και πως γινεται το ιδιο ακριβως πραγμα αλλοι καθηγητες να σου λενε κατι μια φορα και να το πιανεις και αλλοι οσες φορες και να το πει να μην το καταλαβεινεις για κανενα λογο? μεταδοτικοτητα λεγεται φιλεναδα κι εσυ προφανως δεν το εχεις. σου λειπει το μερακι η ορεξη... ειναι σαν τη μαγειρικη... τα νοστιμα πιατα ειναι αυτα που εγιναν με ορεξη και οχι με τη μεζουρα... απο τη στιγμη που το πηρες χαμπαρι απο την αρχη επρεπε να αλλαξεις αντικειμενο. τωρα και εσυ θα καταλληξεις δυστιχισμενη και οι μαθητες που θα περασουν απο τα χερια σου ταλαιπωρημενοι..
5.6.2015 | 14:31
θα με βρίσουν οι παιδαγωγοί αλλά....
δεν μπορώ θέλω κάπου να εκφραστώ καθώς σε αυτές που έχω στη σχολή δεν μπορώ...όχι γιατί δεν είναι συναργασιμες, αλλά γιατί ο,τι και να τους πεις θα υπερασπιστούν την επιστήμη τους και καλά θα κάνουν, δηλαδή, αλίμονο...Δίνω λοιπόν παιδαγωγικά την εξεταστική που έρχεται, εγώ η φιλόλογος, ελάχιστα μαθήματα έμειναν για το πτυχίο. Και στην ειδική διδακτική παιδευτηκα και στην πρακτική άσκηση τώρα,όχι λογω ύλης.....οοοοχι, η ύλη είναι πανεύκολη,παρότι αρκετή, γιατι ειναι...Ένα τρικ! Ναι, τα παιδαγωγικά είναι ένα τρικ, ο καθηγητής χρειάζεται να γίνει κοπερφιλντ για να περάσει την γνώση στον μαθητή, αυτό είναι το αδιανόητο πράγμα για μένα. Μέσα στο βιβλίο ένα σωρό τρόποι, μέθοδοι, τι να πεις τι να κάνεις, πως να σταθείς πως να μιλήσεις, πως να τιμωρεις και πως να μην θυμώνεις στα παιδιά, πως να κάνεις το μαθημα ωραίο και θελκτικό, πως να κάνεις τα παιδιά να μην βαριούνται, πως, πως , πως ,πως....ενα τρικ εν ολίγοις...Ένας χ κόπος να τα μάθεις κατι, τον όποιο θα καταβαλεις ως φιλόλογος, αλλα ξεχνάνε εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενοι οτι η γνώση είναι γνώση, βοηθά η ύπαρξη του καθηγητή στην κατανόηση της, όχι στην απόκτηση της, από τον μαθητή εξαρτάται αν θα πάει στην γνωση ή όχι, εγώ ως φιλόλογος να ενθαρρύνω, να προτρεψω, να κανω το τρικ που λέω, αλλα αυτο ως ενα σημείο.Τα ρίχνετε στον καθηγητή, ο καθηγητής φταίει για την αποτυχια, ο καθηγητής φταίει που το παιδί σιχαθηκε την χημεία, γεωμετρία, αρχαία, νεα, κλπ....αλλα το οτι ο μαθητής δεν θελει να πλησιάσει καν την γνωση και περιμενει από τον καθηγητή να τον ταΐσει με αυτήν, αυτο δεν είναι λαθος;; Με συγχωρείτε αν ακούγομαι κάπως, σκληρή ή οτιδήποτε, αλλα από προσωπική μου παρατήρηση, ενας δυο, (εκ των οποίων ημουν κι εγώ μια κάποτε και συνεχίζω να ειμαι) ειναι αυτοί που πανε πραγματικα να μάθουν και ελαχιστα τους ενδιαφέρει αν θα τους τα μεταδώσει ο καθηγητής, θα πάρουν την γνωση ούτως η άλλως, μετά ακολουθει μια μάζα μαθητών,μάζα κυριολεκτικά των μέτριων που παραπονιούνται συνεχώς οτι καθηγητής φταιει που δεν τα πανε καλα, που δεν γράψανε καλα, που δεν κατάλαβαν, ειναι αυτοί που ελαχιστα ανοίγουν βιβλίο και επαφίενται στον καθηγητή, και μετά ενας δυο που απλα μένουν τις τάξεις από απουσίες...δεν με πειραζει, να δεν απαντησει κανεις τιποτα, να εκφραστώ ήθελα γιατι δεν άντεχα, άλλωστε με τοσο διάβασμα που έχω δεν παίζει να ξαναμπώ μέχρι τον Ιούλιο.Αυτά. ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΣΕ ΜΑΣ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΙΚ
3