Παρέμβαση από την Αντζέλινα Τζολί για τους πρόσφυγες

Παρέμβαση από την Αντζέλινα Τζολί για τους πρόσφυγες Facebook Twitter
5

"Οι Σύροι διαφεύγουν από βόμβες σε βαρέλια, χημικά όπλα, βιασμούς και σφαγές. Η χώρα τους έχει γίνει ένας τόπος θανάτου."
Το πρόβλημα θα συνεχισθεί έως ότου η διεθνής κοινότητα βοηθήσει ώστε να βρεθεί ένα διπλωματικό τέλος στη σύγκρουση στη Συρία, αναφέρει σε σημερινό άρθρο της η ηθοποιός και ακτιβίστρια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Αντζελίνα Tζολί.

Δεν μπορούμε να βγούμε από την κρίση με δωρεές, δεν μπορούμε να λύσουμε την κρίση φιλοξενώντας απλώς πρόσφυγες", γράφει και επικρίνει μια παγκόσμια "συστημική αποτυχία στην επίλυση των συγκρούσεων".  "Τίποτε δεν μας λέει περισσότερα για την κατάσταση του κόσμου από την κίνηση των ανθρώπων διαμέσου των συνόρων" προσθέτει η Τζολί.

Οι πρόσφυγες που προσπαθούν να ξεφύγουν από συγκρούσεις αντιμετωπίζουν άμεσο κίνδυνο, είναι ανάγκη να σωθούν από διωγμούς και ο αποτελεσματικός προσδιορισμός τους θα τους προσέφερε την απαιτούμενη προστασία, έγραψε η ηθοποιός, η οποία είναι ειδική απεσταλμένη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, μαζί με την Αρμίνκα Χέλιτς, πρώην πρόσφυγα από τη Βοσνία και μέλος της Βουλής των Λόρδων, της άνω βουλής του βρετανικού κοινοβουλίου.

Την ώρα που χιλιάδες απελπισμένοι άνθρωποι εισρέουν στην Ευρώπη αναζητώντας καταφύγιο, πρέπει να γίνεται διάκριση ανάμεσα σ' αυτούς που διαφεύγουν από την ακραία φτώχεια και αυτούς που διαφεύγουν από τον πόλεμο, αναφέρει το άρθρο.

Πολιτισμός
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

2 σχόλια
"Οι Σύροι διαφεύγουν από βόμβες σε βαρέλια, χημικά όπλα, βιασμούς και σφαγές. Η χώρα τους έχει γίνει ένας τόπος θανάτου."Μιά χαρά τα λές κυρ Αντζελίνα μου μπράβο σου, αν μας έλεγες και ποιός ευθύνεται γι΄αυτό το χάος στην Συρία, και στο Ιράκ, (γιατί ξέρεις πολύ καλά) θα ήσουν η καλύτερη στον κόσμο.
Δεν της έχω καμία ειδική συμπάθεια, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι γιατί δέχεται ένα συνεχές κράξιμο σε ότι κάνει.Μάλλον θα αισθανόμασταν καλλίτερα αν αυτή καθότανε στα αυγουλάκια της και ξόδευε όλα της τα resources σε …pasa tiempo ή κάτι τέτοιο.
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Η συγκεκριμένη δεκάρα δεν δίνει για τους πρόσφυγες, το κάνει για μια αρρωστημένη προσωπική προβολή, τουλάχιστον μέχρι σήμερα αυτό δείχνει. Γιαυτό και το κάνει, προσπαθώντας να ρίξει τα φώτα κάπου αλλού και όχι στην έλλειψη ταλέντου που χαρακτηρίζει την πραγματική της δουλειά. Θυμίζει τις γνωστές εγχώριες συζύγους πλουσίων, που κάνουν ιδρύματα και αγαθοεργίες φροντίζοντας την υστεροφημία τους.Επίσης τι εννοούμε παρέμβαση? Παρέμβαση (σύμφωνα με το βικιλεξικό): η ανάμειξη κάποιου σε υπόθεση άλλων.Από που κι ως που έκανε παρέμβαση σε ένα θέμα με το οποίο υποτίθεται ότι ασχολείται κιόλας?Παρέμβαση για παράδειγμα μπορεί να κάνει ένας σημαντικός άνθρωπος με δύναμη και αναγνωρισιμότητα, ή κάποιος υπουργός ή έστω κάποιος καλλιτέχνης που δεν ασχολείται με τους πρόσφυγες. Παρέμβαση δεν κάνει κάποιος που ασχολείται.
"Η συγκεκριμένη δεκάρα δεν δίνει για τους πρόσφυγες, το κάνει για μια αρρωστημένη προσωπική προβολή, τουλάχιστον μέχρι σήμερα αυτό δείχνει".Από ποιες πράξεις αποδεικνύεται η υποκρισία που λες;Ok και 'γω δεν είμαι σε φάση να λέμε "α, τι καλούλα, υιοθετεί φτωχά παιδάκια, πάει στις Καμπότζες κ.λπ.", αλλά μήπως το ότι είναι δημόσιο πρόσωπο/ηθοποιός δημιουργεί κάποια παραπάνω αισθήματα εχθρότητας στον κόσμο, που κατά βάθος δεν έχουν να κάνουν με το υποτιθέμενο ατενσιονχόρινγκ της;Ταπεινή μου άποψη είναι πως δεν δικαιολογείται τόσο μένος από κάποια άτομα. Επίσης το ότι είναι "ατάλαντη" έχω την εντύπωση ότι είναι ελαφρώς υποκειμενικό, αλλά στην τελική αν αυτή χαρακτηρίζεται ως ατάλαντη (...ναι, προφανώς δεν είναι η επόμενη maggie smith) σίγουρα δεν είναι και πολύ περισσότερο ατάλαντη από μία αρμαθιά νέων ηθοποιών ...So? Απλά, λέω ότι θα μπορούσε να sit on her ass, αντί να μπλέκει μ’ αυτά τα πράγματα, δεν το κάνει όμως.