Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε σκόπιμα την πορεία καθόδου

Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε σκόπιμα την πορεία καθόδου Facebook Twitter
8

Ο συγκυβερνήτης του μοιραίου Airbus της Germanwings, το οποίο συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις, ήθελε «να καταστρέψει το αεροσκάφος»,  σύμφωνα με Γάλλους ερευνητές, όπως μεταδίδει το BBC.

Γάλλοι εισαγγελείς, επικαλούμενοι πληροφορίες από το μαύρο κουτί, είπαν ότι ο συγκυβερνήτης πήρε τον έλεγχο του αεροσκάφους και ξεκίνησε σκόπιμα την πορεία καθόδου. Πρόσθεσαν ότι ο πιλότος είχε μόλις βγει κόκπιτ και κλειδώθηκε απ΄έξω.  Ο συγκυβερνήτης, ο οποίος αναγνωρίστηκε ως ο Andreas Lubitz, ήταν ζωντανός μέχρι τη συντριβή, σημείωσαν.

Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε σκόπιμα την πορεία καθόδου Facebook Twitter

Στα τελευταία 10 λεπτά, από τα συνολικά 30, που έχουν καταγραφεί στο μαύρο κουτί, ακούγονται πολυάριθμες εκκλήσεις του κυβερνήτη, που ζητά να επιστρέψει στο κόκπιτ, αλλά δεν τα καταφέρνει. Ο Lubitz πίεσε κουμπί που επιτάχυνε την κάθοδο του Airbus A320.

Ακούγεται ο πιλότος να χτυπά την πόρτα, αλλά να μην παίρνει απάντηση. Ωστόσο, ο συγκυβερνήτης ακούγεται να αναπνέει κανονικά, μέσα στο πιλοτήριο. Δεν είπε ούτε μία λέξη, αφότου βγήκε ο πιλότος. Δεν απάντησε ούτε στις κλήσεις του πύργου ελέγχου της Μασσαλίας. Τα προηγούμενα 20 λεπτά καταγράφουν φιλικές συνομιλίες ανάμεσα στους δύο άντρες.

Ο εισαγγελέας της Μασσαλίας, Brice Robin, αρνείται ωστόσο να χαρακτηρίσει ως αυτοκτονία την πράξη του συγκυβερνήτη, όπως μεταδίδει ο Guardian, πρόσθεσε όμως ότι είναι μία «δικαιολογημένη ερώτηση». «Δεν είχε λόγο να απενεργοποιήσει την επικοινωνία με άλλα αεροσκάφη», είπε. Σημείωσε ακόμα ότι δεν υπάρχουν στοιχεία ότι πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια.

Στο «μαύρο» κουτί ακούγονται επίσης κραυγές επιβατών λίγο πριν αυτό προσκρούσει στις Άλπεις. Ο εισαγγελέας ανέφερε ότι ο θάνατός τους ήταν ξαφνικός και άμεσος.

8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Diddy: Η τραγουδίστρια Dawn Richard κατέθεσε ότι την απειλούσε και την κακοποιούσε για χρόνια

Διεθνή / Diddy: Η τραγουδίστρια Dawn Richard κατέθεσε ότι την απειλούσε και την κακοποιούσε για χρόνια

«Την κακοποίησε σεξουαλικά και όχι μόνο δεν της πλήρωσε τα χρήματα που της είχε υποσχεθεί, αλλά στην πραγματικότητα την εμπόδισε να φάει και να κοιμηθεί εκείνα τα χρόνια» αναφέρει η δικηγόρος της
LIFO NEWSROOM
Έλον Μασκ: Θέλει να κόψει «ζόμπι» προγράμματα ύψους $500 δισ. - Ανάμεσά τους και της NASA

Διεθνή / Έλον Μασκ: Θέλει να κάνει περικοπές $500 δισ. σε «ζόμπι» ομοσπονδιακά προγράμματα, μεταξύ τους και της NASA

Στα προγράμματα που αναμένεται cost cutting περιλαμβάνονται η ιατρική περίθαλψη για βετεράνους, τα κουπόνια στέγασης χαμηλού εισοδήματος, τα Pell Grants για φοιτητές, το FBI και πρωτοβουλίες της NASA
LIFO NEWSROOM
COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Δεν είμαι εννοείται ειδικός,αλλά έχω μια απορία.Όταν κλείνει η πόρτα του πιλοτηρίου,ο άλλος που μένει έξω,δε μπορεί να ξαναμπεί αν δεν του ανοίξει ο άλλος που είναι μέσα; Μου φαίνεται εντελώς ηλίθιο αν ισχύει κάτι τέτοιο
Άμα το πάρεις απο άλλη σκοπιά ειναι απόλυτα λογικό .... Διότι δεν ξέρεις τι επιβάτες έχεις μέσα όποτε ο μόνος που πρέπει σίγουρα να έχει τον έλεγχο του αεροπλάνου ειναι ο πιλότος.κλειδωνει και δεν μπορεί κανένας άλλος να μπει μέσα ( και εγώ δεν είμαι ειδική απλά υποθέτω ότι ο κυριότερος λόγος ειναι αυτός ´η κάτι παρόμοιο )
Έχει ξανασυμβεί πιλότος να ρίξει το επιβατικό αεροπλάνο αυτοκτονώντας κ να παιρνει στο θάνατο μαζί του τόσες ψυχέςΠαρακολουθώ μανιωδώς τη σειρα mayday στο Μακεδονία tv που ασχολείται με πτώσεις αεροπλάνωνΜου κανει εντύπωση όμως που οδηγήθηκαν τόσο νωρίς σε πόρισμα...συνήθως μέχρι να αποφανθούν κανουν τουλαχιστον έρευνα μηνώνΌπως κ να χει τραγικο ...
Είναι τραγικό το γεγονός, εάν αληθεύει. Μετά την 11/9/2001 εφαρμόστηκε από όλες τις αεροπορικές εταιρείες η ασφάλιση του κόκπιτ των πολιτικών αεροπλάνων κατά την διάρκεια της πτήσης. Αυτό όμως που αναρωτιέμαι μετά την ανάγνωση αυτού του άρθρου είναι εάν οι αεροπορικές εταιρείες υποβάλλουν τους πιλότους τους σε ψυχομετρικά τεστ, ανά ακανόνιστα διαστήματα, για όσο διάστημα εργάζονται σε αυτές.
Οσες εικασιες κ να κανουμε ποτε δεν θα μαθουμε τι ακριβως συνεβει σε εκεινα τα λεπτα...Μηχανικη βλαβη?Τρομοκρατια?Αυτοκτονια(ευκολο να ριξεις το βαρος σε εναν νεκρο για να μην χασεις πελατεια,θα μπορουσε να ειναι κ ενα σεναριο αυτο!)?...Παντως μου φαινεται τρελο ενας ανθρωπος να θελει να παρει μαζι του κ ενα καρο αθωες ψυχες,για τα δικα του ψυχολογικα,οχι ομως κ αδυνατο...Κριμα σε αυτους που εμειναν πισω....