Έρχεται τέλος στα αεροδρόμια υπέρ των ΑμεΑ

Έρχεται τέλος στα αεροδρόμια υπέρ των ΑμεΑ Facebook Twitter
7

Τέλος υπέρ των ατόμων με αναπηρία και ατόμων με μειωμένη κινητικότητα πρόκειται να επιβληθεί στους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν τα ελληνικά αεροδρόμια. 

Την επιβολή του τέλους προβλέπει το ν/σ του υπουργείου Μεταφορών που θα κατατεθεί σύντομα στη Βουλή και θα επιβάλλεται σε κάθε αναχωρούντα επιβάτη από τους ελληνικούς αερολιμένες, στους οποίους φορέας διαχείρισης είναι η ΥΠΑ.

Στο ίδιο πολυνομοσχέδιο ορίζεται σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι στον έλεγχο του κομίστρου των συγκοινωνιών θα μπορούν να εισέρχονται και ιδιώτες (τρίτοι φορείς), οι οποίοι θα κάνουν συμβάσεις με τις συγκοινωνιακές εταιρείες. Αυτό δεν θα ισχύσει στα συγκοινωνιακά μέσα της Αθήνας, όπου αυτό το ρόλο έχουν αναλάβει εργαζόμενοι.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χατζηδάκης: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να γίνει το Χρηματιστήριο πιο ελκυστικό

Οικονομία / Χατζηδάκης: Έρχεται νέο νομοσχέδιο για να γίνει το Χρηματιστήριο πιο ελκυστικό

Σε ερώτηση για το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών, ο Κωστής Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι παρά την πρόοδο και τη μεγάλη αύξηση των εξαγωγών την τελευταία πενταετία, παραμένει το πιο σημαντικό πρόβλημα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Δεν θα σχολιασω το "ηθικο σκελος"αυτης της προαναγγελομενης αποφασης.Αυτο ειναι προφανες.Εχω,ομως,μια απορια "νομικης μορφης".Ως γνωστον η "Τροικα"εχει ζητησει την καταργηση ολων ανεξαιρετως των "φορων υπερ τριτων",σε οποιαδηποτε μορφη και αν απαντωνται αυτοι,διοτι "αντικεινται στην ευρωπαικη νομοθεσια και πρακτικη".Οι φοροι αυτοι,στο συνολο τους σχεδον,ενισχυαν διαφορα ασφαλιστικα ταμεια,τα οποια αποστερουνται ετσι ζωτικης σημασιας πορων.Το παραπανω τελος τι ειναι ; Δεν ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο ; Φορος υπερ τριτων ; Και αν ειναι ετσι,τοτε πως θα επιτραπει ;
http://www.aia.gr/userfiles/675393df-ab1a-4b77-826c-f3096a3d7f12/pax_traffic_oct2014_gr.pdf με βάση το παραπάνω link για το έτος 2014 και μόνο στο Ελ. Βενιζέλος η επιβατική κίνηση ήταν 13.098.621 επιβάτες. Δηλαδή αν το τέλος κυμαίνεται από 0,50 - 1,00 ευρώ (μπορεί και λιγότερο μπορεί και περισσότερο) τα έσοδα θα κυμαίνονται από 6.549.310,5 έως 13.098.621 ευρώ τον χρόνο. Λοιπόν μετά από αυτά τα μπακαλίστικα μαθηματικά που έκανα περιμένω οι άνθρωποι αυτοί να έχουν το λιγότερο ένα ιδιωτικό αυτοκίνητο μέσα στο αεροδρόμιο που θα τους μεταφέρει στο αεροπλάνο. Μην μιλήσω για όλες τις υπόλοιπες ανάγκες εκτός των χώρων του αεροδρομίου. Αυτό είναι ξεφτίλα να χρησιμοποιείς ανθρώπους με ειδικές ανάγκες για να βγάλεις λεφτά βαφτίζοντας φόρο κάτι το προφανές.
Κ ναι κυριες κ κυριοι!Επειδη η αναλγησια του κρατους μας δεν εχει ορια...θα κλιθουμε να πληρωσουμε αυτα που το κρατος μας δεν θεωρει ως αυτονοητα κ δεν προτιθεται να μεριμνησει κ να πληρωσει το ιδιο!Εγκαταστασεις,διαβασεις,μηχανισμοι,ραμπες κτλ,που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να υπαρχουν ηδη για την διευκολυνση των συνανθρωπων μας με προβληματα κινητικοτητας,μεσα απο ηλιθια τελη,φανταζουν κατι σουπερ-εξτρα-ουαου κ πρεπει να το πληρωσουμε οι πολιτες...Ολοι μας εχουμε πληρωσει τοσα,που θα επρεπε να εχουμε τις πιο ιδανικες υποδομες κ κανεις να μην αντιμετωπιζει την παραμικρη δυσκολια,πουθενα!Οταν προκειται για πληρωμες κ φραγκα,κρατος ειναι οι πολιτες...Οταν προκειται για αποφασεις που αφορουν στους πολιτες,κρατος ειναι οι λιγοι!
Αν το τέλος πάει υπέρ των ΑμεΑ χαλάλι τους. Αλλά κάτι μου λέει ότι απλώς βρήκαν τρόπο να τα παίρνουν φορτώνοντας με επιπλέον τέλη τους ταξιδιώτες. Λες και το Ελ. Βελ. δεν έχει ήδη δυσθεώρητα τέλη.
Δηλαδή με τα χρήματα που θα μαζέψουν από αυτά τα τέλη θα βάλουν tubes στην επιβίβαση και αποβίβαση σε όλα τα αεροδρόμια; Γιατί τώρα μέχρι και στο Μακεδονία με σκαλίτσα ανεβοκατεβαίνεις. Αν είσαι ανάπηρος πρέπει να χρησιμοποιήσεις αναβατήρα για άλογα.