Πριν από ένα χρόνο η κινέζικη βιομηχανία αντέγραψε ένα φόρεμα που είχαν φορέσει διάσημες στο κόκκινο χαλί, και το έκανε trend κάνοντάς το διαθέσιμο στο ίντερνετ μέσω του σάιτ Taobao . Τότε η διαφήμιση έγραφε "πιο φτηνό, αλλά εξίσου εντυπωσιακό."
Λίγο αργότερα εμφανίστηκε και η πρώτη πελάτισσα. Το φόρεμα έφτασε με δέμα στο σπίτι της και η κοπέλα το δοκίμασε αμέσως προκειμένου να δει αν της πηγαίνει...
Οι φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα που πουλά το ρούχο με τίτλο " Μια ακόμη ευχαριστημένη πελάτισσα μας στέλνει τις φωτογραφίες από το φόρεμα που μόλις παρέλαβε..."
Ωστόσο η Daily Mail είχε αντίθετη άποψη και ισχυρίζεται πως η κοπέλα τις έστειλε για να παραπονεθεί. Η ιστορία είχε προκαλέσει πολλά σχόλια, γέλια αλλά και διχασμό στο ίντερνετ καθώς πολλοί ισχυρίστηκαν πως το πρόβλημα δεν ήταν στο φόρεμα αλλά στο σωματότυπο της πελάτισσας, η οποία θα έπρεπε να προβλέψει πως δεν θα της πήγαινε καθόλου.
Ωστόσο αυτή είναι μόνο μια από τις χιλιάδες περιπτώσεις μαι και το φαινόμενο της απάτης στις φωτογραφίες και το κανονικό προϊόν δεν είναι απλά μάστιγα, αλλά ολόκληρη βιομηχανία με τεράστια κέρδη. Το Βuzzfeed έκανε μια μεγάλη έρευνα για το θέμα και εντόπισε πως 8 από τις ιστοσελίδες που πουλάνε "φύκια για μεταξωτές κορδέλες" ανήκουν σε μια κινεζική εταιρεία που κάνει τζίρο 200 εκατ. δολάρια το χρόνο. Αυτά τα online shops είναι κυριολεκτικά παντού και στοχεύουν στις γυναίκες με δελεαστικές διαφημίσεις. Ωραία hipster κορίτσια, στιλάτες κοπέλες και διάσημες στα κόκκινα χαλιά, βομβαρδίζουν τις εν δυνάμει πελάτισσες που τελικά πείθονται πως με λίγα χρήματα και μόλις 2 κλικ από το πληκτρολόγιο του pc τους θα έχουν το τέλειο στιλ και θα είναι θεές. Όταν το πακέτο φτάσει, έρχεται η απογοήτευση και μεγάλος θυμός.
Το ρούχο; Μεγάλη μάπα! Σε πολλές περιπτώσεις η απάτη είναι τόσο μεγάλη που είναι αστεία! Αλλά αυτές οι εταιρείες έχουν καμουφλαρισμένες τις οδηγίες για επιστροφή - οι οποίες συνήθως είναι μόνο στα κινέζικά - που είναι δύσκολο , χρονοβόρο και τελικά αδύνατο να τα επιστρέψει κανείς.
Τι μπορείς να κάνεις μετά; Κρατάς το ρούχο για τις Απόκριες, αλλά πρώτα φροντίζεις να καταγγείλεις την εταιρεία στα social media, ελπίζοντας να προστατεύσεις μερικά μελλοντικά θύματα. Αυτό τουλάχιστον έκαναν αρκετές από τις πελάτισσες. Και αυτές είναι οι αποτυχίες που μοιράστηκαν...
σχόλια