Η Μπάρμπι εκθρονίστηκε για πρώτη φορά από την κορυφή των πιο δημοφιλών χριστουγεννιάτικων δώρων και τη θέση της πήραν οι ήρωες της ταινίας του Ντίσνεϊ "Frozen", σύμφωνα με έρευνα της εθνικής ένωσης λιανικής πώλησης των ΗΠΑ.
Το 20% των γονιών σχεδιάζει να αγοράσει υλικό του Frozen για τα κορίτσια, ενώ το 17% προϊόντα Μπάρμπι. Η αυτοκρατορία της Μπάρμπι βρίσκεται στη δεύτερη θέση για πρώτη φορά, από τότε που άρχισε να δημοσιεύεται η λίστα των πιο δημοφιλών δώρων. Στην πρώτη θέση για τα αγόρια βρίσκεται η Lego.
Αυτό είναι ένα επιπλέον χτύπημα για τη Μπάρμπι, που έχει χάσει έδαφος στον ανταγωνισμό με άλλες κούκλες και έχει δεχτεί κριτική για τις μη ρεαλιστικές διαστάσεις σώματος της κούκλας. Οι πωλήσεις της Μπάρμπι έχουν πέσει παγκοσμίως 21% για το τελευταίο τετράμηνο, ενώ η ταινία Frozen γίνεται όλο και πιο δημοφιλής στα παιδιά,
σχόλια