Η απάντηση της Τσανακλίδου για το εξώφυλλο του Downtown: Ντρέπομαι...

Η απάντηση της Τσανακλίδου για το εξώφυλλο του Downtown: Ντρέπομαι... Facebook Twitter
12

Το τελευταίο τεύχος του περιοδικού «Downtown» κυκλοφόρησε με εξώφυλλο διάφορους επώνυμους Έλληνες να φωτογραφίζονται σαν πρόσφυγες και τίτλο «Είμαστε όλοι πρόσφυγες».

Το concept της φωτογράφισης και η δράση του κοινού δίχασε το κοινό και προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις στα social media.

Ανάμεσα στους συμμετέχοντες ήταν και η τραγουδίστρια Τάνια Τσανακλίδου, η οποία πριν από λίγο ανάρτησε ένα οργισμένο σχόλιο στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, λέγοντας, ούτε λίγο, ούτε πολύ ότι ντρέπεται για την συμμετοχή της σε αυτό το «εμετικό» όπως το αποκαλεί εξώφυλλο.

Πιο συγκεκριμένα, η κ. Τσανακλίδου αναφέρει: «Ντρέπομαι που υπάρχω σ' αυτό το εμετικό εξώφυλλο κι ας μην φωτογραφήθηκα. Τους επέτρεψα να χρησιμοποιήσουν τη φώτο του θεάτρου και αυτό είναι το ίδιο χυδαίο. Βλακεία μου λάθος!».

Η απάντηση της Τσανακλίδου για το εξώφυλλο του Downtown: Ντρέπομαι... Facebook Twitter
Πολιτισμός
12

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM