Ο Ιάπωνας CEO μιας εταιρείας παγωτών ζητά ταπεινά συγγνώμη για την αύξηση τιμής κατά 8 λεπτά

Ο Ιάπωνας CEO μιας εταιρείας παγωτών ζητά ταπεινά συγγνώμη για την αύξηση τιμής κατά 8 λεπτά Facebook Twitter
Για να εκδηλώσουν την λύπη τους, τα στελέχη της εταιρείας με επικεφαλής τον πρόεδρο Χιντέκι Ινουέ και τον διευθυντή Ινουέ Σότα εμφανίσθηκαν σε μία κατηφή διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολεπτων, η οποία προβλήθηκε στην εθνική τηλεόραση την 1η Απριλίου, την ημέρα δηλαδή που εφαρμόσθηκε η αύξηση τιμών.
6

Η είδηση αυτή θα κάνει την καρδιά σας να λιώσει. 


Στις 11 Μαρτίου η ιαπωνική εταιρεία κατεψυγμένων επιδορπίων Akagi Nyugyo ανακοίνωσε δυσάρεστα νέα σε εκατομμύρια καταναλωτές: η τιμή της γρανίτας Garigari-kun θα αυξηθεί από τα 60 γιεν στα 70 γιεν, μια αύξηση που αντιστοιχεί σε 8 λεπτά του ευρώ.

Η αναπροσαρμογή της τιμής είναι η πρώτη που πραγματοποιείται από το 1991 για την λαοφιλή γρανίτα που είναι γνωστή για τις τρελές γεύσεις της όπως: μακαρόνια, πατάτες γιαχνί, και την μπεστ σέλερ παραλλαγή "πηχτού ζωμού" σούπας καλαμπόκι. Η γρανίτα Garigari-kun εισήχθη στην αγορά το 1980 με τιμή 50 γιεν, σκοπεύοντας να αποτελέσει μια προσιτή λιχουδιά για τα παιδιά σχολικής ηλικίας στην Ιαπωνία. Σήμερα η εταιρεία πουλάει πάνω από 4 δισεκατομμύρια παγωμένες λιχουδιές ετησίως. 

Η ιαπωνική κυβέρνηση προσπαθεί απεγνωσμένα να ενθαρρύνει τον πληθωρισμό, ως μέρος των οικονομικών μεταρρυθμίσεων του πρωθυπουργού Σίνζο Άμπε. Η Akagi Nyugyo όμως αντιλαμβάνεται την σοβαρότητα της εφαρμογής της πρώτης αύξησης τιμής σε 25 χρόνια, σε μία χώρα της οποίας η οικονομία έχει πάψει να σημειώνει άνοδο εδώ και δεκαετίες.  


Για να εκδηλώσουν την λύπη τους, τα στελέχη της εταιρείας με επικεφαλής τον πρόεδρο Χιντέκι Ινουέ και τον διευθυντή Ινουέ Σότα εμφανίσθηκαν σε μία κατηφή διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολεπτων, η οποία προβλήθηκε στην εθνική τηλεόραση την 1η Απριλίου, την ημέρα δηλαδή που εφαρμόσθηκε η αύξηση τιμών. Παρατεταγμένοι μπροστά από τα κεντρικά τους γραφεία στην Fukiya, τα στελέχη της Akagi Nyungo σκύβουν μεταμελημένοι το κεφάλι ενώ στην οθόνη αναγράφεται "Κρατήσαμε για 25 χρόνια αλλά...60→70" υπό τους ήχους ενός ιαπωνικού παραδοσιακού τραγουδιού. Ο Garigari-kun, η μασκότ της εταιρείας με το χαρακτηριστικά μεγάλο στόμα εμφανίζεται επίσης στην διαφήμιση.


Αρκετές άλλες ιαπωνικές εταιρείες όπως η μάρκα ουΐσκι Suntory και η καπνοβιομηχανία Japan Tobacco σκοπεύουν επίσης να αυξήσουν τις τιμές τους, ωστόσο δεν αναμένεται να το ανακοινώσουν με τόση συντριβή στους πελάτες τους. 

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δισεκατομμυριούχος υποστηρικτής του Τραμπ προειδοποιεί για «οικονομικό πυρηνικό χειμώνα» λόγω δασμών

Διεθνή / Δισεκατομμυριούχος υποστηρικτής του Τραμπ προειδοποιεί για «οικονομικό πυρηνικό χειμώνα» λόγω δασμών

Οταν οι αγορές καταρρέουν, προειδοποίησε ο Μπλιν Άκμαν, οι νέες επενδύσεις σταματούν, οι καταναλωτές σταματούν να ξοδεύουν και οι επιχειρήσεις δεν έχουν άλλη επιλογή από το να περιορίσουν τις επενδύσεις και να απολύσουν εργαζόμενους
LIFO NEWSROOM
Η ημερομηνία «κλειδί» για τις νέες φορολογικές ελαφρύνσεις – Ποιοι ωφελούνται

Οικονομία / Η ημερομηνία «κλειδί» για τις νέες φορολογικές ελαφρύνσεις – Ποιοι ωφελούνται

Τα στοιχεία του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης δείχνουν ότι για ακόμη ένα έτος, το 2024, σημειώθηκε σημαντική υπέρβαση του στόχου για το πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού
LIFO NEWSROOM
Όμιλος ΔΕΗ: Επενδύσεις €5,75 δισ. σε πράσινη ενέργεια και τεχνολογία για τη Δυτική Μακεδονία

Οικονομία / Όμιλος ΔΕΗ: Επενδύσεις €5,75 δισ. σε πράσινη ενέργεια και τεχνολογία για τη Δυτική Μακεδονία

Ο Όμιλος ΔΕΗ θα υλοποιήσει συνολικά δεκάδες έργα στη Δυτική Μακεδονία που θα δημιουργήσουν έως και 20.000 θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και έως 2,000 θέσεις κατά τη λειτουργία σε πλήρη ανάπτυξη όλων των σχεδίων.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Άχου τους μωρέ... Άσχετο, αλλά όχι και ιαπωνικό παραδοσιακό τραγούδι - με υπόκρουση μπάντζο, κιόλας. Στην ουσία αποτελεί διασκευή παμπάλαιου αμερικάνικου φολκ/παιδικού, γνωστού και στην Ελλάδα ως Γιούπι για για (τίνος είναι βρε γυναίκα...)https://en.wikipedia.org/wiki/She'll_Be_Coming_'Round_the_Mountain
Γρανίτα με γεύση μακαρόνια και πατάτες γιαχνί... Δηλαδή ακρίβυναν τα συντηρητικά...Αν οι Γιαπωνέζοι ήταν Χριστιανοί θα έβγαζαν αυτόν τον μήνα γρανίτες με γεύση κόκκινο αυγό, κοκορέτσι, αρνί στην σούβλα, κεμπάπ και φυσικά για την Μεγάλη Εβδομάδα γεύση ταραμά, χαλβά, και καλαμαράκια!