είναι βαρετότερες κι από ψαγμένη ταινία του νέου ελληνικού κινηματογράφου, όπου ποτέ δε συμβαίνει τίποτα), η εκπομπή του Φουρθιώτη δίνει έμφαση στα -ανούσια, δε διαφωνώ- ρεπορτάζ για τη σόουμπιζ.

Κανείς δεν προσπαθεί να φανεί παραπάνω απ' τους άλλους, κανείς δεν κάνει τον καραγκιόζη. Επίσης δεν ένιωσα ότι υποτιμούν και τόσο την (όποια) νοημοσύνη μου, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να πω για τις υπόλοιπες εκπομπές που είδα. 

Σε μια εποχή που όλα τα ανάλογα προγράμματα απευθύνονται στον Χαμηλότερο Κοινό Παρονομαστή, ο Φουρθιώτης απευθύνεται στον Μέσο Όρο. Και εκεί που φτάσαμε, κάτι είναι κι αυτό. 

44

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

TV & Media / Σεναριογράφος κατηγορεί τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και το Netflix ότι του έκλεψαν σενάριο ταινίας

Ο κορυφαίος σκόρερ στην ιστορία του NBA κατηγορείται από τον σεναριογράφο Ρομπ Γκράμποου ότι, μαζί με την εταιρεία παραγωγής του, SpringHill Company, έκλεψε το σενάριό του για την αθλητική ταινία Rez Ball, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix τον Σεπτέμβριο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

20 σχόλια
Αρη μου, σορρυ αλλα εγω προσωπικα προτιμω να μου πλασαρουν παιχνιδακια τυπου "όλα παίζουν" σαν ένα θέμα παρακολούθησης ,την ωρα που τρώω με ανοιχτή τηλεόραση, παρά την κάθε κατακαημένη που κάθεται να βγάζει στη φόρα τα οικογενειακά της και ντροπιάζεται δημόσια. Προτιμώ την εύρεση τραγουδιών σα θέμα ελαφριάς και ανούσια τηλεόρασης παρά τα προσωπικά της Φειδά!
Συμφωνώ με αυτά που λες! Αυτό που μου κάνει εντύπωση σε αυτές τις εκπομπές είναι ότι όλοι σχολιάζονται μεταξύ τους. Παίζει ο ένας αποσπάσματα από την εκπομπή του άλλου και ασχολείται ο ένας με τον άλλον και ο άλλος με τον έναν! Το χειρότερο είναι ότι έχει επικρατήσει και μία, κατά τη γνώμη μου, πολύ βαρετή πολιτική ορθότητα. Ο σχολιασμός οποιουδήποτε προσώπου καταλήγει σε αγιογράφημα. Όλοι είναι λαμπεροί, ταλαντούχοι και όμορφοι! Τουλάχιστον στις εποχές Τατιάνας και Λαμπίρης υπήρχε ένα ξεκατίνιασμα που είχε μια καλτ "ποιότητα" και τελοσπάντων ένα ενδιαφέρον για το κοινό που διψούσε να βλέπει είδωλα να καταρρέουν. Τώρα το μόνο που βλέπουμε είναι χαζοχαρούμενα παρεάκια που αναπαράγουν ό,τι ανέβει στο dailymail και βιντεάκια με κουτάβια και μωρά. Βοring! Όσο για τον Μένιο, όντως ξεχωρίζει κάπως από τις υπόλοιπες εκπομπές επειδή στη δική του υπάρχει ένας στοιχειώδης διάλογος με επιχείρηματα. Επίσης διασκεδάζω πολύ με το σοβαροφανές ύφος του και τον πομπώδη λόγο του πάνω σε χαζά και ανούσια θέματα.
Αυτές οι εκπομπές βασίζονται σε αντίστοιχες ξένες, αλλά κόβονται με κάποιο τρόπο στα ελληνικά μέτρα. Επίσης, αυτές οι τακτικές που περιγράφονται από ότι φαίνεται διασκεδάζουν.. Άλλωστε το κοινό στην Ελλάδα είναι κάποιας ηλικίας οπότε εγώ προσωπικά δεν περιμένω κάτι ανατρεπτικό στο κομμάτι της ψυχαγωγίας. Ο καθένας που έχει ίντερνετ μπορεί να δει αντίστοιχες αμερικάνικες εκπομπές με καλύτερο σενάριο.Ο Σεργουλόπουλος και η Μπακωδήμου είναι ευτυχώς έξυπνοι και αρκετά ευχάριστοι, όσο για τον Φουρθιώτη τι να πω; ΤΡΑΓΙΚΟ (όπως έλεγε και ο ίδιος)
Oπως οταν η μαμα γελουσε με το θλιβερο Ciao Ant1 κι εβλεπε τα μεσημερια το Μικρουτσικο, οπως οταν οι φιλοι ελεγαν "Ανοιξε να δουμε την Πανια τη θεα" και σιγοτραγουδουσαν "Εξω απ'τα δοντια", οπως οταν οι συμφοιτητες τελειωναν καθε φραση με ενα "Α, καλο, ε;", οπως οταν σχεσεις παλιες δεν επαιρναν τον κωλο τους μακρια απο τον καναπε οταν ειχε Τατιανα, οπως οταν ακουγα στο λεωφορειο ringtones απο διαφημισεις του γνωστου καταστηματος, καπως ετσι ενιωσα οταν ειδα αρθρο στη Lifo για τα κνωδαλα.
Η μεσημεριανή τηλεόραση πλέον έχει γίνει (εκτός από trash που πάντα ήταν έτσι κι αλλιώς) μια Απέραντη Παρεούλα με ανθρώπους που είμαι σίγουρος ότι δεν είναι τόσο χαζοί όσο παρουσιάζονται Πηγή: www.lifo.grΤο ίδιο πιστεύω κι εγώ για πολλούς από αυτούς τους ανθρώπους και συχνά σκέφτομαι πόσο βαρετό και καταπιεστικό για τους ίδιους πρέπει να είναι να παριστάνουν τους χαζοχαρούμενους κάθε μέρα...
Καλή η Πέπα, αλλά ποσο μου λείπει το Ουράνιο Τόξο στη ΝΕΤ, δεν λέγεται. Δεν έχω παιδιά, αλλά το έβλεπα. Ο κύριος Χρηστος έκανε φοβερές εκπομπές, ποσο είχα γελάσει με μερικά αυθόρμητα παιδάκια. Η μοναδική παιδική εκπομπή μετά από τόσα χρονια έλαβε τέλος κ δεν το πήρε είδηση κ κανείς...
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς ποιός ανάγκασε τον κ. Δημοκίδη να παραακολουθήσει τις εκπομπές, εγώ πάντως τις παρακολουθώ καθημερινά και δεν υφίσταμαι καμία υποτίμηση της (όποιας) νοημοσύνης μου. Ίσα ίσα που πρόκειται για διασκεδαστικά και έντιμα στο είδος τους της απόλυτης ελαφρότητας προγράμματα, τα οποία δεν παριστάνουν κάτι διαφορετικό. Κανείς δεν σε βάζει με το ζόρι να δεις το παραμικρό. ένα κουμπάκι έχει το τηλεκοντρόλ, το πατάς και τσααααακ! όλα τα παραπάνω δεν υπάρχουν καν. Το να κάνεις ολόκληρη ανάλυση, χωρίς λόγο και αιτία,όμως, κύριε Δημοκίδη, πραγματικά πολύ κακό για το τίποτα. ΥΓ. Ο Μένιος Φουρθιώτης αυτός που ξεχωρίζει; Μάλιστα... Ουδέν σχόλιο. ΥΓ. 2. Φροντίστε τουλάχιστον να βρίσκετε και να βάζετε φωτογραφίες που να αντιστοιχούν στην τωρινή εικόνα του προγράμματος, και όχι 4ετίας, εφόσον για αυτήν μιλάτε.
Πιο νέος αναρωτιόμουν ποιος άνθρωπος μπορεί να περνά καλά βλέποντας Ελληνική και δη μεσημεριανή τηλεόραση.Δυστυχώς χρόνο με τον χρόνο αναρωτιόμουν όλο και λιγότερο μέχρι που πλέον δεν απορώ καθόλου.Δυστυχώς,η πικρή αλήθεια είναι πως έχουμε ακριβώς την τηλεόραση που κατά μεγάλη πλειοψηφία αξίζουμε..
Γιατί η κριτική σας ξεκινάει από το μεσημέρι και μετά; Αρχίστε από πιο νωρίς, πρωινά δελτία ειδήσεων και μέχρι τουλάχιστον το βραδινό δελτίο. Φοβερή κατάσταση, δεν υπάρχει κανάλι και εκπομπή που να μην προβάλει παράξενα πρότυπα: ετεροφοβικοί, ψευδοί σχολιαστές, παιδάκια που προσπαθούν να καθιερωθούν από προστάτες χωρίς να μπορούν ούτε το ρ να προφέρουν καλά καλά, δημοσιογράφοι που περνάνε ώρες μπροστά στο καθρέφτη για να πουν 3 κουβέντες και αυτές χωρίς καμία ουσία, ανόητες κόπιες της κακογουστιάς, καμία πρωτοτυπία, καμία ζωντάνια. Φοβερά κλισέ που λιβανίζουν ο ένας τον άλλο "να σας ευχαριστήσουμε πολύ" μηρυκάζουν σε κάθε κλείσιμο του ανύπαρκτου ρεπορτάζ. Παρουσιάστριες - δημοσιογράφοι που περιδιαβένουν υπό γωνία χειρονομώντας μπροστά σε γιγαντοοθόνες κραδαίνοντας tablets, αναμασώντας ότι υπάρχει ήδη στο διαδύκτιο. Κρίμα, μπορείτε να κάνετε μια ποιο τολμηρή και ουσιαστική κριτική.
Την ύπουλη, κρυφορατσιστικης προελευσης,λεξη "ετεροφοβικος" την εχω δει να τη χρησιμοποιουν ΜΟΝΟ σε βιντεακια του youtube που ανεβαζουν χρυσαυγιτες και οι οπαδοι τους για να επιτεθουν σε ατομα που υπερασπιζονται τα ΛΟΑΤ δικαιωματα . Ασε για λιγο τις γιγαντοοθονες στην ακρη, και πες μας,εσυ τι ακριβως εννοεις με τη χρηση της ?
Η λέξη ομοφοβικος χρησιμοποιείται για να περιγράψει κοινωνικά φαινόμενα που σχετίζονται με συστηματικες διάκρισεις και επιθέσεις λεκτικες και σωματικες κατά λοατ ατόμων. Αντίστοιχες διακρίσεις κατά ετεροφυλων ατόμων εξαιτίας της ετεροφυλης σεξουαλικοτητας τους δεν υπήρχαν, δεν υπάρχουν και δε θα υπάρχουν. Η λέξη σου είναι ντοπιας χρυσαυγιτικης παραγωγής και αποσκοπεί σε σκοπιμοτητες. Θα σου συνιστούσα να αφήσεις τη τηλεκριτικη και να κάνεις αυτοκριτική και να αποκτήσεις κοινωνική μόρφωση, γιατί πέρα από τις εξυπνάδες που γράφεις ως απαντήσεις , προφανώς δεν ξέρεις τι σου γίνεται
όταν εσύ ορίσεις το τι σημαίνει ομοφοβικός θα καταλάβεις και το τι σημαίνει ετεροφοβικός. Μπορείς να συνεχίσεις μόνος σου. Από ότι έγραψα το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι μια συγκεκριμένη λέξη. Γιατί άραγε; Αναλώνεστε σε προστασία δικαιωμάτων μειονοτήτων ή ιδιαιτεροτήτων που εγώ δεν έθιξα. Η κακογουστιά με ενοχλεί απ' όπου και αν προέρχεται. Εσείς φαίνεται την αποδέχεστε αρκεί να εκπορεύεται από ομάδες που συμπαθείτε.
Η λεξη ομοφοβικος εχει να κανει με τις συστηματικες διακρισεις αλλα και τις λεκτικες και σωματικες επιθεσεις που τα ΛΟΑΤ ατομα υπομενουν ακομα και σημερα σε παρα πολλα μερη του κοσμου. Διακρισεις εις βαρος ετεροφυλων εξαιτιας της ετεροφυλης σεξουαλικοτητας τους ΔΕΝ υπαρχουν , δεν υπηρχαν και ουτε θα υπαρχουν . Η λεξη ειναι ντοπιας ακροδεξιας προεύλευσης και εξυπηρετει σκοπιμοτητες . Οντως δεν με νοιαζει τιποτα απο τα υπολοιπα που εθιξες . Απλα με ξαφνιασε παρα πολυ που ειδα αυτη τη λεξη να τη χρησιμοποιει αναγνωστης της lifo. Πιστευω οτι πρεπει να αφησεις στην ακρη την τηλεκριτικη και να καταπιαστεις λιγο με το ρατσισμο και τα κοινωνικα δικαιωματα
ευχαριστώ για την απάντηση. Λόγω ηλικίας κάτι έχω κάνει και εγώ για τα κοινωνικά δικαιώματα. Η τηλεκριτική είναι η άκρη του παγόβουνου. Η γενικότερη κατρακύλα που αντικατοπτρίζεται ΚΑΙ στα κανάλια δεν θάπρεπε να μας απασχολεί; Νομίζω ότι ο σχολιασμός του ΑΔ αυτό εξυπηρετεί και σαυτό θέλει να μας ευαισθητοποιήσει. Δεν συμφωνώ να βάζουμε ταμπέλες ΟΥΤΕ και στους αναγνώστες του lifo. Η ομοφοβία (ή ομοφυλοφοβία ή ομοερωτοφοβία) είναι ο φόβος (έως του σημείου της παθολογικής φοβίας), η αποστροφή ή οι διακρίσεις κατά της ομοφυλοφιλίας ή σε βάρος των ομοφυλόφιλων ορισμός wikipediakos. Να πιστέψω απόσα γράφεις ότι οι "υπερήφανοι" gay είναι όλοι αριστεροί και δημοκράτες; Πάλι ταμπέλες και κατατάξεις δηλαδή. Βρίσκω τις απόψεις που δημοσιεύονται στο lifo ενδιαφέρουσες και χρήσιμες, δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορώ να τις κρίνω ή να λογοκρίνομαι για την κριτική μου σε αυτές.
καθυστερημένος ταμπελάκιας ... από που ξεφύτρωσες εσύ; Συντονίζεστε μεταξύ σας ή παίρνετε τυχαία τη σκυτάλη;Ευτυχώς που υπάρχει και ο μπαμπούλας της χρυσής αυγής (αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις παλαιότερα σχόλια μου θα έβλεπες ότι την έχω χαρακτηρίσει σαν τενεκεδένια δύση) για να σας δίνει διέξοδο με εύκολους χαρακτηρισμούς σε ότι δεν συμφωνεί με τις απόψεις σας.
Δεν θεωρω οτι απαντας στη πρωτη μου ερωτηση , το ποιον δηλαδη θεωρεις εσυ "ετεροφοβικο" και γιατι .Τι ορισμο δινεις εσυ στη λεξη που χρησιμοποιεις . Τον ορισμο του ομοφοβικου τον ηξερα και πριν μου παραθεσεις το τι γραφει το wikipedia. Καταλαβαινω οτι το αρχικο σου σχολιο εχει να κανει με το αρθρο του Αρη , ομως ακομα και εντος αυτου , τι εννοεις οταν λες " δεν υπάρχει κανάλι και εκπομπή που να μην προβάλει παράξενα πρότυπα: ετεροφοβικοί, ψευδοί σχολιαστές ..." ? Συνεχιζω να θεωρω οτι αποφευγεις να απαντησεις καθαρα . Τοτε ισως , μπορεσουμε οντως να μιλήσουμε.
Η αλήθεια είναι πως κάποτε η τηλεόραση με τις εκπομπές Τατιάνας-Λαμπίρη (Ντοστογιέφσκι) έδιναν στον κόσμο και μια διαμάχη Μπάρκα-Χειλουδάκη. Τώρα τι; Μάλλον τραβήχτηκε απ' τα μαλλιά η έννοια trash για να τα χωρέσει όλα, συλλήβδην και άκριτα. Από τα μεσημεριανά ξεμαλλιάσματα χίλιες φορές μαϊντανοί που ξεφτιλίζονται [sic]. Kι ας μην τους εγγράψει η τηλεοπτική ιστορία.
Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα μαζί σου εκτός από την σύγκριση που έκανες στη δεύτερη παράγραφο με την Τατιάνα και την Λαμπίρη. Ίσως όπως λες οι σημερινές εκπομπές δεν σου προσφέρουν τπτ αλλά όχι και να λέμε ότι είναι χειρότερες από αυτες που έκανε η Τατιάνα... Δηλαδή τα "ρεπορτάζ" που έκαναν τότε ψάχνοντας τα σκουπίδια της Μενεγακη(για να δουν αν χρησιμοποιεί σερβιέτες, ωστε να συμπεράνουν αν είναι έγκυος) ή να κλαίει η Ρούλα(έτσι νομίζω πως την έλεγαν) για τον Αλβανό άντρα της είχαν κάτι να μου προσφέρουν...; Ακόμα και η ίδια - αντιπαθέστατη κατ' άλλα - Τάτιανα έχει δηλώσει ότι η εποχή εκείνη είναι κάτι που θέλει να ξεχάσει... Τώρα νομίζει μάλλον ότι κανει ποιότητα... χαχαχαχα
Παντα μου εκανε εντυπωση η ακροαματικοτητα που φαινεται να εχουν ολοι αυτοι οι μαιντανοι της τηλεορασης. Μεχρι που εμαθα οτι ο ενας στους Ελληνες πιστευει πως μας ψεκαζουν. Απο κεινη τη στιγμη και μετα καμια απορια...(Το σημερινο τρειςχειροτερο καταντημα των υποτιθεμενων αυτων εκπομπων επισης δεν ξαφνιαζει-εντασεται κι'αυτο στην γενικοτερη πολιτιστικη "εκπτωση" που εφερε η κριση.)
Συμφωνώ με τα περισσότερα...Με εξαίρεση τον Φώτη και τη Μαρία, τους οποίους σε αντίθεση με όλους τους υπόλοιπους,όποτε και να τους δω περνάω καλά και σου βγάζουν το γέλιο αβίαστα και χωρίς υπερπροσπάθεια...Όσον αφορά το Μένιο Φουρθιώτη, μου αρέσει που είναι χαλαρός και ακομπλεξάριστος...Μόνο που μου είναι δύσκολο να τον παρακολουθήσω, γιατί κατά τη διάρκεια της εκπομπής κάνει υπερβολική διαφήμιση και γίνεται κουραστικός!
Άρη μου με συγχωρείς αλλά ο Φουρθιώτης απευθύνεται στον μέσο τηλεθεατή και ότι έχει μια τηρουμένων αναλογιών σοβαρή εκπομπή; Σοβαρά μιλάς;Όταν βλέπεις την εκπομπή "κλώνο" της παλιάς κακής Τατιάνας (Αποκλειστικά λεγόταν τότε, για να δεις πόσο κόπια είναι), είναι σαν να μπαίνεις σε χρονοντούλαπο και να βλέπεις ΑΛΤΕΡ με Σκορδά-Τσιμτσιλή-Παλαιτσάκη.Θεωρώ ότι σε όλη αυτή την σκατοζώνη, ο Φώτης & η Μαρία ότι είναι πιο σπιντάτοι, πιο φρέσκοι και με πιο αβιάστο χιούμορ από όλους (με εξαίρεση την μόνιμη προβολή των επιχειρήσεων τους που καταντά σπαστική).Παρεπιπτόντως όλες αυτές οι παραγωγές θα έπρεπε να τιμωρούνται από το Υπουργείο Πολιτισμού ως εγκεφαλικός βιασμός.