Dash: Αυτό είναι το όραμα της Amazon για το μέλλον των αγορών

Dash: Αυτό είναι το όραμα της Amazon για το μέλλον των αγορών Facebook Twitter
2
Dash: Αυτό είναι το όραμα της Amazon για το μέλλον των αγορών Facebook Twitter

Μια μέρα πριν την Πρωταπριλιά, επέλεξε η Amazon για να παρουσιάσει το όραμά της για το μέλλον των online αγορών και του shopping, το οποίο παίρνει σάρκα και οστά σε μια μικρή συσκευή ονόματι Dash, που επιτρέπει τις online αγορές από το σπίτι, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Όπως αναφέρουν το Time και ο Guardian, το Dash, δεν είναι παρά μια μικρή πλαστική συσκευή με ενσωματωμένο Wi-Fi, το οποίο συνδέεται με το smartphone του κατόχου του μέσω της εφαρμογής της Amazon.

Οι κάτοχοι των Dash, μπορούν να προσαρμόσουν τη μικροσυσκευή σε οποιοδήποτε σημείο του σπιτιού περιέχει αναλώσιμα προϊόντα, όπως την κουζίνα ή το μπάνια, έτσι ώστε όταν τελειώνει για παράδειγμα τα χαρτί υγείας ή το απορρυπαντικό, να μπορεί ο καθένας να το παραγγέλνει με το πάτημα του Dash.

Μπορεί να ακούγεται σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας (ή Πρωταπριλιάτικο αστείο) όμως η Amazon υποστηρίζει ότι έχει συνάψει συμφωνίες με διάφορες εταιρείες όπως τη Gillette, την Maxwell House και την Bounty, για την προμήθεια πάνω από 255 προϊόντων με το πάτημα ενός κουμπιού, μέσω του προγράμματος Dash.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, ο κάτοχος ενός η περισσοτέρων branded συσκευών της Dash, μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία εντός 30 λεπτών. Μπορεί το πρόγραμμα να περιορίζεται ακόμα σε χώρες όπως η Αμερική και η Βρετανία, αλλά είναι ενδεικτικό της τάσης που θέλει τα οικιακά ψώνια να περνούν στην εποχή του Internet of Things.

Δείτε το σχετικό βίντεο παρουσίασης του Dash:

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM