Η IBM αποσύρει καμπάνια που προέτρεπε τις γυναίκες να 'χακέψουν ένα πιστολάκι'

Η IBM αποσύρει καμπάνια που προέτρεπε τις γυναίκες να 'χακέψουν ένα πιστολάκι' Facebook Twitter
1

Ο γίγαντας της τεχνολογίας, IBM με πολλαπλά tweet προς μεγάλα MME, ανακοίνωσε την απόσυρση της καμπάνιας #HackAHairDryer που προκειμένου να ενθαρρύνει τις γυναίκες να ασχοληθούν με την τεχνολογία και την επιστήμη, τις προέτρεπε να "χακέψουν ένα πιστολάκι".

Η καμπάνια, που η ίδια η εταιρεία χαρακτήρισε "άστοχη" διαγράφοντας κάθε online ίχνος της και ζητώντας δημοσίως συγγνώμη, συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας, μετά από ένα χείμαρρο αρνητικών σχολίων τόσο ανάμεσα στο κοινό των στα social media και τις γυναίκες μέλη της τεχνολογικής κι επιστημονικής κοινότητας, όσο και από διεθνή ΜΜΕ, χαρακτηρίζοντάς την "σεξιστική" και "ηγεμονική". 

Αν και η καμπάνια είχε "φαινομενικά καλές προθέσεις", όπως αναφέρει ο Guardian, αφού σκοπός της ήταν να εμπνεύσει τις γυναίκες να εμπλακούν ενεργά με τον χώρο της Επιστήμης και της Τεχνολογίας, στηρίχθηκε επάνω σε "παρωχημένα στερεότυπα" που συνδέουν το γυναικείο φύλο αποκλειστικά με τα προϊόντα ομορφιάς, τονίζει ο Independent.

Γεγονός που πυροδότησε την δριμεία κριτική που εξανάγκασε την IBM στην άρον - άρον απόσυρσή της, από το επίσημο σάιτ της και το YouTube, ένα μήνα μετά την κυκλοφορία της εν μέσω μιας περιόδου όπου διεξάγεται μια έντονη συζήτηση για το χαμηλό ποσοστό εκπροσώπησης του γυναικείου φύλου στους κλάδους της τεχνολογίας και την επιστήμης.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε τις πέντε καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Τech & Science / Δείτε τις 4 καλύτερες φωτογραφίες του National Geographic για το 2024

Οι φωτογραφίες «αποτυπώνουν μια προκλητική ματιά στα θαύματα του κόσμου γύρω μας, τα οποία μας δίνουν ένα αναζωογονητικό διάλειμμα από το ταραχώδες φθινόπωρο που περάσαμε όλοι», γράφει το περιοδικό
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια