ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Η εκτίμηση του πραγματογνώμονα για το θανατηφόρο δυστύχημα του Παντελίδη

Η εκτίμηση του πραγματογνώμονα για το θανατηφόρο δυστύχημα του Παντελίδη Facebook Twitter
Nikos Libertas /SOOC
6

Την εκτίμηση ότι το αυτοκίνητο με το οποίο έχασε τη ζωή του ο Παντελής Παντελίδης, δεν είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, εξέφρασε ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς, μιλώντας στο Star και την εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου.

Ο κ. Μαδιάς τόνισε ότι το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο τραγουδιστής δεν είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Εάν είχε υπερβολική ταχύτητα το όχημα, θα είχε εκτραπεί στο πρώτο σημείο επαφής, δηλαδή στα τσιμεντένια κρηπιδώματα, και θα είχε πέσει κάτω από τη γέφυρα».

Ο ίδιος εκτίμησε πως το αυτοκίνητο πήρε με επιτυχία το δύσκολο σημείο της στροφής και μετά, από εκεί και πέρα, υπήρχε η αγωνία του οδηγού να το επαναφέρει. Μάλιστα, επεσήμανε ότι το όχημα «κούρεψε» τους τσιμεντένιους ορθοστάτες, τους οποίους χαρακτήρισε επικίνδυνη κατασκευή και εξέφρασε την άποψη πως θα έπρεπε να υπάρχουν ασφαλή συστήματα αναχαίτισης και μπάρες ασφαλείας εθνικών οδών.

Δείτε το βίντεο:

6

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο ποταμός Κηφισός δε θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια»

Ελλάδα / «Ο ποταμός Κηφισός δεν θα άντεχε πλημμύρες σαν αυτές του Ιανού, του Ντάνιελ και της Βαλένθια» τονίζει καθηγητής ΕΜΠ

«Το πρώτο μέλημά μας είναι να μην έχουμε θύματα και αυτό μπορεί να γίνει με την έγκαιρη και τεκμηριωμένη προειδοποίηση προς τους κατοίκους της περιοχής», τόνισε ο Ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ, Αναστάσιος Στάμου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Κατά πάσα πιθανότητα δεν έτρεχε, οπότε το να σκοτωθεί με μικρή ταχύτητα, σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχει καταστραφεί τόσο πολύ, ένα πράγμα δείχνει: αν είχε ζώνη, μπορεί να είχε σωθεί...
Τώρα πραγματικά δεν ήθελα να μπω στον σχολιασμό του τι έγινε και με πόσο πήγαινε κλπ κλπ, αλλά όταν ανακινείται και δημοσιοποιείται το ζήτημα από τον ίδιο τον πραγματογνώμονα, δεν γίνεται....Δεν είχε λέει υπερβολική ταχύτητα. Το όριο της συγκεκριμένης οδού είναι 50 χλμ/ώρα (με πινακίδα καμιά 300αρία μέτρα πριν το σημείο του ατυχήματος). Να μην πούμε το τυπικό ότι κάθε ταχύτητα πάνω από 50 χλμ/ώρα θεωρείται υπερβολική, ας πούμε ότι τέτοια ώρα και χωρίς κίνηση και 70-80 δεν είναι υπερβολικά.Ε sorry ρε φίλε, δεν χρειάζεται να είσαι πραγματογνώμονας για να καταλάβεις ότι με 70-80 αρχική ταχύτητα δεν καβαλάει το αυτοκίνητο το τσιμεντένιο στηθείο ΚΑΙ κουρεύει καμιά 10αρία κολωνάκια Και ανατρέπεται στην συνέχεια.Δεν τα αναφέρω αυτά για να τονίσω τυχόν ευθύνες του Παντελίδη. Το παιδί έφυγε, τι να λέμε τώρα. Τα λέω γιατί δεν μου αρέσει το που φαίνεται να πηγαίνει το πράγμα. Πάλι στους "κακούς ελληνικούς δρόμους", την ασφάλειά τους κλπ κλπ. Ε όχι ραε παιδιά, δεν πάει έτσι. Έπρεπε, λέει ο πραγματογνώμονας, να υπάρχουν μπαριέρες τύπου εθνικής οδού. Μα στις εθνικές οδούς υπάρχει όριο 110-130 όχι 50. Ο συγκεκριμένος δρόμος για κάποιον που πηγαίνει με 40 χλμ/ώρα (τόσο έπρεπε να πηγαίνει περίπου κατά τον Κ.Ο.Κ., αφού το όριο ήταν 50 και βρισκόταν πριν από στροφή) θα ήταν απόλυτα ασφαλής.
Ακουσα το πρωι, οτι ο δρομος αυτος ανηκει στο αεροδρομιο και αρα στον καινουργιο ιδιοκτητη. Οι μπαρες ασφαλειας ηταν παλιες και σαπιες, με αποτελεσμα να σπασουν αμεσως και ουσιαστικα να αφαιρεσουν τη ζωη του παντελη, καθως καρφωθηκαν μεσα στο αμαξι. Η λεξη που χρησιμοποιηθηκε για τα κομματια αυτα ηταν "ΒΕΛΗ"...Ειπαν, οτι αν τα ειχαν αλλαξει εγκαιρως , οπως ελεγαν οι υπευθυνοι, η ελαστικοτητα τους, θα απέτρεπε αν όχι το ατυχημα τουλαχιστον το τουμπαρισμα και τη σφοδροτητα της συγκρουσης. Ομως όπως ειπες οτι έγινε έγινε, δυστυχως μια ζωή έφυγε από τη ζωή..... Το μόνο που ελπίζω να μην ένιωσε τιποτα το παιδι.