ΓΚΑΛΟΠ: Πότε πιστεύετε ότι θα είναι έτοιμο το Μετρό της Θεσσαλονίκης;

ΓΚΑΛΟΠ: Πότε πιστεύετε ότι θα είναι έτοιμο το Μετρό της Θεσσαλονίκης; Facebook Twitter
Εικόνα απ' την υπόγεια ξενάγηση στον σταθμό "Ευκλείδης" του Μετρό Θεσσαλονίκης. (Φωτ.: Konstantinos Tsakalidis / SOOC)
8

Χτες ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Γιάννης Μυλόπουλος εξέφρασε την εκτίμησή του πως το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει μια γραμμή μετρό, μια και εντός 4 ετών όλα θα είναι έτοιμα για τα εγκαίνια.

Ο κ. Μυλόπουλος επισήμανε ότι ύστερα από τέσσερα χρόνια το έργο ξαναξεκίνησε, τόνισε ότι λύθηκαν τα προβλήματα του παρελθόντος και ευχαρίστησε την Περιφέρεια για τη συνεργασία της με την Αττικό Μετρό Α.Ε. Επιπλέον υπογράμμισε την ανάγκη να ενώσουν τις δυνάμεις τους όλοι οι Θεσσαλονικείς, ώστε να προχωρήσει το έργο.

Ήταν το 1987 όταν ο Δήμαρχος της ΝΔ στην Θεσσαλονίκη Σωτήρης Κούβελας εγκαινίασε τις εργασίες του Μετρό Θεσσαλονίκης. Επικράτησε ενθουσιασμός, μπήκε μια ταμπέλα στο σημείο που έγινε η πρώτη ανασκαφή.

Οι μήνες και τα χρόνια πέρασαν, και δεν έγινε τίποτα. Ακόμα κι όταν το σχέδιο εγκαταλείφθηκε, έμεινε στην Εγνατία η περίφημη «Τρύπα του Μετρό», να χάσκει σαν δίνη. Η ΝΔ χρησιμοποίησε το μετρό σε προεκλογική αφίσα δημοτικών εκλογών, μερικά χρόνια μετά, λέγοντας ΠΕΤΥΧΑΜΕ (!)

ΓΚΑΛΟΠ: Πότε πιστεύετε ότι θα είναι έτοιμο το Μετρό της Θεσσαλονίκης; Facebook Twitter
Εικόνα απ' την υπόγεια ξενάγηση στον σταθμό "Ευκλείδης" του Μετρό Θεσσαλονίκης. (Φωτ.: Konstantinos Tsakalidis / SOOC)

Είναι αλήθεια πως, απ' την τρύπα του Κούβελα έχουν γίνει δεκάδες ακόμη εξαγγελίες:

Το μετρό θα είναι έτοιμο το 1996, το 2000, 2007, το 2010, το 2012, το 2015, το 2018.

Και τώρα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό βάζει στο παιχνίδι την ημερομηνία 2020. 

Εσείς τι πιστεύετε; Μοιραστείτε μαζί μας τις σκέψεις σας στα σχόλια (και ψηφίστε στο μίνι-γκάλοπ μας).

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

4 σχόλια
Φίλοι Θεσσαλονικείς, έχω μία απορία: Όλους αυτούς τους έρημους μαγαζάτορες και ιδιοκτήτες μπροστά στο αιώνιο εργοτάξιο της Μοναστηρίου, που η ζωή τους γ....ε τους αποζημίωσε ποτέ κανείς;
nope. Και δεν είναι η μόνη ιστορία αστικής τρέλλας. Η μητρόπολη ήταν στα δικαστήρια για χρόνια με το μετρό για να 30 τετραγωνικά από την γωνία του Παπαφείου όπου θα έβγαιναν οι έξοδοι. Στην Δελφών δεν υπολόγισαν το πλάτος του δρόμου και χρειάστηκε επανυπολογισμός όταν κατάλαβαν οτι για να χωρέσουν οι γερανογέφυρες θα έπρεπε να γκρεμιστούν τα μπαλκόνια των γειτόνων. Στην Καλαμαριά το εργοτάξιο έφαγε την απόληξη του φρεσκοφτιαγμένου πεζόδρομου πριν καν κλείσει χρόνος.
Ο πεζόδρομος στη Καλαμαριά θα "τρωγότανε" ούτως ή αλλως καθώς μελλοντικά θα ενσωματωθεί σε αυτόν η στάση του μετρό. Θα μου πεις βέβαια, γιατί φτιάχνεις έναν ολοκαίνουριο πεζόδρομο για να καθαιρεθεί μέσα 1 χρόνο... Αλλά αυτό είναι μια κάπως διαφορετική ιστορία...
@LeontiosΑυτό είναι που μο την έδωσε. Θα μπορούσαν να έχουν βάλει ένα απλό γκαζόν χωρίς ιδιαίτερα μεγάλο κόστος και να γίνει η τελική διαμόρφωση μετά την απομάκρυνση του εργοταξίου. Αλλά έγινε κανονικά, με παγκακια, μπετά, μάρμαρα και επενδύσεις σαν να ήταν μόνιμη κατασκευή.
Μιας και πρόκειται για το αντικείμενο μου, θα αποπειραθώ να σου απαντήσω υποδεικνύοντας μερικά (όχι όλα) κομβικά σημεία που εγώ προσωπικά έχω εντοπίσει έως τώρα:-Οι εκλεγμένοι (από εμάς) προύχοντες δεν έχουν ούτε την πρόνοια, ούτε την ικανότητα, ούτε την θέληση να εισέλθουν σε τέτοιες "λεπτομέρειες". -Επιπρόσθετα, αν κάποιος από αυτούς αποπειραθεί πάραυτα να επιδείξει μια ευαισθησία στο θέμα, θα βρεί τον μπελά του πχ από αντιπολίτευση και πολίτες που θα βρίσκουν απαράδεκτο το "απλό γκαζόν" ΕΙΔΙΚΑ αν για κάποιο λόγο η κατασκευή της μετρο-στάσης θα καθυστερήσει 2, 3, 5 κλπ χρονάκια.-Στην Ελλάδα δεν υπήρχε, ούτε υπάρχει γενικό, συντονισμένο, αναπτυξιακό σχέδιο υποδομών σε οποιοδήποτε επίπεδο (εθνικό, περιφερειακό, τοπικό): Θα δημοπρατηθεί πχ μια εργολαβία για καινούριες ασφαλτοστρώσεις, θα περατωθεί και την επόμενη χρονιά θα εκτελεσθεί μια άλλη για την -εξίσου σημαντική- κατασκευή δικτύου αποχέτευσης ομβρίων. Μόνο που η 2η θα γεμίσει κακότεχνα μπαλώματα τον ολοκαίνουριο ασφαλτοτάπητα.-Η νομοθεσία που διέπει τα δημόσια έργα, τις κατασκευές γενικά, αλλά και τις δημόσιες και ιδιωτικές περιουσίες είναι απαραδέκτως περίπλοκη, άκαμπτη και αναχρονιστική, επιβάλλει ανούσιες διαδικασίες που είναι εξαιρετικά χρονοβόρες, ενώ το κατασυμφορημένο δικαστικό σύστημα κάνει τα πράματα τρισχειρότερα: Εκτέλεσα έργο τμήματος εθνικής οδού (με το παλιό classification) που καθυστέρησε 15+ χρόνια. Στο εν τω μεταξύ βέβαια, μελετήθηκε, κατασκευάστηκε και παραδόθηκε παρακειμένως η Εγνατία οδός, που αυτόματα αποδεκάτισε τον φόρτο της προαναφερθείσας και υποβίβασε την κατηγορία-σπουδαιότητα της. Κοντολογίς, φτιάξαμε μια ολοκαίνουρια οδό που χρησιμοποιείται ελάχιστα πια και πρακτικά σε τοπικό μόνο επίπεδο.Γενικά, σε οποιαδήποτε παραγωγική διεργασία/διαδικασία, πρέπει να υπάρχει τέλεια οργανωμένο σχέδιο και χρονοδιάγραμμα για να καταστεί δυνατή η εκτέλεσή της. Αυτό από μόνο του είναι αρκετά δύσκολο και οι περισσότερες ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει πολυ χρόνο/χρήμα/κόπο για να το στήσουν. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι το ελληνικό δημόσιο "περιβάλλον" είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ανεπαρκές για να υποστηρίξει κάτι τέτοιο.Κατ' εμέ η κόλλα είναι τόσο μουτζουρωμένη που το γράψε-σβήσε δεν κάνει απολύτως τίποτα. Είναι απαραίτητη μια καινούρια κόλλα χαρτί...Ξέφυγα λίγο, αλλά ελπίζω να βοήθησα.