ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Tι συνέβη με το σορτς στο τεράστιο άγαλμα του Ρονάλντο

Tι συνέβη με το σορτς στο τεράστιο άγαλμα του Ρονάλντο Facebook Twitter
1

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι διάσημος για το μεγάλο ποδοσφαιρικό του ταλέντο και την σχέση του με την ρωσίδα καλλονή Ιρίνα Σάικ και η πόλη που γεννήθηκε αποφάσισε πως έπρεπε να τον τιμήσει για τα χαρίσματά του με ένα άγαλμα.

Την Κυριακή ο διεθνής άσος βρέθηκε στην Μαδέρα της Πορτογαλίας για τα αποκαλυπτήρια και πόζαρε μπροστά από το μπρούτζινο έργο. 

Από εκείνη την στιγμή και έπειτα ξεκίνησαν τα πρώτα σχόλια. Οι περισσότεροι δεν αναφέρθηκαν στο αν το άγαλμα μοιάζει στον ποδοσφαιριστή, αλλά επικεντρώθηκαν στο σορτς του ομοιώματος το οποίο χαρακτηριστικά παραφουσκωμένο. 

Σχόλια για τον υπερμεγέθη καβάλο έγιναν στο TIME, το Mashable και φυσικά την Daily Mail, αλλά ο ποδοσφαιριστής δεν έχει απαντήσει κάτι στα δημοσιεύματα. Στην πρεμιέρα πάντως ήταν αρκετά υπερήφανος και σχολίασε πως είναι πολύ χαρούμενος για αυτήν την προσθήκη στο μικρό μουσείο που έχει γίνει προς τιμήν του.

Tι συνέβη με το σορτς στο τεράστιο άγαλμα του Ρονάλντο Facebook Twitter
Tι συνέβη με το σορτς στο τεράστιο άγαλμα του Ρονάλντο Facebook Twitter
Tι συνέβη με το σορτς στο τεράστιο άγαλμα του Ρονάλντο Facebook Twitter
Tι συνέβη με το σορτς στο τεράστιο άγαλμα του Ρονάλντο Facebook Twitter
Tι συνέβη με το σορτς στο τεράστιο άγαλμα του Ρονάλντο Facebook Twitter
Tι συνέβη με το σορτς στο τεράστιο άγαλμα του Ρονάλντο Facebook Twitter
It's Viral
1

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια