Έχει γίνει χαμός με αυτόν τον καθηγητή μαθηματικών

Έχει γίνει χαμός με αυτόν τον καθηγητή μαθηματικών Facebook Twitter
6
Έχει γίνει χαμός με αυτόν τον καθηγητή μαθηματικών Facebook Twitter

Θα μπορούσατε άραγε να συγκεντρωθείτε σε εξισώσεις και προβλήματα γεωμετρίας, αν ο καθηγητής μαθηματικών σας ήταν παράλληλα ένα υπερεπιτυχημένο -και προφανώς ιδιαίτερα ελκυστικό- μοντέλο;

Κάποιοι φοιτητές του University College στο Λονδίνο, μάλλον δυσκολεύονται. Ο Arief Azli έγραψε στο προσωπικό του προφίλ στο facebook: "Η στιγμή που συνειδητοποιείς ότι ο λέκτορας των μαθηματικών σου είναι ένα από τα μοντέλα κορυφαίων σχεδιαστών", ποστάροντας παράλληλα δυο φωτογραφίες του καθηγητή Pietro Boselli, μπροστά στον πίνακα κατά τη διάρκεια μιας παράδοσης και από κάποια φωτογράφιση για τις ανάγκες της οποίας ο καθηγητής του είναι topless. 

Η ιδιαίτερη "διπλοθεσία" του Boselli έγινε viral ανάμεσα στους φοιτητές του λονδρέζικου πανεπιστημίου και η φήμη του έφτασε μέχρι το Time. Σύμφωνα με το επαγγελματικό του προφίλ στο LinkedIn, ο Boselli εργαζόταν ως βοηθός καθηγητή στο UCL, κι έπειτα ως λέκτορας. Διαθέτει διδακτορικό στη μηχανική και εκπροσωπείται από το πρακτορείο Models1, ενώ στο instagram δηλώνει "εθισμένος στη γυμναστική".

Έχει γίνει χαμός με αυτόν τον καθηγητή μαθηματικών Facebook Twitter
Έχει γίνει χαμός με αυτόν τον καθηγητή μαθηματικών Facebook Twitter
Έχει γίνει χαμός με αυτόν τον καθηγητή μαθηματικών Facebook Twitter

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια